Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc-labo's in vrachtwagens op parkings

Xtc-labo's in vrachtwagens op parkings

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Xtc wordt niet langer in villa's geproduceerd, maar in vrachtwagens langs parkeerterreinen, getuigt een ex-dealer, de reden waarom het zo lang geleden is dat de politie nog eens een drugslabo waar xtc-pillen worden gemaakt heeft opgerold. "Ze parkeren hun rijdend labo enkele uurtjes discreet langs de kant van de weg, maken duizenden pillen en verspreiden alles over enkele voertuigen", klinkt het.

Afval gevonden
De federale politie en de Vlaamse administratie Wegen en Verkeer hebben al een aantal keer op parkeerterreinen afval gevonden dat duidelijk afkomstig was van illegale xtc-labo's.

Vrachtwagens in brand steken
Terwijl de drugs worden gemaakt, houden handlangers de buurt discreet in de gaten. Als ze het gevoel krijgen dat de politie hen op het spoor is, wordt de vrachtwagen gewoon in brand gestoken om alle sporen uit te wissen. (belga/vsv)
18/05/09 06u28 :rock:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... ings.dhtml
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan mogen ze verdomme wel eens wat meer van die vrachtwagens inrichten.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Dan mogen ze verdomme wel eens wat meer van die vrachtwagens inrichten.
Klik om te vergroten...

Amen :rock:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amateurs.. ik doe het op de fiets :openmouth:

M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Amateurs.. ik doe het op de fiets :openmouth:

Klik om te vergroten...

Die steek je toch niet in de brandt :(
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#6
"Xtc" -labo's in vrachtwagens op parkings, yeah right. Wat een stakkers zijn die coppers zeg, 9 van de 10 keer hebben ze een mccp-lab opgerold :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moker zei:
TrippyShit zei:
Amateurs.. ik doe het op de fiets :openmouth:

Klik om te vergroten...

Die steek je toch niet in de brandt :(
Klik om te vergroten...

Als het moet, dan moet het :(
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat is er zo yeah-right aan? Zou toch goed kunnen?
En als ze toch een lab vinden, laat het dan maar een mcpp-lab zijn :P daar ook weer van af..
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu maar wachten op de pillen-copter :stoned:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#10
als de politie hier wat tegen vind, dan vinden ze wel wat nieuws uit.

de o zo succesvolle war on drugs, wat een poppenkast.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."