#1
45 TON
daar zou ik me wel eens eeen weekendje aan willen begaaien
davie zei:Beseft de overheid eigenlijk wel dat door op grote schaal het drugs circuit aan te pakken de vraag naar drugs gelijk zal blijven, alleen het aanbod zal afnemen. Gevolg; prijsstijgingen op de markt.
Verslaafde zwervers die dadelijk het dubbele moeten betalen voor coke, crack of hero moeten dan ook 1x zoveel tasjes of fietsen weg halen om te kunnen voorzien in hun drugs.
Ik zal echt niet zomaar stoppen met drugs gebruiken of gaan minderen. Het zal dadelijk alleen maar onbetaalbaar gaan worden door akties van de politie. Coke of hero is niet duur, maar de smokel maakt het duurder.
Als die dildo's nu eens accijnzen gaan heffen op drugs dan kunnen ze met die miljoenen die ze jaarlijks binnen halen stoppen in verslavingszorg en methadon verstrekken en gezondheidszorg. Dan pak je het mijn inzies veel beter aan. Maar goed.
realiseerde me ni dat het maar zoweinig was, wat een rothoop drugs moet er dan niet wél langs de douane geraken. Echt gek xDAnne zei:de politie doet hun best, maar slechts 1 percent van alle containers die per dag aankome kunne gescand worden
1 percent O.o
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."