Zeker 3 van mijn vrienden (2 hebben ook een aantal posts op DF) gaan ook en ik denk dat gezien er zat mensen alleen uit amsterdam dan naar de dam gaan, en misschien nog wat uit andere steden dat de opkomst wel goed zal zijn.
#3
Shit, ik zit helemaal boven in Groningen en ik heb geen cent meer om te makken. Ik had heel graag heen gewild.
#4
als dit de df opkomst blijft....
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.