#1
Mindgamer zei:Yep, maar welk gedrag werkt meer in de massa's voordeel?
Bedoel je nu, jullie agressie i.t.t pedofilie?
Mindgamer zei:Yep, maar welk gedrag werkt meer in de massa's voordeel?
Mindgamer zei:Ook al zit er een stukje waarheid in jouw verhaal; stop alsjeblieft met het opnemen voor zulke smeerlappen.Angramar Temenos zei:Hangt ervan af hoe oud de minderjarigen waren en of het met toestemming is gedaan, het journaal heeft altijd zulke eenzijdige berichten.. Er is nogal een verschil als die het heeft gedaan met een gewillige zestienjarige, als dat hij een jongetje van 9 dwong om hem te pijpen.
Ik kan daar echt fucking boos om worden. Zulke mensen moeten gewoon dood, sterven.
Van mij part laten lijden, en als het aan mij lag, dan deed ik niet eens moeite om zulke mongolen te martelen en maakte ik ze af, op een maffia-achtige manier. Dat is: vriendelijk doen en onverwachts een kogel door hun hoofd schieten. Vieze paardenneukende klootzak dat die kinderverkrachter is. Zulke slappelingen moet je injecteren met hiv besmette bloed en opsluiten in een isoleercel, waar hij moeilijk zelfmoord kan plegen en in leven word gehouden, door hem oud brood met rattenpoep te laten vreten. De dood aan zulke mongolen. Van mij mag je mensonvriendelijk zijn, maar pak dan mensen die tenminste nog terug kunnen "vechten" en het ook nog eens verdienen..
shokora zei:Ja man, laten we ze ophangen en verbranden \\o/ ... barbaarse troep die je nu uitspuwt hier.
Pedo's moet je opsluiten en proberen te behandelen, het is al een langere tijd bekend dat pedosexualiteit onder andere een bepaalde drang is die genethisch bepaalt is (net als dat jij vrouwen/mannen aantrekkelijk vindt). Dat soort dingen kun je behandelen en zoniet moet je deze mensen uit de samenleving verwijderen. Maar niet doormiddel van barbaars geweld. Een rechtssysteem is er om te zorgen dat bepaalde schadelijke factoren uit de samenleving worden verwijderd, niet dat er vergelding of wraak is op de daders. Dat is puur barbaars gedrag en onwenselijk vanuit ethisch oogpunt.
Daarnaast zijn mensen veel te gevoelig voor het onderwerp 'pedofilie'. Ja, het is erg dat er kinderen verkracht worden maar tering, get a grip, blijf gewoon fatsoenlijk redeneren en rationeel nadenken.
shokora zei:Daarom moet je die extreme emoties dus zien te voorkomen. Het is barbaars om te denken in termen van wraak en vergelding. Dat is vuur met vuur bestrijden, waardoor de vuurzee 2x zo groot wordt...
'An eye for an eye will make the whole world blind.' - Mahatma Ghandi
Angramar Temenos zei:De huidige anti-pedofielensituatie is een beetje als de anti-homobeweging 1 eeuw geleden.
Ik haat kinderverkrachters evenveel als jullie doen, en waarchijnlijk meer. Maar er is nog wel een verschil tussen pedofiel en kinderverkrachter...
P.S, voor iemang gaat denken dat ik een pedo ben of zo, ik ben zelf nog 17, dus..
zommes zei:Angramar Temenos zei:De huidige anti-pedofielensituatie is een beetje als de anti-homobeweging 1 eeuw geleden.
Ik haat kinderverkrachters evenveel als jullie doen, en waarchijnlijk meer. Maar er is nog wel een verschil tussen pedofiel en kinderverkrachter...
P.S, voor iemang gaat denken dat ik een pedo ben of zo, ik ben zelf nog 17, dus..
Voor mij is de pedofielensituatie iets totaal anders als wat homoseksualiteit met mensen doet. Daarbij is er (als het goed is) toch wel een eerlijke relatie tussen twee mensen met hetzelfde geslacht. Een kind is nog te jong om op dezelfde manier bekeken te worden als een homo-stel.
Pedofilie is een aandoening die voor mij op geen enkele manier door de beugel kan. Als iemand mijn kind zou verkrachten zou ik zonder enige twijfel diegene al dan niet na zijn gevangenisstraf eigenhandig de doodstraf geven. Dat is niet oog om oog, tand om tand, maar gewoon ongedierte bestrijden. Als iemand aangeeft een aandoening te hebben en geholpen wil worden, dan moet die ook zeker geholpen worden.
Maar gezien het feit dat er miljarden mensen over blijven die het op een betere manier kunnen proberen. Mogen de kinderporno-kijkers en kindhoertoeristen ook wel opgeruimd worden. Op zijn minst het scrotum eraf.
Angramar Temenos zei:En als je 16jarige dochter een relatie heeft met een eerlijke, oprechte jongen van 21 (zoals een vriendin van mij dat heeft met een vriend van mij), u hem aangeeft, terwijl die van haar hield en het wederzijds was, en je dochter het je nooit zou vergeven?
,en pedofielen hebben geen recht om in deze maatschappij vrij rond te lopen "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."