Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLoting wk 2010

Loting wk 2010

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nederland in de poule met Japan,Denemarken en Kameroen
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet te makkelijk niet te moeilijk dacht ik zo, mooie voorbereiding op de finale :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy: Nou die finale verwacht ik niet.

De loting kon inderdaad slechter. Landen als Denemarken en Kameroen zijn wel fijn om in de poule te krijgen, omdat ze wel goed maar niet geweldig zijn. Vooral Denemarken moet je niet onderschatten met Bendtner en Agger. Ze zijn niet voor niets eerste in de kwalificatie geworden in een poule met Portugal en Zweden.

Ik heb er nu al zin in :grin:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben toch voor Denemarken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
deadlock zei:
Ik ben toch voor Denemarken.
Klik om te vergroten...

Dat komt niet als een verrassing...

Als de moffen nog een keer zouden komen lijkt het me ook een duidelijke zaak...

Anton Mussert is vast je held...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
deadlock zei:
Ik ben toch voor Denemarken.
Klik om te vergroten...

Dat komt niet als een verrassing...

Als de moffen nog een keer zouden komen lijkt het me ook een duidelijke zaak...

Anton Mussert is vast je held...
Klik om te vergroten...
De foto van Anton hangt naast die van Adolf boven mijn bed!



En nu even; ERRRR WTF?!?!?

Omdat ik tegen kraken ben ben ik extreem rechts? Godverdomme :grin: Je hebt nooit gelezen wat ik vind van nationalisme zeker? Het getuigt van weinig goede smaak van jouw kant om een dergelijke persoonlijke aanval te doen. Niet dat het me verder ook maar iets interesseert wat jij van me vindt hoor, maar het geeft wel aan dat je het niveau groep drie nooit ontstegen bent.

Sowieso over Moffen praten is bizar. Je bent vast tégen discriminatie anders had je die opmerking nooit gemaakt, maar het is wel tekenend dat je juist met die opmerking discrimineert.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb in ieder geval niet gelezen wat je van nationalisme vindt. Waarom ben je voor Denemarken als je eigen land tegen hen speelt?

Iedereen heeft volgens mij wel een bepaalde sympathie voor een ander land (Go Ghana :stoned: ), maar zodra ze tegen Nederland moeten dan begint mijn vaderlandse trots wel de kop op te steken.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Prima poule, ik heb er zin in!
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
ImmortalTech zei:
Ik heb in ieder geval niet gelezen wat je van nationalisme vindt. Waarom ben je voor Denemarken als je eigen land tegen hen speelt?

Iedereen heeft volgens mij wel een bepaalde sympathie voor een ander land (Go Ghana :stoned: ), maar zodra ze tegen Nederland moeten dan begint mijn vaderlandse trots wel de kop op te steken.
Klik om te vergroten...
Hoezo mijn eigen land. Er is niets van mij bij. Het wordt hooguit gefinancierd met mijn belastingcenten.

Ik doe niet aan nationalisme, ik vind het net zo'n ramp als religie. Misschien nog wel een ergere ramp...

Uh jah, een groot gedeelte van het WK zal ik daar zijn en aangezien het spel wel interessant is maar voor mij niet wie er wint of verliest...
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nouja je bent in Nederland geboren, je spreekt Nederlands, je hebt Nederlandse normen en waarden, je woont in Nederland en je hebt er vrijwel al je sociale contacten denk ik. Dat geeft toch wel een bepaalde binding in vergelijking met de andere landen die meedoen lijkt me. Bij mij in ieder geval wel.

Maar goed als jij voor Denemarken wilt zijn, dan moet je dat lekker zelf weten. Nationalisme komt naar mijn mening in weinig dingen positief naar voren, maar de gezelligheid en samenhorigheid tijdens EK's en WK's waarbij het NL elftal meedoet heeft toch wel iets moois.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
ImmortalTech zei:
Nouja je bent in Nederland geboren, je spreekt Nederlands, je hebt Nederlandse normen en waarden, je woont in Nederland en je hebt er vrijwel al je sociale contacten denk ik. Dat geeft toch wel een bepaalde binding in vergelijking met de andere landen die meedoen lijkt me. Bij mij in ieder geval wel.
Klik om te vergroten...
Ik ben in Nederland geboren, daar heb ik zelf niet voor gekozen, dat is iets waar ik nooit wat aan kan veranderen. Waarom zou ik daar trots op zijn. Ik ben toch ook niet trots op mijn blauwe ogen? Wat heb ik daar zelf voor gepresteerd?

Ik spreek inderdaad vloeiend Nederlands. Maar ook vloeiend Engels, Duits, redelijk Deens en Frans en een mondvol Zweeds, Italiaans, Farsi en Spaans.

Mijn sociale contacten bevinden zich voor 50% in Nederland en 50% daarbuiten. Ik kom ongeveer maandelijks in óf België (Antwerpen, Bilzen) óf Duitsland (Stuttgart, Osnabrück, Hannover, Keulen) en iedere 8 weken ga ik een lang weekend naar Kopenhagen. Van de 10 belangrijkste mensen in mijn leven woont er één bij me in huis en drie in Denemarken, de rest in 'de rest van Nederland'.

Ik heb ook nergens gezegd dat ik geen binding heb met Nederland :wink:

Maar goed als jij voor Denemarken wilt zijn, dan moet je dat lekker zelf weten. Nationalisme komt naar mijn mening in weinig dingen positief naar voren, maar de gezelligheid en samenhorigheid tijdens EK's en WK's waarbij het NL elftal meedoet heeft toch wel iets moois.
Klik om te vergroten...
Gezelligheid en saamhorigheid heb ik daar ook :wink: Hygge noemen ze het alleen daar. Dat is dus een exacte vertaling van gezelligheid.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tweede ronde gaan we halen .... heb al zin in die oranje feestjes in de kroegen :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
deadlock zei:
ImmortalTech zei:
Nouja je bent in Nederland geboren, je spreekt Nederlands, je hebt Nederlandse normen en waarden, je woont in Nederland en je hebt er vrijwel al je sociale contacten denk ik. Dat geeft toch wel een bepaalde binding in vergelijking met de andere landen die meedoen lijkt me. Bij mij in ieder geval wel.
Klik om te vergroten...
Ik ben in Nederland geboren, daar heb ik zelf niet voor gekozen, dat is iets waar ik nooit wat aan kan veranderen. Waarom zou ik daar trots op zijn. Ik ben toch ook niet trots op mijn blauwe ogen? Wat heb ik daar zelf voor gepresteerd?

Ik spreek inderdaad vloeiend Nederlands. Maar ook vloeiend Engels, Duits, redelijk Deens en Frans en een mondvol Zweeds, Italiaans, Farsi en Spaans.

Mijn sociale contacten bevinden zich voor 50% in Nederland en 50% daarbuiten. Ik kom ongeveer maandelijks in óf België (Antwerpen, Bilzen) óf Duitsland (Stuttgart, Osnabrück, Hannover, Keulen) en iedere 8 weken ga ik een lang weekend naar Kopenhagen. Van de 10 belangrijkste mensen in mijn leven woont er één bij me in huis en drie in Denemarken, de rest in 'de rest van Nederland'.

Ik heb ook nergens gezegd dat ik geen binding heb met Nederland :wink:

Maar goed als jij voor Denemarken wilt zijn, dan moet je dat lekker zelf weten. Nationalisme komt naar mijn mening in weinig dingen positief naar voren, maar de gezelligheid en samenhorigheid tijdens EK's en WK's waarbij het NL elftal meedoet heeft toch wel iets moois.
Klik om te vergroten...
Gezelligheid en saamhorigheid heb ik daar ook :wink: Hygge noemen ze het alleen daar. Dat is dus een exacte vertaling van gezelligheid.
Klik om te vergroten...

Ik heb nergens gezegd dat je er trots op moet zijn. Ik zeg gewoon dat die punten bij de meeste mensen zorgen voor de grootste binding met Nederland tov de andere landen. Maar na je verhaal snap ik je je iets beter (al zou ik zelf nooit een ander land dan Nederland mijn voorkeur geven) en als je in beide landen de gezelligheid meepikt, dan is dat alleen maar leuk lijkt me.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wel mooi dat ze in de bak van toplanden zijn beland, scheelt dat je geen topper tegen komt. Ik ben wel tevreden met deze poule en ik denk dat ze de achtste finale wel gaan halen.

Ik ben benieuwd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."