Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFamilie eist sperma vermoorde man

Familie eist sperma vermoorde man

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
een lijk aftrekken, aparte ervaring me dunkt
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
In plaats van dat ze rouwt om het verlies van haar man, denkt ze: "OH NEE, ZIJN SPERMA!"
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
tsss jullie hebben vast nog geen kindertjes (ik ook niet en wil er ook geen op deze shit-wereld zetten)... en hopelijk kunnen jullie er zonder problemen krijgen als jullie het willen...
Klik om te vergroten...

Ik heb wel al kinderen, nou ja, 1-tje dan :) dat gaat voor mij dus niet op :)

Ik snap wel dat mensen soms koste wat het kost een kind van iemand willen, en dan vind ik dingen als IVF behandelingen nog niet eens zo slecht. Hetzelfde geldt ook een klein beetje voor spermabanken enzo, alhoewel ik daar toch een beetje mijn twijfels over heb.
Maar het gaat hier om iemand die al niet meer leeft. Die afgelopen zaterdag vermoord is. Dat is heel iets anders.

Soms moeten mensen niet alleen aan zichzelf denken, maar ook aan het kind zelf. Waarom een kind op de wereld zetten die verwekt is nadat zijn vader is vermoord?! hoe raar is dat?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
en wat betreft dat kinderen van homos en lesbiennes een moeilijke puberteit zouden hebben... denk dat dat evengoed kan in een normaal gezin waar het ook niet altijd loopt zoals zou moeten.

vooroordelen vooroordelen vooroordelen...
Klik om te vergroten...

neej wat ik bedoel met een moeilijke puberteit is dat pubers voor elkaar heel hard kunnen zijn .
ik heb geen vooroordelen en nix tegen homo's of lesbiennes heus niet!!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou ik heb ook al dingen gehoord in de states als :

een zwangere vrouw krijgt een ongeluk, gaat dood en kind laten ze toch op de wereld komen door middel van keizersnede..

ik kan me heel goed inleven in de gedachte van die vrouw hoor, stel je zelf maar eens voor als hetgene dat je het liefste ziet in je leven je ineens ontnomen wordt..
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
OH NEE ZIJN KARAKTEREIGENSCHAPPEN, ZIJN UITERLIJK, ZIJN NAGEDACHTENIS...
maar ik hou het hier op. ieder zijn eigen mening, spijtig genoeg zeggen we nogal gauw van iemand anders dat ie gek is ofzo...
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#7
vieze necrofielen tegenwoordig ook
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Makkelijk volk wel, die dooien. Wie zwijgt stemt toe!
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psycho_Chrono zei:
een lijk aftrekken, aparte ervaring me dunkt
Klik om te vergroten...

a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom zoekt ze niet gewoon een nieuwe man om mee te neuken en een kind te krijgen? Over 5-10 jaar moet dat wel weer mentaal te doen zijn. ACh ja; rouwprocess doet gekke dingen met mensen.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog een toevoeging verbied dan homos en lesbiennes ook ineens kinderen te hebben als we dan toch die toer op gaan...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
BRUSSEL - Familie en vrienden van een zaterdag in België vermoorde man eisen zijn sperma op bij het ziekenhuis in Edegem. Daar is de man opgebaard. Zijn vrouw meent met het sperma alsnog haar kinderwens te kunnen vervullen, zo meldde de Gazet van Antwerpen donderdag.

Familie van de man wilde ook afscheid van het lichaam nemen, maar het lichaam is door justitie nog niet vrijgegeven. Woedende familieleden en vrienden veroorzaakten de afgelopen drie dagen opstootjes bij het ziekenhuis.

Zij drongen daarbij via verschillende kanten het mortuarium binnen. Een dokter die probeerde uit te leggen dat je van een dode geen sperma meer kan afnemen, werd bedreigd met een mes.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bah wat vies. :openmouth:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
Belgen :')
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
deadlock zei:
Belgen :')
Klik om te vergroten...

Pardon? :rolleyes: :smilingimp: :(
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
hihi ik wou er niet op reageren omdat ik anders weer emo genoemd wordt...
maar heb ooit ook een iets gelezen van een overvaller in nederland die de kosten van zen pistool kon terug eisen tijdens zijn proces....

nederlanders... :grin:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit is echt ziek eigenlijk.

Die vrouw denkt alleen maar aan zichzelf. Zij neemt kinderen en op die manier werkt het niet, je krijgt kinderen. En (heel hard gezegd) dat zit er voor haar op dit moment gewoon niet in. Ook in het belang van het kind, die groeit op zonder vader. En die zal ook op een gegeven moment erachter komen dat zijn vader eerder is overleden dan dat hij uberhaupt bestond (hoe klein ook).

Hoe ver mensen soms wel niet willen gaan. :confused:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja zeg, schaf dan ook de spermabanken af en invitro en eicellen invriezen en spermacellen invriezen ( waar je trouwens ineens de keuze moet maken wat er na je dood mee moet gebeuren) en weet ik wat allemaal. ieder zijn mening hé.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een mening is een mening, en daar hoef je niemand op aan te vallen. je kan ook zeggen dat je het er niet mee eens bent om die en die reden. Niets mis mee hoor :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
wel dit is mijn manier om mijn mening te zeggen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."