Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDavid Icke is coming to town !

David Icke is coming to town !

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je zijn boeken leest en docus kijkt weet je ook wat hij te zeggen heeft. als het geen 49 euro was had ik wel gegaan maar dit vind ik een beeeetje overdreven
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#2
@BlackRobBlubnt: je gaat wel een beetje kort door de bocht. Als je moet betalen kan het weinig zijn zeg je. Om het ergens mee te vergelijken, een psychiater kost ook aardig wat. Of een opleiding. Of drugs, hehe.

En daarbij, je kan ook gewoon zn info aannemen zonder het te zien als levensveranderende toestand. Het kan een aanvulling zijn, bevestiging, wat je wil. David Icke roept volgens mij nergens van; komt dat zien, komt dat zien, ik zet je wereld op zn kop. Hij zoekt dingen uit, deelt zn info (mits je betaald ja, maar je kan ook zat downen aan video's en boeken) en wat jij er mee doet is hem een zorg.


@dirtbag: 49.- is voor mij ook een kleine smak geld. Maar voor 7u is dat 7.- per uur. Ik ken wel duurdere evenementen. De Toppers bijvoorbeeld..
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kende hem niet, even wat info opgezocht op wikipedia maar als dit klopt is die vent echt fucking bat shit insane...
Later ging hij beweren, dat de wereld in werkelijkheid geregeerd werd door Illuminati, een soort elite aan de macht. Hij bracht hen in verband met zo ongeveer elke tot dan toe bekende complottheorie.

Vervolgens publiceerde David Icke in 1999 het boek The Biggest Secret, waarin hij beweerde dat een aantal machtige leiders in de wereld zouden afstammen van de zogenaamde Reptilians, een bepaald ras van buitenaardse wezens. Als voorbeelden van afstammelingen van deze aliens werden o.a. door hem genoemd: George W. Bush, George H.W. Bush, Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk, Kris Kristofferson, Beatrix der Nederlanden, Bill Clinton, Hillary Clinton, Dick Cheney, Henry Kissinger, Frank Sinatra, Winston Churchill, Al Gore en Tony Blair.
Klik om te vergroten...

...
Ook altijd dat gezeik over de 'illuminati', te vermoeiend. Als ik zo naar de wereld kijkt lijkt het mij logischer dat er allerlei wantoestanden komen door iets als kapitalisme/egoïsme in het algemeen, dan een groep mensen die de hele wereld besturen.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#4
even een leuke hypothese voor mensen die een beetje in de stof zitten:

laten we het meer van een mystiek aspect bekijken: kan het niet zo zijn dat door ons egoisme en door onze identificatie met het ego, we als het ware een super ego hebben gemaakt, en dat deze zogenaamde ''illuminati'' daar slechts een manifestatie van is?

dus daarom: focus niet op die illuminati onzin, maar op ''returning to oneness''

(btw ik denk dat de illuminati bullcock zijn)
0
(als je geen fokking flauw idee hebt waar ik het over heb, doe geen moeite :P
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je zoeits heb t van hoe begin ik? hoe vind ik mijn ware ik?

meditatie, (voor tips en hele meditatie cursussen die ik je via illegale weg kan doorgeven, pm :grin: )
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#6
@shokora; zoek dan mss iets verder dan wiki?

@timmaniac: da's een interessante gedachte. in mijn visie kan alles wat dat betreft.

en ik zeg altijd maar zo; de waarheid ligt in het midden, tussen vloeken en bidden
P
PerrinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind die gast echt zo fout. Hij lokt je met dingen die inderdaad kloppen en dan heel langzaam voedt 'ie je gigantische onwaarschijnlijke bullshit. En in z'n onderzoek zitten ook best een groot aantal fouten als je er wat dieper op in gaat. Not my cup of tea.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perrin zei:
Ik vind die gast echt zo fout. Hij lokt je met dingen die inderdaad kloppen en dan heel langzaam voedt 'ie je gigantische onwaarschijnlijke bullshit. En in z'n onderzoek zitten ook best een groot aantal fouten als je er wat dieper op in gaat. Not my cup of tea.
Klik om te vergroten...


Wat voor fouten ?
P
PerrinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Belgo zei:
Perrin zei:
Ik vind die gast echt zo fout. Hij lokt je met dingen die inderdaad kloppen en dan heel langzaam voedt 'ie je gigantische onwaarschijnlijke bullshit. En in z'n onderzoek zitten ook best een groot aantal fouten als je er wat dieper op in gaat. Not my cup of tea.
Klik om te vergroten...


Wat voor fouten ?
Klik om te vergroten...

Hij heeft de neiging om bepaalde geschiedkundige dingen verkeerd te representeren. Bijvoorbeeld door een vertaling te gebruiken die helemaal niet officieel is en vaak ook erg omstreden. Dat is niet zo erg als je het af en toe doet, maar hij doet het in mijn ogen vrij consequent. En hij heeft ook de neiging om de feiten om te buigen naar zijn theorieën in plaats van de theorie aan te passen aan de feiten.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand die 50/80 euro vraagt per persoon om je te vertellen hoe corrupt de wereld in elkaar zit.

Hypokriet.
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij komt, hij komt:

19.09.2009

a'dam

10:00 - 18:30

49.-


meer: klik hier om meer te lezen en te reserveren


get informed
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#12
*.exe zei:
Hij komt, hij komt:

19.09.2009

a'dam

10:00 - 18:30

49.-


meer: klik hier om meer te lezen en te reserveren


get informed
Klik om te vergroten...


Ik ben aanwezig!
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#13
up
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Wie?
Klik om te vergroten...
Neem vooral de moeite niet om even op die link te klikken.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oeh, klinkt interessant.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik mag een paar dingen van hem wel, hij heeft lef en hij maakt vaak veel valide punten (in mijn ogen). Maar sommige dingen zijn echt te far out, ik bedoel reptillians.... wtf...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
49 euro voor een lezing :tearsofjoy:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat heeft de hoogte van het tarief er mee te maken dan?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahahahahaha David Icke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."