#1
ja idd nederlanders zijn een beetje verwend als het aankomt op pillen, je hebt er zo'n lol van voor zo weinig geld.. ik zou zo 10euro voor goede pillen willen neerleggen .tomz0r zei:Kees Klapkaak zei:tomz0r zei:Toevallig dat hier opeens enorm veel roze golfjes opduiken met 88 mg MDMA er in :P
![]()
Deze bedoel je? Die hebben wij hier in *piep* ook!![]()
Zijn hier 4 euro p/s, was een tijdje geleden al blij dat ik een pil kon krijgen van 90mg voor 7 euro p/s
XTC Crisis voorbij?
Ja exact dezelfde. Ook met die R achterop. Nog niet geconsumeerd maar dat duurt niet lang meer.
Ik heb 2,50 betaald. Wel van een vriend van me die er gelijk 100 kocht voor 250 euro. Per stuk zijn ze denk ik een stuk duurder. Maar geld is niet zo belangrijk bij dit. Al was 20 euro een normale prijs zou ik het nog kopen. Zo'n avond vind je niet snel op een andere manier en zeker niet voor 20 euro. Door de prijs zou ik me niet tegen laten houden.
Eindelijk weer veel soorten goede pillen![]()