Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseigen woordenboek voor vmbo'ers

eigen woordenboek voor vmbo'ers

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
LOL heerlijk
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
jcutter123 zei:
Jezus...
Ik wou dat ik me veel beter kon concentreren :(
Naja, als je maar in jezelf gelooft. Misschien beland ik ooit nog weleens in een arrestatieteam als een corrupte motherfucker die telkens verliefd word op verkeerde vrouwen. Mag misschien puberaal klinken, maar dit wil ik toch gaan bereiken in mijn leven.
Klik om te vergroten...

jcutter, doe es ff lkkr met je avatar, dis criepie
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vreselijk, zeg. Dit zegt wel veel over het vmbo niveau van onderwijs. :rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
LOL! Ik moet ook wel eens 5 woorden achterelkaar opzoeken om de eerste te snappen :flushed: Wel goed voor de woordenschat als je ze alle 5 onthoud... of een gebrek aan :confused:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vreselijke trieste schande eigenlijk. Hoewel ik een ding zeker weet: veel gebieden in engeland doen het niet veel beter, ik heb daar engelse mensen fouten zien maken die ik in nog geen 5-10 jaa gemaakt zou hebben.

Maar.. ik vind het diep triest, want 60% van de mensen is op v(mbo) niveau, en als die niet eens meer alles toegedient krijgen aan kennis, maar het vermakkelijkt en verminderd wordt.. hoe kan het dan ooit nog beter worden dan dit?
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vandale blijft gewoon een commercieel bedrijf he...En waar zijn commerciele bedrijven goed in? Juist, nieuwe doelgroepen creeeren...

Het zou een ander verhaal zijn als dit overheidsbemoeienis is.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
whahaha! ik zou me ook diep schamen...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat loopt iedereen te zeiken over vmbo ik heb het ook gedaan en ik begrijp het woordenboek prima heb nog niemand mee gemaakt in mijn school carriere die het woordenboek niet snapt :mrgreen: we zijn lang niet allemaal dom en dat woordenboek komt gewoon omdat er zoveel buitenlanders op vmbo zit die niet normaal nederlands kunnen
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
raizeredge zei:
wat loopt iedereen te zeiken over vmbo ik heb het ook gedaan en ik begrijp het woordenboek prima heb nog niemand mee gemaakt in mijn school carriere die het woordenboek niet snapt :mrgreen: we zijn lang niet allemaal dom en dat woordenboek komt gewoon omdat er zoveel buitenlanders op vmbo zit die niet normaal nederlands kunnen
Klik om te vergroten...
Op HBO en universitair niveau zitten nog veel meer buitenlanders die soms letterlijk geen Nederlands kunnen spreken / schrijven, dus je beredenering staat in negatief contrast tot de realiteit. Intelligentie heeft helemaal niets te maken met ras of afkomst. Maarja, ik had niet veel anders verwacht van een kortzichtige vmbo'er :')

On-topic: Even schrikken hoor. Is dit dan het keerpunt in de evolutie, wordt de mensheid nu ZÓ DOM dat ze paplepel literatuur krijgen voorgeschoteld?

Walgelijk. What's next?..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voorkauwen is tegenwoordig niet meer genoeg, het moet ook al doorgeslikt, verteerd en uitgescheten worden. Ik zie het al voor me, deze generatie is later oud en ziek en de arts google-t even of het hart nu links of rechts van het midden zat..
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#11
raizeredge zei:
wat loopt iedereen te zeiken over [...]vmbo ik heb het ook gedaan en ik begrijp het woordenboek prima heb nog niemand mee gemaakt in mijn school carriere die het woordenboek niet snapt :mrgreen: we zijn lang niet allemaal dom en dat woordenboek komt gewoon omdat er zoveel buitenlanders op [...]vmbo zit die niet normaal nederlands kunnen
Klik om te vergroten...

score foutief taalgebruik, grammatica, spelling: 6 :mrgreen:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
:') o god, what's next?

Gaat goed met de Nederlandse maatschappij. Het grootste gedeelte van de samenleving zit op vmbo en die kunnen blijkbaar nog niet eens een woordenboek lezen :P

Idiocracy becomes true...

Omdat ik natuurlijk niet achter kan blijven probeer ik mijn intelligentie zo goed mogelijk weg te blowen :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#13
shokora zei:
Omdat ik natuurlijk niet achter kan blijven probeer ik mijn intelligentie zo goed mogelijk weg te blowen :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik steun je initiatief volledig! :stoned:
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Enesteene zei:
raizeredge zei:
wat loopt iedereen te zeiken over [...]vmbo ik heb het ook gedaan en ik begrijp het woordenboek prima heb nog niemand mee gemaakt in mijn school carriere die het woordenboek niet snapt :mrgreen: we zijn lang niet allemaal dom en dat woordenboek komt gewoon omdat er zoveel buitenlanders op [...]vmbo zit die niet normaal nederlands kunnen
Klik om te vergroten...

score foutief taalgebruik, grammatica, spelling: 6 :mrgreen:
Klik om te vergroten...

en het is: die geen normaal Nederlands
Tevens punten aftrek wegens gebrek aan leestekens als punten en komma's, en punten aftrek voor het ontbreken van hoofdletters.
Ik reken trema's en dergelijke niet mee, puur en alleen omdat dat kut typen is.
Dat word een mooi cijfer... als je van de getallen 1 t/m 3 houdt :P
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#15
Binnen een aantal uurtjes :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."