Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed nieuws voor XTC-liefhebbers

Goed nieuws voor XTC-liefhebbers

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
Kees Klapkaak zei:
tomz0r zei:
Toevallig dat hier opeens enorm veel roze golfjes opduiken met 88 mg MDMA er in :P
Klik om te vergroten...



Deze bedoel je? Die hebben wij hier in *piep* ook! :grin:
Zijn hier 4 euro p/s, was een tijdje geleden al blij dat ik een pil kon krijgen van 90mg voor 7 euro p/s

XTC Crisis voorbij?
Klik om te vergroten...

Ja exact dezelfde. Ook met die R achterop. Nog niet geconsumeerd maar dat duurt niet lang meer.
Ik heb 2,50 betaald. Wel van een vriend van me die er gelijk 100 kocht voor 250 euro. Per stuk zijn ze denk ik een stuk duurder. Maar geld is niet zo belangrijk bij dit. Al was 20 euro een normale prijs zou ik het nog kopen. Zo'n avond vind je niet snel op een andere manier en zeker niet voor 20 euro. Door de prijs zou ik me niet tegen laten houden.

Eindelijk weer veel soorten goede pillen :sunglasses:
Klik om te vergroten...
ja idd nederlanders zijn een beetje verwend als het aankomt op pillen, je hebt er zo'n lol van voor zo weinig geld.. ik zou zo 10euro voor goede pillen willen neerleggen .
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik moet hebben jwt


[/junk]
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou de kristallen nog.... :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
nou de kristallen nog.... :grin:
Klik om te vergroten...

BINGO! :grin:
afgelopen week van 8 uur savonds tot 8 uur sochtends kunnen genieten daarvan :) sinds 4-5 maanden, dat was dus weer stuiteren :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo te lezen kan iedereen weer aan MDMA komen. Ik heb toch een voorraadje ingeslagen voor het geval dat. Hiermee kom ik de komende paar jaar wel door.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
plantenbak zei:
Lauu zei:
nou de kristallen nog.... :grin:
Klik om te vergroten...

BINGO! :grin:
afgelopen week van 8 uur savonds tot 8 uur sochtends kunnen genieten daarvan :) sinds 4-5 maanden, dat was dus weer stuiteren :)
Klik om te vergroten...

mazzelaar :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou in dat geval heb ik toch de 'hongerwinter' mooi overbrugd met m'n voorraadje mdma :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
kristallen zijn hier nog steeds niet te krijgen in kleine hoeveelheden...alleen per ons...gaat te fur
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pfew, ik ben echt opgelucht! :grin: Laatste half jaar alleen maar gehad van <80 mg mdma, ook al was ik allang blij dat er geen mcpp in zat.. Maar dit klinkt zeer veelbelovend! Reden voor een mooi (waus) feestje :hearteyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uitslag blauwe tulpen is 128 mg MDMA.
Testnummer is 5703 in Eindhoven. Helaas mag je nu maar 1 keer bellen dus is het niet controleerbaar :P

Geen slecht pilletje maar niet die 160-180 mg MDMA die me is beloofd. Veel mensen hadden het over 180 mg, dus het moeten 贸f allemaal slecht geinformeerde mensen zijn 贸f de pil moet een heel grote spreiding hebben 贸f er zijn meerdere soorten van. :P

6 euro is me te veel voor die. Doe mij waar wat lichtere pillen voor minder geld.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
kijk ik dacht al dat het niet zo zou zijn die 180mg...praatjesmakers...

6euro voor een pilletje van 128mg is idd teveel...doe mij maar die van mij dan :)
M
Memm没mLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was erg blij toen het op het nieuws was, maar kon mijn stiekeme blijdschap maar met moeite onderdrukken toen ik het journaal keek met pa & ma & vriendin :wink:

Ik zie wel of er wat leuks doorglipt naar Groningen, en anders nog maar langer uitstellen :sunglasses: Dan is het n贸g lekkerder, zoals een week geen sex zeg maar
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
tomz0r zei:
Uitslag blauwe tulpen is 128 mg MDMA.
Testnummer is 5703 in Eindhoven. Helaas mag je nu maar 1 keer bellen dus is het niet controleerbaar :P

Geen slecht pilletje maar niet die 160-180 mg MDMA die me is beloofd. Veel mensen hadden het over 180 mg, dus het moeten 贸f allemaal slecht geinformeerde mensen zijn 贸f de pil moet een heel grote spreiding hebben 贸f er zijn meerdere soorten van. :P

6 euro is me te veel voor die. Doe mij waar wat lichtere pillen voor minder geld.
Klik om te vergroten...

Maatje van me had die getest, hij zal wel hebben zitten liegen dan. :confused:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
Maatje van me had die getest, hij zal wel hebben zitten liegen dan. :confused:
Klik om te vergroten...

pillen van 180mg is zoiezo een sterk verhaal...de pillenmarkt komt net weer opgang...lijkt me sterk dat er nu al zulke pillen zijn met zoveel mg
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
tomz0r zei:
Uitslag blauwe tulpen is 128 mg MDMA.
Testnummer is 5703 in Eindhoven. Helaas mag je nu maar 1 keer bellen dus is het niet controleerbaar :P

Geen slecht pilletje maar niet die 160-180 mg MDMA die me is beloofd. Veel mensen hadden het over 180 mg, dus het moeten 贸f allemaal slecht geinformeerde mensen zijn 贸f de pil moet een heel grote spreiding hebben 贸f er zijn meerdere soorten van. :P

6 euro is me te veel voor die. Doe mij waar wat lichtere pillen voor minder geld.
Klik om te vergroten...

Maatje van me had die getest, hij zal wel hebben zitten liegen dan. :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of jij dezelfde hebt. De mijne werd niet herkend in de database, dus niemand heeft hem nog laten testen tot nu toe. Misschien klopt zijn resultaat ook en heeft de pil gewoon een grote spreiding. Dat kan ook.

Lauu, 180 mg is wel degelijk mogelijk alleen komt zeer weinig voor. Witte wissen heb ik nu van 143-189 mg en ik heb ook gele APtjes gehad een half jaar terug van 171 mg. Helaas zijn deze die ik heb dat niet.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
tomz0r zei:
Lauu, 180 mg is wel degelijk mogelijk alleen komt zeer weinig voor. Witte wissen heb ik nu van 143-189 mg en ik heb ook gele APtjes gehad een half jaar terug van 171 mg. Helaas zijn deze die ik heb dat niet.
Klik om te vergroten...

ik het het ook niet over een half jaar geleden...ik heb het over nu...lijkt me sterk dat er nu al 180mgers rond gaan want de xtc markt komt net weer opgang...ik had een half jaar geleden ook zat sterke pillen maarja er is veel veranderd in dat half jaar...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
tomz0r zei:
Ik weet niet of jij dezelfde hebt. De mijne werd niet herkend in de database, dus niemand heeft hem nog laten testen tot nu toe. Misschien klopt zijn resultaat ook en heeft de pil gewoon een grote spreiding. Dat kan ook.
Klik om te vergroten...

Deze die ik heb waren wel herkend 2/3 weken terug.
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#18
proton zei:
ik heb witte blanco's:





zouden 105-120mg zijn.

was in iedergeval 4 uur lekker van het padje af :mrgreen:

EZ test op 3 exemplaren:

Klik om te vergroten...

Deze hebben we ook en gaan daar as zaterdag ook lekker mee van het padje................als er nog een leuk stel is die dat samen met ons wil doen.........stuur maar een pm :) :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
tomz0r zei:
Uitslag blauwe tulpen is 128 mg MDMA.
Testnummer is 5703 in Eindhoven. Helaas mag je nu maar 1 keer bellen dus is het niet controleerbaar :P

Geen slecht pilletje maar niet die 160-180 mg MDMA die me is beloofd. Veel mensen hadden het over 180 mg, dus het moeten 贸f allemaal slecht geinformeerde mensen zijn 贸f de pil moet een heel grote spreiding hebben 贸f er zijn meerdere soorten van. :P

6 euro is me te veel voor die. Doe mij waar wat lichtere pillen voor minder geld.
Klik om te vergroten...

ik heb wel de 180ers blauwe tulpen :) maar dat is een batch van 2 jaar geleden, en ja dat is getest.
die blauwe tulpen van nu zullen wel teren op de faam van die ouderen.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."