Een zwaar verkeersongeval in Wulpen bij Koksijde heeft gisterenavond aan twee jongeren het leven gekost. De jongeren zaten samen in hetzelfde voertuig. Ze zijn 21 en 22 jaar oud en komen uit Oostduinkerke.
Om 21.30 uur verloor de bestuurder door nog onbekende oorzaak de controle over het stuur in de Veurnekeiweg. Het voertuig begon te tollen, kwam in de sloot terecht en botste uiteindelijk tegen een voertuig dat uit de andere rijrichting kwam. De bestuurder was op slag dood. Zijn passagier werd nog gereanimeerd, maar er kon geen hulp meer baten.
Een van de twee mensen in het andere voertuig raakte zwaargewond; de tweede inzittende liep lichte verwondingen op. Een verkeersdeskundige onderzoekt de zaak.
#3
Ah, shit man das al het 2e ongeluk in een weeg tijd op et forum.
Wens je heel veel sterkte.
#4
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
#5
wat naar toch..heel veel sterkte..
#6
sterkte
#7
Gecondoleerd en sterkte. Zulke dingen schijnen nooit alleen te komen. Het is een hele heftige week voor het forum.
#8
Gecondoleerd, en heeeeeel veel sterkte!
Ik hoop dat het echt een ongeluk was en er geen drugs/drank in het spel waren, dan is niemand iets te verwijten.
#9
Oh wat naar. Gecondoleerd Saivy.
#10
De iensumen
Yn einleaze greiden stean ik yn stilte.
In sinne s没nder gl芒ns r么let fan 'e ierde.
Moanneljocht, skruten falt it del 煤t 'e himel.
It gers dampt, it gers dript, swier fan 'e dize
En 没nferbidlik bliuwt de gr没n beferzen.
De simmer wie hyt, sy joech al har kr茅ften:
Te koart har azem, J没kelburd ferlit har nea.
Te hearren binn' noch de klokjes yn 'e wyn,
It s芒nich spoar troch it l芒n noch te sjen,
Mar de karre is allang ferdw没n.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net gen么ch.
- - - - -
De eenzamen
Stil sta ik in de steppe,
De doffe zon gaat onder,
De schrale maan verschijnt.
Het gras dampt, klam en vochtig,
De grond blijft stijf bevroren
In heete korte zomer:
't blijft winter in de zomer.
De klokjes zijn nog hoorbaar,
Het rulle spoor nog zichtbaar,
De kar is al verdwenen.
Ja, alles gaat, verdwenen...
Wat over is gebleven
Is lief maar onvoldoende
Om op te leven.