Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGary Glitter vrij

Gary Glitter vrij

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
AMSTERDAM -

Britse glamrocker Gary Glitter, die zijn straf voor ontucht met minderjarigen in Vietnam uitzat, heeft de gevangenis verlaten.

De Brit wordt dinsdagmiddag op een vlucht naar Groot-Brittannië gezet, zo meldt zijn advocaat.

Paul Gadd, zoals zijn echte naam luidt, werd in Groot-Brittannië al eerder veroordeeld. In 1999 ontdekte de politie zijn collectie kinderporno. Na zijn vrijlating vertok hij naar Cuba en later naar Cambodja.

In 2002 werd daar uitgezet omdat hij zou hokken met een minderjarig meisje. En uiteindelijk werd hij ook in Vietnam in de boeien geslagen.

Glitter heeft altijd volgehouden onschuldig te zijn.

Hij had in de jaren zeventig veel succes met zijn muziek. Met hits als I'm the Leader of the Gang en I Love, You Love, Me Love verkocht hij 18 miljoen platen.
Klik om te vergroten...
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#2
klap in ze nek geven, 0 respect voor zo een smeerlap.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had dit op phet journaal gezien en moets gelijk aan Deranged denken. :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt ervan af hoe oud de minderjarigen waren en of het met toestemming is gedaan, het journaal heeft altijd zulke eenzijdige berichten.. Er is nogal een verschil als die het heeft gedaan met een gewillige zestienjarige, als dat hij een jongetje van 9 dwong om hem te pijpen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een sukkel eigenlijk :tearsofjoy:
Als je echt pedofiel bent en je je niet kunt inhouden ga je toch gewoon naar thailand op pedovakantie..
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
The media just keep on fucking everything up. Vooral omtrent dit soort zaken. Ik oordeel verder niet over deze specifieke situatie ofzo, weet ik te weinig vanaf.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij blijft eng.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een bush bush aap wat ook nog op ene wijf lijkt
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Dat is wel heel schaamteloos Belg.
Klik om te vergroten...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Worstenjongen zei:
Wat een bush bush aap wat ook nog op ene wijf lijkt
Klik om te vergroten...

ohja, die eene...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is wel heel schaamteloos Belg.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vet enge goser :')

Het zal je oppasser maar zijn...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Wat een sukkel eigenlijk :tearsofjoy:
Als je echt pedofiel bent en je je niet kunt inhouden ga je toch gewoon naar thailand op pedovakantie..
Klik om te vergroten...

Hij is gepakt in Cambodja en Vietnam. Dus wel degelijk pedovakantie.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Hangt ervan af hoe oud de minderjarigen waren en of het met toestemming is gedaan, het journaal heeft altijd zulke eenzijdige berichten.. Er is nogal een verschil als die het heeft gedaan met een gewillige zestienjarige, als dat hij een jongetje van 9 dwong om hem te pijpen.
Klik om te vergroten...
Ook al zit er een stukje waarheid in jouw verhaal; stop alsjeblieft met het opnemen voor zulke smeerlappen.
Ik kan daar echt fucking boos om worden. Zulke mensen moeten gewoon dood, sterven.
Van mij part laten lijden, en als het aan mij lag, dan deed ik niet eens moeite om zulke mongolen te martelen en maakte ik ze af, op een maffia-achtige manier. Dat is: vriendelijk doen en onverwachts een kogel door hun hoofd schieten. Vieze paardenneukende klootzak dat die kinderverkrachter is. Zulke slappelingen moet je injecteren met hiv besmette bloed en opsluiten in een isoleercel, waar hij moeilijk zelfmoord kan plegen en in leven word gehouden, door hem oud brood met rattenpoep te laten vreten. De dood aan zulke mongolen. Van mij mag je mensonvriendelijk zijn, maar pak dan mensen die tenminste nog terug kunnen "vechten" en het ook nog eens verdienen..
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
^Op naar een pedocide


*edit Geen sarcasme of wat dan ook, uitroeien die honden.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mensen met zulk soort ideen als de laatste twee post, hebben in mijn ogen net zo veel hulp nodig.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moker zei:
Mensen met zulk soort ideen als de laatste twee post, hebben in mijn ogen net zo veel hulp nodig.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad gedrag van hetzelfde dierlijke niveau als van degene die ze veroordelen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moker zei:
Mensen met zulk soort ideen als de laatste twee post, hebben in mijn ogen net zo veel hulp nodig.
Klik om te vergroten...

Omdat ik zeg wat ik denk? Ik zal het zelf nooit uitvoeren, maar pedos verdienen niks minder als de dood.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
Moker zei:
Mensen met zulk soort ideen als de laatste twee post, hebben in mijn ogen net zo veel hulp nodig.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad gedrag van hetzelfde dierlijke niveau als van degene die ze veroordelen.
Klik om te vergroten...
Yep, maar welk gedrag werkt meer in de massa's voordeel?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindgamer zei:
Yep, maar welk gedrag werkt meer in de massa's voordeel?
Klik om te vergroten...

Bedoel je nu, jullie agressie i.t.t pedofilie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."