#1
ik had dat ding eraf gerukt en ze ballen erbij..
kaalkopje zei:ik had dat ding eraf gerukt en ze ballen erbij..
Psycho_Chrono zei:kaalkopje zei:ik had dat ding eraf gerukt en ze ballen erbij..
Waah!!!en weer kromp het!
barry zei:hij bedoelt dat dit extreem ziek is.
dat ze junks ziek noemen maar dat dit 100 keer meer ziek is
snap je?![]()
barry zei:hij bedoelt dat dit extreem ziek is.
dat ze junks ziek noemen maar dat dit 100 keer meer ziek is
snap je?![]()
BillyBilo zei:barry zei:hij bedoelt dat dit extreem ziek is.
dat ze junks ziek noemen maar dat dit 100 keer meer ziek is
snap je?![]()
Ik heb nog nooit gehoord dat een junk "ziek" is in een andere vorm dan onthouding.
Marklar zei:Meeste kennen hem vast al: http://www.dumpert.nl/mediabase/7094/43 ... index.html
Lopen toch een paar zieke mensen rond op deze aardbol

jaja zei:![]()
Wel 'ns aan gedacht dat 't gehele filmpje geënsceneerd zou kunnen zijn?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."