Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTientallen arrestaties en ongevallen bij Dance Parade

Tientallen arrestaties en ongevallen bij Dance Parade

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welkom in Rotterdam :grin:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tientallen arrestaties en ongevallen bij Dance Parade

11 augustus 2007, www.home.nl

ROTTERDAM (ANP) - De politie heeft zaterdag bij de Dance Parade 43 mensen aangehouden. Dat gebeurde onder meer voor drank- en drugsgebruik, openlijke geweldpleging, belediging en het niet voldoen aan een vordering van een agent.

Nog eens zestig mensen kregen een bekeuring voor wildplassen. De politie controleerde daar streng op. Desondanks stonden overal mannen te plassen tegen muren en bomen.


De politie blikte evenwel tevreden terug op het evenement. ,,Er deden zich geen bijzondere incidenten voor'', zei een woordvoerder. Over bezoekersaantallen liet hij zich niet uit, maar hij gaf wel aan dat het drukker was dan vorig jaar, toen er 200.000 mensen op het evenement afkwamen.

Verstuikte enkels

De GHOR (Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen) bracht vijftien mensen naar het ziekenhuis omdat bij hen de drank en drugs niet goed waren gevallen. Negentien anderen werden op straat behandeld voor andere ongemakken, zoals verstuikte enkels.

Nergens langs de route stond de menigte stil; overal werd gedanst. Velen hadden zich flink opgedoft, tot in fluoriserende bikini's en beenwarmers aan toe. Veel mensen liepen achter een wagen aan tot aan het eindpunt, maar ook veel feestgangers bleven bij een kroeg langs het parcours hangen.

Elf clubs hebben een afterparty georganiseerd. Voorgaande jaren was er altijd een officieel slotfeest.


Al met al toch een leuk dagje gehad. :grin:
The Lombardijnen Crew. :wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
Bekeuren voor wildplassen vind ik zo'n sneue bedoening.
Klik om te vergroten...

Tenzij het tegen iemands voordeur, fiets of etalage is ofzo.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bekeuren voor wildplassen vind ik zo'n sneue bedoening.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
geen vechtpartijen dit keer? normaal werd er altijd wel ff gekleund door de hooligans van feyenoord
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
caatje zei:
Bekeuren voor wildplassen vind ik zo'n sneue bedoening.
Klik om te vergroten...

Tenzij het tegen iemands voordeur, fiets of etalage is ofzo.
Klik om te vergroten...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er is gevochten ja.. en het was veel te teringdruk.
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lake zei:
Er is gevochten ja.. en het was veel te teringdruk.
Klik om te vergroten...
en gezellig XD
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brandon zei:
Lake zei:
Er is gevochten ja.. en het was veel te teringdruk.
Klik om te vergroten...
en gezellig XD
Klik om te vergroten...

Dat zal best ja. :kots:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#10
politie denkt tegenwoordig dat als ze maar roepen dat ze zoveel arrestaties hebben verricht heel nederland vind dat ze goed werk doen. Slechte ontwikkeling...
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#11
bij decibel word er ook extra op wildplassen gecontroleerd.. de wc's zijn wel gratis daar in tegen :mrgreen: :wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
ts zei:
politie denkt tegenwoordig dat als ze maar roepen dat ze zoveel arrestaties hebben verricht heel nederland vind dat ze goed werk doen. Slechte ontwikkeling...
Klik om te vergroten...

Dat word nog altijd geroepen door de media, die zo'n cijfers blijkbaar spannend vind. Kunnen we de toename aan undercover-honden (op 2 poten, die op 4 hadden we al) aan de media toeschrijven? Jaren lang was er een goed werkend gedoogbeleid op feestjes, gebruikershoeveelheden toestaan en voorlichten. Nu dit beleid zich bewezen heeft, willen ze het ineens weer over een andere boeg gooien. Dat ze achter dealers aangaan, à la. Maar de 350.000 mensen die recreactioneel drugs gebruiken in Nederland moeten met rust gelaten worden!
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
vind je het gek dat iedereen de straten als openbaar toilet gebruikt, als ze er nou s om de 2 meter een pispaal neerzetten is er geen probleem. en voor de de dames een plastuit uitdelen, hahahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."