Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVast in Thailand

Vast in Thailand

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
z
zdevetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dacht je dat het hier allemaal zo makkelijk ging??

Moet je dit checken, is echt niet normaal meer,
hier zou wat aan gedaan moeten worden :

http://www.4me.nl
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja je kan nooit weten of ze het echt zelf hebben meegenomen, maar je weet als je daarheen gaat dat die gevangenissen dikke kut zijn, en de straffen daarop, zijn ook al niet te houden :openmouth:, dus extra goed op je bagage letten is al sowieso verstandig
*
*×*M!§T€€Q*×*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Freek zei:
ja je kan nooit weten of ze het echt zelf hebben meegenomen, maar je weet als je daarheen gaat dat die gevangenissen dikke kut zijn, en de straffen daarop, zijn ook al niet te houden :openmouth:, dus extra goed op je bagage letten is al sowieso verstandig
Klik om te vergroten...

idd...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vast zitten in Thailand omdat ze drugs in je valies stoppen is gewoon je ergste nachtmerrie
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja... misschien moet je zulke landen gewoon sowieso niet opzoeken.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha wat is dat nou voor kortzichtige opmerking, je moet gewoon uit je doppen kijken en op je spullen letten.

Feit blijft dat de omstandigheden en het rechtssysteem daar natuurlijk óntzettend slecht zijn, echt óntzettend slecht. Je moet daar in de gevangenis meestal betalen voor serieus eten, dat geld moet je dan maar van je familie krijgen ofzo, of van de Nederlandse Ambassade die wellicht, met geluk, 2 keer per jaar langskomt, veel minder vaak dan aanvankelijk toegezegd.

En áls het geld dan de gevangenis inkomt, dan zijn er die corrupte bewakers die daar ook nog eens de helft van wegsnoepen, zo niet alles.

Om nog maar te zwijgen over de grootte van de verschillende cellen en hoeveel mensen in zo'n cel zitten, dat is echt schokkend.

Maargoed, om deze landen nou totaal uit de weg te gaan... dat vind ik ook wel weer een beetje overdreven. Voorzichtigheid is geboden, dat wel..
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
OMFG I HAVE NO CARE!!!!

Moet je maar geen stoute dingen doen daar. Je kent de risico's. Stelletje huilies.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoorde ook een keer een verhaal voor iemand die in de bak zat omdat er nog een restje hasj in een broek die al 2 keer was gewassen zat.. Ik durf echt niet naar dat soort landen te gaan nu :/ Stel iemand verneukt je ff door wat pillen ofzo in je broekzak te gooien :confused: Zieke wereld, gadverdamme
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat was die ajax supporter die is ondertussen weer vrij
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
deadlock zei:
OMFG I HAVE NO CARE!!!!

Moet je maar geen stoute dingen doen daar. Je kent de risico's. Stelletje huilies.
Klik om te vergroten...

Tot je daar zelf levenslang mag rotten voor iets waar je niks mee te maken hebt.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
BlackRobBlunt zei:
deadlock zei:
OMFG I HAVE NO CARE!!!!

Moet je maar geen stoute dingen doen daar. Je kent de risico's. Stelletje huilies.
Klik om te vergroten...

Tot je daar zelf levenslang mag rotten voor iets waar je niks mee te maken hebt.
Klik om te vergroten...
Alsof ik van plan ben om *ooit* mijn tas of koffer onverzegeld het vliegtuig in te gooien :') Is het zegel open bij aankomst, dan eis ik politie erbij. Ook geld; Laat je tassen en koffers *nooit* alleen. Stommiteiten van mensen die dat wel doen gaan te ver.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben ik ook met je eens, maar die straffen daar gaan gewoon sws te ver.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
BlackRobBlunt zei:
Ben ik ook met je eens, maar die straffen daar gaan gewoon sws te ver.
Klik om te vergroten...
Klopt. Straffen zijn te hoog. Maar dat neemt niet weg dat als je gepakt wordt, je moet voegen naar de straffen van dat land. Want 80% van de 'onschuldigen' is volgens mij in het geheel niet onschuldig maar heeft gewoon een zak geld gekregen voor het transporteren van verdovende middelen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er wordt veel meer drugs uit Thailand dan in Thailand gesmokkeld.

1/3 van de inkomsten van Thailand bestaan uit drugs, niet gek dat de straffen zo hoog liggen voor smokkel.
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
4 keer in thailand geweest, erg fijne energiedrankjes hebben ze daar overigens.. maar goed, idd altijd goed op je bagage letten en geen absoluut GEEN domme dingen doen daar! :wink:

Voor de rest is het een wonderschoon supermooi land, echt een aanrader mocht je de kans krijgen!
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#16
TB-303 zei:
4 keer in thailand geweest, erg fijne energiedrankjes hebben ze daar overigens.. maar goed, idd altijd goed op je bagage letten en geen absoluut GEEN domme dingen doen daar! :wink:

Voor de rest is het een wonderschoon supermooi land, echt een aanrader mocht je de kans krijgen!
Klik om te vergroten...

wat verstaat u onder domme dingen doen?
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het boek gelezen van Pedro Ruijzing die 2 kilo heroïne wilde smokkelen van Tailand naar Nederland. Hij is gepakt (bleek later afleiding te zijn voor iemand die nog veel meer smokkelde in datzelfde vliegtuig) en zou eigenlijk de doodstraf krijgen, maar omdat hij alles had bekent kreeg hij levenslang. Nouja, toen is die wel vrijgekomen na 9 jaar ofzo, maar die straffen daar zijn echt heftig voor smokkelen en de omstandigheden zijn nog veel erger. :confused: Indrukwekkend boek trouwens, dat zeker! Hans Zegers komt binnekort trouwens ook vrij uit de Bangkwang gevangenis in Tailand.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tjonge, waar kun je anders nog op pedovakantie dan in thailand?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."