Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan mishandelt vriendin na eten paddo's

Man mishandelt vriendin na eten paddo's

14 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
Sowieso, niet het moment om te trippen, maar wegens het aankomend verbod toch nog snel doen. Ajah, krijg je dat.

Maar ja, gaan we nu ook alle geweldsdelicten door drank en vrouwen te lezen krijgen?

:')
kanker media
G
GeminiLid
Als dit gebeurt door iemand die onder invloed is van paddo's haalt dit ineens het nieuws, maar als dit gebeurt zonder dat iemand onder invloed van paddo's (of andere drugs) is haalt het 9 van de 10 keer niet het nieuws. Wat dus veeeeeel vaker het geval is. Is blijkbaar niet half zo boeiend..
T
TwilightLid
Man mishandelt vriendin na eten paddo's
Uitgegeven: 30 november 2008 14:58
Laatst gewijzigd: 30 november 2008 15:00

MAURIK - Een 27-jarige man uit Hilversum is zondagmorgen aangehouden, nadat hij zijn vriendin van de trap had gegooid en een buurman had geslagen.
Novum

Hij bekende bij de politie dat hij en zijn vriendin paddo's hadden gegeten en dat hij zich niets van de nacht kon herinneren.

De Hilversummer logeerde bij zijn vriendin in Maurik. Ze hadden samen afgesproken eens paddo's te proberen, voordat die hallucinogene middelen verboden gaan worden.

De buurman alarmeerde politie, nadat de man uit Hilversum in zijn ondergoed bij hem aanbelde en hem in het gezicht sloeg. Hij had de vriendin toen al van de trap gegooid. De vrouw raakte lichtgewond.

En daar gáán we weer...
F
FlameonLid
Jammer dat zoiets moet gebeuren, maar ik weet zeker dat het niet alleen gebeurd bij paddo's.
Het komt natuurlijk in het nieuws om de bevolking te wijzen waarom de paddo wordt verboden
R
RammelslakjeLid
Eerste keer dat iemand 'agressief' wordt van paddo's? :confused:
F
Funky MonkeyLid
Waarschijnlijk kwam die in de trip iets tegen wat die niet wou accepteren en flipte daarop door ofzo :beer:
Heel leuk en aardig dit in de krant zo, maar dagelijks worden in honderden huishoudens geweld gebruikt. Gaan ze die gevallen ook allemaal apart in de krant zetten vanaf nu? :confused:
T
TwilightLid
Inderdaad.
En ik vraag me sterk af of er daadwerkelijk al onderzoek gedaan is naar de oorzaak.
F
FlameonLid
laten we de alcohol niet vergeten, durf haast te wedden dat daar veel meer mee mis gaat dan met de paddo. Van een paddo agressief worden....tsja het zou best wel eens mogelijk kunnen zijn als je wat tegen zit in de trip, maar dan nog kan ik me heel moeilijk voorstellen dat het alleen van een paddo is (misschien een combinatie).
Maargoed laten we niet gissen, het is gebeurd en het staat weer voor mijn gevoel veel te negatief in het nieuws / morgen in de kranten
t
tomz0rLid
Black out is vooral een typisch alcohol verschijnsel. Ik heb nog nooit gehoord van een black-out na gebruik van alleen paddo's.
Zal dus wel weer een combinatie zijn.
c
caatjeLid
Ze zal het wel verdient hebben.... :P
M
MayanLid
Inderdaad, vrouwen worden dagelijks bont en blauw geslagen door manlief die van café thuiskomt.
Maar dat haalt het nieuws niet, dat zou dagelijks nieuws zijn.
En het zou het nieuws moeten halen.
M
MayanLid
Ja mannen, beeld u is in...
Ge zit zo samen euforisch op de paddo's, en ineens vertelt je vriendin je

"schat ik moet je wat bekennen, eigenlijk ben ik je beugeneukt en die buurman van ons is zo'n geweldige gozer, ik ga hem even een bezoekje brengen, ik sta hoerengeil"
En net toen ze naar die buurman wou gaan, gaf haar vriend ze een duwtje in de rug? :grin:
LOL FLy bitch, fly!
K
Kees KlapkaakLid
GVD weer het zoveelste bericht om de bevolking een slecht beeld te geven over paddo's...

Die slet zou die buurman wel geneukt hebben!!!! :angry: :angry: :angry: :P
M
MindgamerLid
Als je als doorgesnoven Harry je vrouw slaat met de cognac fles, en op je kinderen spuugt, wordt dat in de prullenbak gesmeten door de duivels die de media sturen, maar als iemand onder het genot van paarse paddestoelen zijn vrouw van de trap afsmijt, vervolgens bij zijn buurman aanbelt om hem in zijn gezicht te meppen, word je letterlijk als laagste van het laagste beschreven in de krant, omdat het nu hip wordt gevonden door de duivel die onze media bestuurd om de paddo in slecht daglicht te stellen. Volgens mij beslist de duivel die de media bestuurd dat paddestoelen ervoor kan zorgen dat er anders kan worden gedacht over de media, dat de media zelf in slecht daglicht wordt gezet DOOR DE PADDO!! Fuck de media! Media werkt teveel door op de mens, op ons denken, en dat is gevaarlijk, vooral wanneer de media wordt gerund door een paar rukkers die slechte shit doen onder het mom van: "ja, ik verveel me, en als ik het terug lees in de spits dan kan ik er heel hard om lachen" :tearsofjoy:
M
MayanLid
Wat media voorstelt...
.. 9/11. Dat is media, een poppenkastspel. Rara wie heeft de touwtjes in handen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."