Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOngeluk.

Ongeluk.

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gecondoleerd en veel sterkte..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 goeie vrienden van mij. :(

Een zwaar verkeersongeval in Wulpen bij Koksijde heeft gisterenavond aan twee jongeren het leven gekost. De jongeren zaten samen in hetzelfde voertuig. Ze zijn 21 en 22 jaar oud en komen uit Oostduinkerke.

Om 21.30 uur verloor de bestuurder door nog onbekende oorzaak de controle over het stuur in de Veurnekeiweg. Het voertuig begon te tollen, kwam in de sloot terecht en botste uiteindelijk tegen een voertuig dat uit de andere rijrichting kwam. De bestuurder was op slag dood. Zijn passagier werd nog gereanimeerd, maar er kon geen hulp meer baten.

Een van de twee mensen in het andere voertuig raakte zwaargewond; de tweede inzittende liep lichte verwondingen op. Een verkeersdeskundige onderzoekt de zaak.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah, shit man das al het 2e ongeluk in een weeg tijd op et forum.
Wens je heel veel sterkte.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat naar toch..heel veel sterkte..
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
sterkte :(
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gecondoleerd en sterkte. :( Zulke dingen schijnen nooit alleen te komen. Het is een hele heftige week voor het forum.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gecondoleerd, en heeeeeel veel sterkte!

Ik hoop dat het echt een ongeluk was en er geen drugs/drank in het spel waren, dan is niemand iets te verwijten.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh :( wat naar. Gecondoleerd Saivy.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
De iensumen

Yn einleaze greiden stean ik yn stilte.
In sinne s没nder gl芒ns r么let fan 'e ierde.
Moanneljocht, skruten falt it del 煤t 'e himel.

It gers dampt, it gers dript, swier fan 'e dize
En 没nferbidlik bliuwt de gr没n beferzen.
De simmer wie hyt, sy joech al har kr茅ften:
Te koart har azem, J没kelburd ferlit har nea.

Te hearren binn' noch de klokjes yn 'e wyn,
It s芒nich spoar troch it l芒n noch te sjen,
Mar de karre is allang ferdw没n.

Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net gen么ch.

- - - - -

De eenzamen

Stil sta ik in de steppe,
De doffe zon gaat onder,
De schrale maan verschijnt.

Het gras dampt, klam en vochtig,
De grond blijft stijf bevroren
In heete korte zomer:
't blijft winter in de zomer.

De klokjes zijn nog hoorbaar,
Het rulle spoor nog zichtbaar,
De kar is al verdwenen.

Ja, alles gaat, verdwenen...
Wat over is gebleven
Is lief maar onvoldoende
Om op te leven.

Tekst: Slauerhoff
Friese vertaling & zang: Nynke Laverman
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gecondoleerd
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Damn, gecondoleerd en veel sterkte! :(

茅茅n iemand verliezen is al erg, laat staan 2 tegelijk :(
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker belangrijk, moet je maar nuchter achter het stuur kruipen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor mij is het nochtans wel belangrijk.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geconcoleerd saivy.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."