Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaus onder vuur!!

Paus onder vuur!!

64 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kim zei:
Nezir zei:
dit soort nieuws interesseert mij geen reet

POPE VS. IMAM

ROUND 1 FIGHT!

Draw..
Klik om te vergroten...

But Budha kicks both there asses with an Fatality cRuelity brutality animality 999 hits combo

Moraal

Geloof zuigt.
Klik om te vergroten...

ZOZO, EN IK D8 DAT IK DE ENIGE WAS DIE VAN MORTAL KOMBAT HOUDT :grin:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
BobG zei:
De Koran is in werkelijkheid wel een creatie van mohammed(de 'profeet') , maar of het een heilig boek is wordt betwijfelt.
Klik om te vergroten...

Maar dat is de vraag met alle religies, waaronder het christendom. De boeken die geschreven zijn, zijn wel echt heilig, dat wel. Maar de boeken zijn aangepast aan de wil van de man. Nu mensen (zowel mannen als vrouwen) gaan nadenken, verder dan hun neus lang is, worden er vragen gezet bij zowel de koran als de bijbel.

Het geloof is niet achterlijk(feit), jij vindt dat het achterlijk is(mening). Zoals Saivy al zei: er zijn mensen die daar echt houvast aan hebben, en zolang ze niemand schaden aan brengen, is daar niets mee. Iedereen gelooft wel ergens in, en dat kun en mag je niet verbieden.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet je wat het toppunt zou zijn.....

Als ze op zondagochtend aan de deur staan met een bomgordel om...

En je zegt...geen interesse.....

BOEM!!!
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr 187 zei:
Weet je wat het toppunt zou zijn.....

Als ze op zondagochtend aan de deur staan met een bomgordel om...

En je zegt...geen interesse.....

BOEM!!!
Klik om te vergroten...

:grin:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Paus getuigt nu spijt....

P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr 187 zei:
Paus getuigt nu spijt....

Klik om te vergroten...

LOL :grin:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#7
dude,

hun religie moet je respecteren, maar onze religie word constant belachelijk gemaakt!!!


en nog 1 ding, er zijn zoveel anti-christen (satanisten) waarom vind iedereen het dan racistisch dat er mensen anti-islam zijn bv.

soms vraag ik me af wie de echte racisten op de wereld zijn :rolleyes:

achja,

de basis van ELKE godsdienst is het samenleven tussen culturen en huidskleuren, toch word het weer gebruikt om elkaar te vermoorden....
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
shihuandgi zei:
dude,

hun religie moet je respecteren, maar onze religie word constant belachelijk gemaakt!!!


en nog 1 ding, er zijn zoveel anti-christen (satanisten) waarom vind iedereen het dan racistisch dat er mensen anti-islam zijn bv.

soms vraag ik me af wie de echte racisten op de wereld zijn :rolleyes:

achja,

de basis van ELKE godsdienst is het samenleven tussen culturen en huidskleuren, toch word het weer gebruikt om elkaar te vermoorden....
Klik om te vergroten...

Misschien moet je even de definities van verschillende begrippen opzoeken.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
shihuandgi zei:
dude,

hun religie moet je respecteren, maar onze religie word constant belachelijk gemaakt!!!


en nog 1 ding, er zijn zoveel anti-christen (satanisten) waarom vind iedereen het dan racistisch dat er mensen anti-islam zijn bv.

soms vraag ik me af wie de echte racisten op de wereld zijn :rolleyes:

achja,

de basis van ELKE godsdienst is het samenleven tussen culturen en huidskleuren, toch word het weer gebruikt om elkaar te vermoorden....
Klik om te vergroten...

Misschien moet je even de definities van verschillende begrippen opzoeken.
Klik om te vergroten...

Wel grappig om te lezen dit soort dingen :)
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Intoxicated zei:
zommes zei:
shihuandgi zei:
dude,

hun religie moet je respecteren, maar onze religie word constant belachelijk gemaakt!!!


en nog 1 ding, er zijn zoveel anti-christen (satanisten) waarom vind iedereen het dan racistisch dat er mensen anti-islam zijn bv.

soms vraag ik me af wie de echte racisten op de wereld zijn :rolleyes:

achja,

de basis van ELKE godsdienst is het samenleven tussen culturen en huidskleuren, toch word het weer gebruikt om elkaar te vermoorden....
Klik om te vergroten...

Misschien moet je even de definities van verschillende begrippen opzoeken.
Klik om te vergroten...

Wel grappig om te lezen dit soort dingen :)
Klik om te vergroten...

huh?:tongueout:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kort gezegd: Je lult slap ouwe...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paus is een mongool
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxicated zei:
Kort gezegd: Je lult slap ouwe...
Klik om te vergroten...

waarom dan?

laat wat statements horen:)
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
shihuandgi zei:
Intoxicated zei:
Kort gezegd: Je lult slap ouwe...
Klik om te vergroten...

waarom dan?

laat wat statements horen:)
Klik om te vergroten...

wat dacht je van :
1. anti-christenen zijn niet per definitie satanisten.
2. godsdiensten hebben niet als basis het samenleven tussen culturen en huidskleuren

Zoek de definities maar eens op in het woordenboek, dan snap je vast wel wat er bedoelt wordt. :)
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Play_bunny zei:
shihuandgi zei:
Intoxicated zei:
Kort gezegd: Je lult slap ouwe...
Klik om te vergroten...

waarom dan?

laat wat statements horen:)
Klik om te vergroten...

wat dacht je van :
1. anti-christenen zijn niet per definitie satanisten.
2. godsdiensten hebben niet als basis het samenleven tussen culturen en huidskleuren

Zoek de definities maar eens op in het woordenboek, dan snap je vast wel wat er bedoelt wordt. :)
Klik om te vergroten...


nee, ok

maar waarom mag ik niet anti-islam zijn (of ik ben een racist) en anderen mogen wel anti-christ zijn,

of anti-mohammed is mij ook prima:)
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#16
van mij mag je anti-islam zijn. Dat zijn steeds meer mensen tegenwoordig geloof ik.
Het probleem zit hem eerder in het feit dat als je dat openlijk zegt, dan komen de mensen die de islam als geloof hebben in opstand, soms zelfs met geweld. Althans zo zie ik het.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Play_bunny zei:
van mij mag je anti-islam zijn. Dat zijn steeds meer mensen tegenwoordig geloof ik.
Het probleem zit hem eerder in het feit dat als je dat openlijk zegt, dan komen de mensen die de islam als geloof hebben in opstand, soms zelfs met geweld. Althans zo zie ik het.
Klik om te vergroten...

ja je hebt compleet gelijk! :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
shihuandgi zei:
maar waarom mag ik niet anti-islam zijn (of ik ben een racist) en anderen mogen wel anti-christ zijn,

of anti-mohammed is mij ook prima:)
Klik om te vergroten...

Een racist is wel heel iets anders als iemand die niet in de Koran gelooft. Daarom vroeg ik of je die definities op wou zoeken.

Maar ik begrijp wat je bedoelt en daarop zou ik dan hetzelfde antwoord als Bunny geven...
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
shihuandgi zei:
maar waarom mag ik niet anti-islam zijn (of ik ben een racist) en anderen mogen wel anti-christ zijn,

of anti-mohammed is mij ook prima:)
Klik om te vergroten...

Een racist is wel heel iets anders als iemand die niet in de Koran gelooft. Daarom vroeg ik of je die definities op wou zoeken.

Maar ik begrijp wat je bedoelt en daarop zou ik dan hetzelfde antwoord als Bunny geven...
Klik om te vergroten...


ow ja, in die zin:)

:grin:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#20
schranziewanzie zei:
zijn die achterlijke allah fokkers weer bezig.
Klik om te vergroten...

Doe ff normaal man k ken genoeg toffe allochtonen..... jij bent zeker zo iemand die alleen zijn eigen ''ras'' tof vindt? *STUPID*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."