Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums7 jongeren tuigen 12-jarige af met vuurwerk

7 jongeren tuigen 12-jarige af met vuurwerk

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
d
dizzy0584Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Safire zei:
Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld.
Klik om te vergroten...

wou ik ff benadrukken.
ik had het hier laatst nog met een vriend over.
als je in Nederland iemand van Noord-Afrikaanse afkomst tegen het lijf loopt,zijn het over't algemeen heel sociale en vriendelijk mensen.
Bij ons in België ligt dat net ietsje anders... :(

voor ik opmerkingen krijg,ik ben geen racist ofzow,helemaal niet
maar het valt me de laatse tijd gewoon enorm hard op dat ik in Nederland NOOIT last heb met Marrokanen en consoorten,en in België zo goed als altijd.

er zit hier wel een generatiekloof is mij wel opgevallen.
de meeste alochtone mensen in België van de zogenaamde "eerste generatie",diegenen die naar hier kwamen om werk te vinden met het oog op een betere toekomst,heb je gewoonlijk geen last van en zijn heel vriendelijke en gastvrije mensen.
De latere generaties,maw het jonge grut dat in België geboren is en d'r nog steeds woont,dat is zo het soort volkje dat in het midden van de winkelstraat scheldwoorden en obsceen gedrag ten gehore brengt aan jou en in het speciefiek je vriendinnetje,kleine jongentjes aftuigd om hun zakgeld of gsm...

er zijn uiteraard ook Belgische jongeren die dit doen,in iedere cultuur vind je dat soort volk...maar toch valt het me op dat die bepaalde Belgische jongeren gewoonlijk gekleed gaan en zich gedragen als een mislukte kopie van hun Marrokaanse tegenhangers...
dan heb ik nog meer respect voor die Marrokaan dan voor die Belg,die is tenminste gewoon zichzelf dan

vraagje aan de Nederlanders onder ons,valt die generatie-kloof bij jullie ook zo hard op,of niet echt?


en nogmaals,ik heb niets tege buitenlanders hoor
maar zou gewoon eens graag mijn vraag beantwoord zien
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hier in nederland heb je ook last van die sukkels hoor
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe zouden de reacties hier zijn geweest, wanneer het ging om afrikaanse jongeren die dit bij een belg hadden geflikt?
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
Hoe zouden de reacties hier zijn geweest, wanneer het ging om afrikaanse jongeren die dit bij een belg hadden geflikt?
Klik om te vergroten...

euh, lees eens goed.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
jcutter123 zei:
Hoe zouden de reacties hier zijn geweest, wanneer het ging om afrikaanse jongeren die dit bij een belg hadden geflikt?
Klik om te vergroten...

ongeveer hetzelfde, want dat is er ook gebeurd :grin:
B
BramLid
01-01-2024, 00:00
#7
dizzy0584 zei:
Safire zei:
Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld.
Klik om te vergroten...

wou ik ff benadrukken.
ik had het hier laatst nog met een vriend over.
als je in Nederland iemand van Noord-Afrikaanse afkomst tegen het lijf loopt,zijn het over't algemeen heel sociale en vriendelijk mensen.
Bij ons in België ligt dat net ietsje anders... :(

voor ik opmerkingen krijg,ik ben geen racist ofzow,helemaal niet
maar het valt me de laatse tijd gewoon enorm hard op dat ik in Nederland NOOIT last heb met Marrokanen en consoorten,en in België zo goed als altijd.

er zit hier wel een generatiekloof is mij wel opgevallen.
de meeste alochtone mensen in België van de zogenaamde "eerste generatie",diegenen die naar hier kwamen om werk te vinden met het oog op een betere toekomst,heb je gewoonlijk geen last van en zijn heel vriendelijke en gastvrije mensen.
De latere generaties,maw het jonge grut dat in België geboren is en d'r nog steeds woont,dat is zo het soort volkje dat in het midden van de winkelstraat scheldwoorden en obsceen gedrag ten gehore brengt aan jou en in het speciefiek je vriendinnetje,kleine jongentjes aftuigd om hun zakgeld of gsm...

er zijn uiteraard ook Belgische jongeren die dit doen,in iedere cultuur vind je dat soort volk...maar toch valt het me op dat die bepaalde Belgische jongeren gewoonlijk gekleed gaan en zich gedragen als een mislukte kopie van hun Marrokaanse tegenhangers...
dan heb ik nog meer respect voor die Marrokaan dan voor die Belg,die is tenminste gewoon zichzelf dan

vraagje aan de Nederlanders onder ons,valt die generatie-kloof bij jullie ook zo hard op,of niet echt?


en nogmaals,ik heb niets tege buitenlanders hoor
maar zou gewoon eens graag mijn vraag beantwoord zien
Klik om te vergroten...

Komaan he kerel, in Nederland zijn ze minstens even erg als hier. Pak maar eens een paar vriendinnen mee als ge gaat winkelen in Nederland. Ik heb genoeg aanvaringen met hun gehad. Ge kunt er niet meer omheen, altijd als er iets gebeurd zijn het ofwel Noord-Afrikanen of wel Oostblokkers die er mee te maken hebben. Ik vind het erg voor de ouders en Robin zelf maar eigenlijk verbaast mij dit niet meer hoor... En verbeteren zal het helemaal niet!
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd man, waar ik woon valt het nog mee

ik vind het heel erg om ergens rond te lopen met een paar blanke vrienden
en heeltijd na gegaapt te worden door van die allochtonen

en het verbetert er niet op, ik ben blij dat ik niet in antwerpen of schaarbeek woon
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
flipkonijn zei:
ik vind het heel erg om ergens rond te lopen met een paar blanke vrienden
en heeltijd na gegaapt te worden door van die allochtonen
Klik om te vergroten...


Doet dat pijn misschien? :rolleyes:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
flipkonijn zei:
ik vind het heel erg om ergens rond te lopen met een paar blanke vrienden
en heeltijd na gegaapt te worden door van die allochtonen
Klik om te vergroten...


Doet dat pijn misschien? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ik voel mij graag thuis in m'n eigen land

kweet niet of het van jullie ook zo is :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
"In mijn eigen land."


Jouw eigen land zou niet eens goed functioneren zonder medewerking van andere landen, dus een beetje openstaan voor mensen van een andere cultuur kan geen kwaad.

En het gaat niet eens daarom.. de manier waarop je het zegt, "die allochtonen", precies alsof ze vreemde buitenaardse wezens zijn, het zijn ook gewoon mensen weet je.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had het ook niet tegen jou.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
"boeehoeehoeee, er kijken mensen naar me."


man the fuck up you pussy, denk ik dan.
d
dizzy0584Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lake zei:
"boeehoeehoeee, er kijken mensen naar me."


man the fuck up you pussy, denk ik dan.
Klik om te vergroten...

nee,dat bedoel ik dus niet,daar heb ik helemaal geen probleem mee.

iedereen is welkom wat mij betreft,maar heb ook graag dat dat wederzijds word aangegeven.

Saivy zei:
"In mijn eigen land."


Jouw eigen land zou niet eens goed functioneren zonder medewerking van andere landen, dus een beetje openstaan voor mensen van een andere cultuur kan geen kwaad.

En het gaat niet eens daarom.. de manier waarop je het zegt, "die allochtonen", precies alsof ze vreemde buitenaardse wezens zijn, het zijn ook gewoon mensen weet je.
Klik om te vergroten...

daar ben ik mij terdegen van bewust ja,maar dat is praktis overal ter wereld zo dus wat maakt dat uit?

en buitenaardse wezens zijn het niet volgens mij hoor,
ik heb helemaal niks tegen die mensen maar ik krijg soms de indruk dat die mensen wel iets tegen mij hebben,en ik wil wel eens graag wete waarom :P
da's al

en mijn vraag was eigenlijk: is die "gedrags generatiekloof" bij jullie ook zo groot?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat naar voor dat jongetje....


p.s. sorry voor mn vorige berichtje... :flushed:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hun cultuur is anders, en ze worden met totaal andere normen en waarden opgevoed.

Dit gaat wel over in de komende 10/20/100 jaar. Desalnietemin mogen ze die figuren van tegewnoordig wel gebruiken als proefpersonen voor nieuwe geslachtsziektes, heb ik totaal geen problemen mee.

Loop anders maar een dagje mee hier in zuilen. Totaal zonder respect, ondanks dat ik wel me best doe. En dan beweren dat IK ze over 1 kamp scheer? Scheer toch op schooiers!

:openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha hij zei kamp.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Supervlieg zei:
Hun cultuur is anders, en ze worden met totaal andere normen en waarden opgevoed.

Dit gaat wel over in de komende 10/20/100 jaar. Desalnietemin mogen ze die figuren van tegewnoordig wel gebruiken als proefpersonen voor nieuwe geslachtsziektes, heb ik totaal geen problemen mee.

Loop anders maar een dagje mee hier in zuilen. Totaal zonder respect, ondanks dat ik wel me best doe. En dan beweren dat IK ze over 1 kamp scheer? Scheer toch op schooiers!

:openmouth:
Klik om te vergroten...
nouja, dat ze met hun andere normen en waarden effe terug hun bananenboom inkruipen :wave:

ik heb weinig sympathieke immigranten tegengekomen
de weinigen waar ik het mee kan vinden heb ik nix tegen hoor

het zijn die asocialen waar ik problemen mee heb
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#19
wtf 5 vuurpijlen op hem afgevuurd. wat een stelletje lafaards!!! hoop dat ze gepakt worden en een keiharde straf krijgen waardoor ze beseffen wat ze gedaan hebben.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Riel zei:
hoop dat ze gepakt worden en een keiharde straf krijgen waardoor ze beseffen wat ze gedaan hebben.
Klik om te vergroten...
Dat beseffen ze prima. De straf maakt ze alleen maar stoerder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."