#1
Mr 187 zei:mathijs zei:SpacingBen zei:zommes zei:Op zich ben ik het wel met matthijs eens dat sommige mensen gewoon de dupe zijn van omstandigheden en daarom een leven met wat minder welvaart moeten lijden.
Maar mr187 heeft helemaal gelijk dat je hier in Nederland, als je dat zelf ook wil, altijd de mogelijkheid hebt om jezelf aan voldoende eten te helpen wat niet uit de prullenbak komt.
O, dus zo zeg je dat ff in t kort
Dat was das mijn punt, matthijs![]()
Tuurlijk..bijna iedereen (illegalen niet) kan hulp krijgen wanneer hij/zij dat wil...daar heb je helemaal gelijk in. Maar niet iedereen is in staat die hulp te vragen.
Omdat ze niet meer uit hun woorden komen doordat ze een paddoreep hebben gesmikkeld bv?![]()
![]()
Omdat ze bijvoorbeeld gehandicapt zijn en niet in staat zin zich aan afspraken te houden met de hulpverleners of omdat ze niet in staat zijn op zichzelf te wonen...
