#1
Zestig XTC-vaten gevonden in Brabant
De politie heeft gisteren in de bossen bij Gilze zestig XTC-vaten gevonden. In de vaten zijn resten van chemicaliën aangetroffen.
Het afval werd gevonden op een zandpad aan de Chaamseweg.
Getuigen
Het nabij gelegen fietspad werd meteen afgezet, waarna de brandweer en de milieudienst werden gewaarschuwd. De politie roept getuigen van de dumping op om zich te melden.
Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... in_br.html
Moet goed zijn voor een aardige batch pillen of niet dan? Nu maar hopen dat ze niet allemaal voor de export zijn.
De politie heeft gisteren in de bossen bij Gilze zestig XTC-vaten gevonden. In de vaten zijn resten van chemicaliën aangetroffen.
Het afval werd gevonden op een zandpad aan de Chaamseweg.
Getuigen
Het nabij gelegen fietspad werd meteen afgezet, waarna de brandweer en de milieudienst werden gewaarschuwd. De politie roept getuigen van de dumping op om zich te melden.
Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... in_br.html
Moet goed zijn voor een aardige batch pillen of niet dan? Nu maar hopen dat ze niet allemaal voor de export zijn.
