#1
zo denk ik er ook over vogel, gewoon jagers-verzamelaars en dus gewoon old-skool overleven ipv. consumeren
zommes zei:Dit is toch juist goed mensen. Met dit soort belachelijke acties verpest Rouvoet HOPELIJK zijn kans om bij de volgende verkiezingen weer kans te maken op zoveel stemmen.
Zo niet, dan heb ik een reden om terrorist te worden. Ook goed.
TrippyShit zei:Wanneer schieten ze die man dood?![]()
Waarom Pim Fortuyn wel en hem niet? Als niemand het doet zal ik mezelf moeten opofferen..
TrippyShit zei:Ja ok, daar heb je een punt. Toch wacht ik met smart op de dag..
En het punt dat ik het zelf wel zou doen is bullshit natuurlijk he :P

Pikachu zei:Ik ben absoluut niet van mening dat dit soort onenigheden opgelost moeten worden door het doodschieten van politici.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."