Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUnilever aangeklaagd na ontbreken Axe-effect

Unilever aangeklaagd na ontbreken Axe-effect

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
NEW DELHI - Een 26-jarige man heeft Unilever aangeklaagd omdat hij na zeven jaar Axe-gebruik nog steeds geen vriendin heeft.

De Indiase Vaibhav Bedi eist omgerekend 30.000 euro van de multinational. De man zou depressief zijn geraakt en psychische schade hebben opgelopen door het feit dat hij ondanks het gebruik van Axe-producten (in India onder de merknaam Lynx gelanceerd) nog altijd geen partner heeft.

De rechter in New Delhi heeft de zaak aangehouden omdat er eerst een forensisch onderzoek moet plaatsvinden naar de gelzeep, shampoos, deo's en haargel van het merk.

Het merk Axe is wereldberoemd dankzij de reclamespotjes van hordes vrouwen die mannen bestormen die Axe-deo hebben opgespoten. Bedi: "Ik voel me dan ook besodemieterd. In de advertenties wordt namelijk gezegd dat alle vrouwen vallen voor mannen die Axe gebruiken. En ik gebruik het nu al zeven jaar en heb nog steeds geen vriendin".

Unilever wilde geen commentaar geven.
Klik om te vergroten...

Haha geniaal dat hiervoor een rechtszaak is. Ik heb dan geen verstand van rechten, maar ik zal me niet verbazen dat hij die rechtzaak ook nog wint. Waarschijnlijk net zoiets als de vrouw die niet wist dat roken schadelijk was en daardoor miljoenen kreeg. :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
:grin: :grin: :grin:
Geweldig!
Ik hoop dat die wint :tearsofjoy:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik krijg nu echt de neiging om goed rond te kijken waar men iets beloofd met een ironische toon maar natuurlijk niet waar is en dan een rechtszaak aanspannen en het rechtssysteem misbruiken wat voor geen meter klopt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
En over een paar jaar kan je helemaal niets meer zeggen zonder een shitload aan rechtzaken aan je broek te krijgen =]
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
En over een paar jaar kan je helemaal niets meer zeggen zonder een shitload aan rechtzaken aan je broek te krijgen =]
Klik om te vergroten...

Tja.. Beter dan dat je dan neergestoken of neergeschoten wordt, toch?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
TeKNoZem zei:
Chris Pontius zei:
En over een paar jaar kan je helemaal niets meer zeggen zonder een shitload aan rechtzaken aan je broek te krijgen =]
Klik om te vergroten...

Tja.. Beter dan dat je dan neergestoken of neergeschoten wordt, toch?
Klik om te vergroten...

Ik zie de link niet tussen je uitspraak en het artikel ? :P
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
En over een paar jaar kan je helemaal niets meer zeggen zonder een shitload aan rechtzaken aan je broek te krijgen =]
Klik om te vergroten...

Heil amerika! Houzee!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
TeKNoZem zei:
Chris Pontius zei:
En over een paar jaar kan je helemaal niets meer zeggen zonder een shitload aan rechtzaken aan je broek te krijgen =]
Klik om te vergroten...

Tja.. Beter dan dat je dan neergestoken of neergeschoten wordt, toch?
Klik om te vergroten...

Ik zie de link niet tussen je uitspraak en het artikel ? :P
Klik om te vergroten...

Het linkt ook niet naar het artikel, maar naar jou uitspraak.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
"we gaan Amerika achterna"?????

Dit gaat over iemand in INDIA. Er staat met hoofdletters NEW DELHI aan het begin van het artikel en dan maken mensen zich aan de hand van dit artikel druk over Nederland?

:')
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Er zou snel iets moeten gebeuren of we gaan Amerika achterna. Ze zouden een wet in moeten maken voor gezond verstand, maar dan zal er wel weer een rechtszaak aangespannen worden voor discriminatie omdat ze niet over dat gezonde verstand beschikken.
Klik om te vergroten...

Precies. Het slaat ook gewoon nergens meer op tegenwoordig.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#11
TeKNoZem zei:
Petrovic zei:
Er zou snel iets moeten gebeuren of we gaan Amerika achterna. Ze zouden een wet in moeten maken voor gezond verstand, maar dan zal er wel weer een rechtszaak aangespannen worden voor discriminatie omdat ze niet over dat gezonde verstand beschikken.
Klik om te vergroten...

Precies. Het slaat ook gewoon nergens meer op tegenwoordig.
Klik om te vergroten...

True, waar gaat de wereld naartoew..
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
:grin: :grin: :grin:
Geweldig!
Ik hoop dat die wint :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


+1 Geweldig die man :tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
EPIC FAIL
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#14
deadlock zei:
"we gaan Amerika achterna"?????

Dit gaat over iemand in INDIA. Er staat met hoofdletters NEW DELHI aan het begin van het artikel en dan maken mensen zich aan de hand van dit artikel druk over Nederland?

:')
Klik om te vergroten...

Met 'we' wordt een groot deel van de mensheid bedoeld. Om alleen Nederland te nemen is een nogal bekrompen kijk.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
TeKNoZem zei:
Met 'we' wordt een groot deel van de mensheid bedoeld. Om alleen Nederland te nemen is een nogal bekrompen kijk.
Klik om te vergroten...
Ik mag hopen dat de gemiddelde Nederlander intelligenter en sowieso beter geschoold is dan de Untermensch in het artikel.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
deadlock zei:
TeKNoZem zei:
Met 'we' wordt een groot deel van de mensheid bedoeld. Om alleen Nederland te nemen is een nogal bekrompen kijk.
Klik om te vergroten...
Ik mag hopen dat de gemiddelde Nederlander intelligenter en sowieso beter geschoold is dan de Untermensch in het artikel.
Klik om te vergroten...

Mss. Maar dat neemt de idiotie van menig mens niet weg.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#17
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#18
O,o,o wat een snelle oordelen weer allemaal, deze man moet de zaak gewoon winnen want hij heeft volkomen gelijk :

"Onderzoekers aan de universiteit van Liverpool in de UK hebben wetenschappelijk bewezen dat het AXE EFFECT daadwerkelijk bestaat."

bron: http://www.unilever.nl/merken/merkenvoorpersoonlijkeverzorging/axe/default.aspx

Tijd dat we de multinationals eens ter verantwoording roepen voor de dingen die ze zoal uitkramen, net als de Keuringsdienst van Waarde met de zaak "ijzer in Kellogs special K" van de afgelopen weken.

:rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bok voor Unilever, ik hoop dat die gast de zaak wint!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er zou snel iets moeten gebeuren of we gaan Amerika achterna. Ze zouden een wet in moeten maken voor gezond verstand, maar dan zal er wel weer een rechtszaak aangespannen worden voor discriminatie omdat ze niet over dat gezonde verstand beschikken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."