Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGary Glitter vrij

Gary Glitter vrij

32 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vet enge goser :')

Het zal je oppasser maar zijn...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Wat een sukkel eigenlijk :tearsofjoy:
Als je echt pedofiel bent en je je niet kunt inhouden ga je toch gewoon naar thailand op pedovakantie..
Klik om te vergroten...

Hij is gepakt in Cambodja en Vietnam. Dus wel degelijk pedovakantie.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Hangt ervan af hoe oud de minderjarigen waren en of het met toestemming is gedaan, het journaal heeft altijd zulke eenzijdige berichten.. Er is nogal een verschil als die het heeft gedaan met een gewillige zestienjarige, als dat hij een jongetje van 9 dwong om hem te pijpen.
Klik om te vergroten...
Ook al zit er een stukje waarheid in jouw verhaal; stop alsjeblieft met het opnemen voor zulke smeerlappen.
Ik kan daar echt fucking boos om worden. Zulke mensen moeten gewoon dood, sterven.
Van mij part laten lijden, en als het aan mij lag, dan deed ik niet eens moeite om zulke mongolen te martelen en maakte ik ze af, op een maffia-achtige manier. Dat is: vriendelijk doen en onverwachts een kogel door hun hoofd schieten. Vieze paardenneukende klootzak dat die kinderverkrachter is. Zulke slappelingen moet je injecteren met hiv besmette bloed en opsluiten in een isoleercel, waar hij moeilijk zelfmoord kan plegen en in leven word gehouden, door hem oud brood met rattenpoep te laten vreten. De dood aan zulke mongolen. Van mij mag je mensonvriendelijk zijn, maar pak dan mensen die tenminste nog terug kunnen "vechten" en het ook nog eens verdienen..
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
^Op naar een pedocide


*edit Geen sarcasme of wat dan ook, uitroeien die honden.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mensen met zulk soort ideen als de laatste twee post, hebben in mijn ogen net zo veel hulp nodig.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Moker zei:
Mensen met zulk soort ideen als de laatste twee post, hebben in mijn ogen net zo veel hulp nodig.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad gedrag van hetzelfde dierlijke niveau als van degene die ze veroordelen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moker zei:
Mensen met zulk soort ideen als de laatste twee post, hebben in mijn ogen net zo veel hulp nodig.
Klik om te vergroten...

Omdat ik zeg wat ik denk? Ik zal het zelf nooit uitvoeren, maar pedos verdienen niks minder als de dood.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Moker zei:
Mensen met zulk soort ideen als de laatste twee post, hebben in mijn ogen net zo veel hulp nodig.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad gedrag van hetzelfde dierlijke niveau als van degene die ze veroordelen.
Klik om te vergroten...
Yep, maar welk gedrag werkt meer in de massa's voordeel?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindgamer zei:
Yep, maar welk gedrag werkt meer in de massa's voordeel?
Klik om te vergroten...

Bedoel je nu, jullie agressie i.t.t pedofilie?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik een pedofiel vermoord, dan word ik als held beschouwt.
Agressie is dierlijk gedrag, waar mensen tegen op kijken. Door agressie te tonen naar je mede mens, creëer je angst. Door dat te creëren; zorg je voor een status. Het is niet voor niks, dat vechters veel mensen kennen en vaak met knappe vrouwen lopen.

Nu is het zo, dat als je als agressieveling, iemand dood maakt, wat stiekem het fantasie is van veel mensen en wat overigens ook rechtvaardig is; word je als held word ontvangen.
Veel mensen houden van kinderen en hebben liever ook dat zo'n kinderverkrachter word opgehangen.

De grotendeels van de massa, vind het RECHTVAARDIG als je een pedofiel afmaakt en dat is niet voor niks.

Natuurlijk moet je ze opsluiten, tijd aan hun besteden en veel geld aan hun uitgeven.
Iedereen verdient natuurlijk een tweede kans.
Ook al heb je een meisje van 4 verkracht en ben je daarna een paar keer met een auto erover heen gereden.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindgamer zei:
Angramar Temenos zei:
Hangt ervan af hoe oud de minderjarigen waren en of het met toestemming is gedaan, het journaal heeft altijd zulke eenzijdige berichten.. Er is nogal een verschil als die het heeft gedaan met een gewillige zestienjarige, als dat hij een jongetje van 9 dwong om hem te pijpen.
Klik om te vergroten...
Ook al zit er een stukje waarheid in jouw verhaal; stop alsjeblieft met het opnemen voor zulke smeerlappen.
Ik kan daar echt fucking boos om worden. Zulke mensen moeten gewoon dood, sterven.
Van mij part laten lijden, en als het aan mij lag, dan deed ik niet eens moeite om zulke mongolen te martelen en maakte ik ze af, op een maffia-achtige manier. Dat is: vriendelijk doen en onverwachts een kogel door hun hoofd schieten. Vieze paardenneukende klootzak dat die kinderverkrachter is. Zulke slappelingen moet je injecteren met hiv besmette bloed en opsluiten in een isoleercel, waar hij moeilijk zelfmoord kan plegen en in leven word gehouden, door hem oud brood met rattenpoep te laten vreten. De dood aan zulke mongolen. Van mij mag je mensonvriendelijk zijn, maar pak dan mensen die tenminste nog terug kunnen "vechten" en het ook nog eens verdienen..
Klik om te vergroten...

Ja man, laten we ze ophangen en verbranden \\o/ ... barbaarse troep die je nu uitspuwt hier.

Pedo's moet je opsluiten en proberen te behandelen, het is al een langere tijd bekend dat pedosexualiteit onder andere een bepaalde drang is die genethisch bepaalt is (net als dat jij vrouwen/mannen aantrekkelijk vindt). Dat soort dingen kun je behandelen en zoniet moet je deze mensen uit de samenleving verwijderen. Maar niet doormiddel van barbaars geweld. Een rechtssysteem is er om te zorgen dat bepaalde schadelijke factoren uit de samenleving worden verwijderd, niet dat er vergelding of wraak is op de daders. Dat is puur barbaars gedrag en onwenselijk vanuit ethisch oogpunt.

Daarnaast zijn mensen veel te gevoelig voor het onderwerp 'pedofilie'. Ja, het is erg dat er kinderen verkracht worden maar tering, get a grip, blijf gewoon fatsoenlijk redeneren en rationeel nadenken.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
shokora zei:
Ja man, laten we ze ophangen en verbranden \\o/ ... barbaarse troep die je nu uitspuwt hier.

Pedo's moet je opsluiten en proberen te behandelen, het is al een langere tijd bekend dat pedosexualiteit onder andere een bepaalde drang is die genethisch bepaalt is (net als dat jij vrouwen/mannen aantrekkelijk vindt). Dat soort dingen kun je behandelen en zoniet moet je deze mensen uit de samenleving verwijderen. Maar niet doormiddel van barbaars geweld. Een rechtssysteem is er om te zorgen dat bepaalde schadelijke factoren uit de samenleving worden verwijderd, niet dat er vergelding of wraak is op de daders. Dat is puur barbaars gedrag en onwenselijk vanuit ethisch oogpunt.

Daarnaast zijn mensen veel te gevoelig voor het onderwerp 'pedofilie'. Ja, het is erg dat er kinderen verkracht worden maar tering, get a grip, blijf gewoon fatsoenlijk redeneren en rationeel nadenken.
Klik om te vergroten...

Sommige mensen maken fouten, waarvan de consequenties te groot zijn.

Daden moeten voorkomen worden. Als er eenmaal een daad is gepleegd, dan vind ik het wel zo eerlijk; dat zo iemand 30 jaar mag wachten in een dodencel op zijn dood.

Respect voor diegene die hulp zoeken.
Ik had ooit al eens gezegd dat ik vind; dat er een anonieme groep moet komen, die pedofielen helpt. Zo kunnen daden worden voorkomen.

En extreme emoties laat je irrationeel denken he..
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daarom moet je die extreme emoties dus zien te voorkomen. Het is barbaars om te denken in termen van wraak en vergelding. Dat is vuur met vuur bestrijden, waardoor de vuurzee 2x zo groot wordt...

'An eye for an eye will make the whole world blind.' - Mahatma Ghandi
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
shokora zei:
Daarom moet je die extreme emoties dus zien te voorkomen. Het is barbaars om te denken in termen van wraak en vergelding. Dat is vuur met vuur bestrijden, waardoor de vuurzee 2x zo groot wordt...

'An eye for an eye will make the whole world blind.' - Mahatma Ghandi
Klik om te vergroten...

Dat is zeker waar, maar soms is het geen vuur meer, maar een stuk steen die iedereen raakt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
De huidige anti-pedofielensituatie is een beetje als de anti-homobeweging 1 eeuw geleden.


Ik haat kinderverkrachters evenveel als jullie doen, en waarchijnlijk meer. Maar er is nog wel een verschil tussen pedofiel en kinderverkrachter...

P.S, voor iemang gaat denken dat ik een pedo ben of zo, ik ben zelf nog 17, dus..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
zet ze op verlaten booreilanden zonder voedsel, omringd door witte haaien :grin:
cannibalism will solve the problem :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
De huidige anti-pedofielensituatie is een beetje als de anti-homobeweging 1 eeuw geleden.


Ik haat kinderverkrachters evenveel als jullie doen, en waarchijnlijk meer. Maar er is nog wel een verschil tussen pedofiel en kinderverkrachter...

P.S, voor iemang gaat denken dat ik een pedo ben of zo, ik ben zelf nog 17, dus..
Klik om te vergroten...

Voor mij is de pedofielensituatie iets totaal anders als wat homoseksualiteit met mensen doet. Daarbij is er (als het goed is) toch wel een eerlijke relatie tussen twee mensen met hetzelfde geslacht. Een kind is nog te jong om op dezelfde manier bekeken te worden als een homo-stel.

Pedofilie is een aandoening die voor mij op geen enkele manier door de beugel kan. Als iemand mijn kind zou verkrachten zou ik zonder enige twijfel diegene al dan niet na zijn gevangenisstraf eigenhandig de doodstraf geven. Dat is niet oog om oog, tand om tand, maar gewoon ongedierte bestrijden. Als iemand aangeeft een aandoening te hebben en geholpen wil worden, dan moet die ook zeker geholpen worden.

Maar gezien het feit dat er miljarden mensen over blijven die het op een betere manier kunnen proberen. Mogen de kinderporno-kijkers en kindhoertoeristen ook wel opgeruimd worden. Op zijn minst het scrotum eraf.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Angramar Temenos zei:
De huidige anti-pedofielensituatie is een beetje als de anti-homobeweging 1 eeuw geleden.


Ik haat kinderverkrachters evenveel als jullie doen, en waarchijnlijk meer. Maar er is nog wel een verschil tussen pedofiel en kinderverkrachter...

P.S, voor iemang gaat denken dat ik een pedo ben of zo, ik ben zelf nog 17, dus..
Klik om te vergroten...

Voor mij is de pedofielensituatie iets totaal anders als wat homoseksualiteit met mensen doet. Daarbij is er (als het goed is) toch wel een eerlijke relatie tussen twee mensen met hetzelfde geslacht. Een kind is nog te jong om op dezelfde manier bekeken te worden als een homo-stel.

Pedofilie is een aandoening die voor mij op geen enkele manier door de beugel kan. Als iemand mijn kind zou verkrachten zou ik zonder enige twijfel diegene al dan niet na zijn gevangenisstraf eigenhandig de doodstraf geven. Dat is niet oog om oog, tand om tand, maar gewoon ongedierte bestrijden. Als iemand aangeeft een aandoening te hebben en geholpen wil worden, dan moet die ook zeker geholpen worden.

Maar gezien het feit dat er miljarden mensen over blijven die het op een betere manier kunnen proberen. Mogen de kinderporno-kijkers en kindhoertoeristen ook wel opgeruimd worden. Op zijn minst het scrotum eraf.
Klik om te vergroten...


En als je 16jarige dochter een relatie heeft met een eerlijke, oprechte jongen van 21 (zoals een vriendin van mij dat heeft met een vriend van mij), u hem aangeeft, terwijl die van haar hield en het wederzijds was, en je dochter het je nooit zou vergeven?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
En als je 16jarige dochter een relatie heeft met een eerlijke, oprechte jongen van 21 (zoals een vriendin van mij dat heeft met een vriend van mij), u hem aangeeft, terwijl die van haar hield en het wederzijds was, en je dochter het je nooit zou vergeven?
Klik om te vergroten...

Als het wederzijds is ze schelen 5 jaar... Dat zie ik niet als een ongezond leeftijdsverschil. Dus die zou ik niet aangeven.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
En toch is die man een pedofiel, al vind je van niet, volgens de wet zeker. Mischien kun je langer kijken dan je neus lang is bij het woord "pedofiel" in plaats van meteen "kinderverkrachter" te denken? Dat probeer ik duidelijk te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."