Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsonderzeëer met 10 tn cocaïne gesnapt

Drugsonderzeëer met 10 tn cocaïne gesnapt

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
10 ton :openmouth:
ik snap niet dat ze dat in een keer vervoeren of er moeten er meerdere zijn geweest
T
Token_White_GuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor de kust van Guatemala heeft de politie een geïmproviseerde onderzëer
(van staal en glasvezel) onderschept met daarin 10 ton aan cocaïne:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8321677.stm

10 ton! Da's 10.000 kg --> da's 10.000.000 kg cocablaadjes --> da's een shitload geld --> da's heel veel uurtjes productie om tot stand te brengen --> da's een weekendje geen snats op een feestje in huize White Guy...

En nu allemaal inhaken! "We all live in a coca submarine, coca submarine, coca submarine."
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
10 ton das nog een hoop, lef als je dat durft te vervoeren
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze hebben het dus weer geflikt, dat zijn nog eens helden. Na veel moeite zijn ze er wederom in geslaagd een emmer met 10 liter water in de oceaan leeg te gooien. Er wordt nog steeds aan ons gedacht zie je wel. Fijn om te horen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
10 ton das nog een hoop, lef als je dat durft te vervoeren
Klik om te vergroten...

Lef? Achterlijk zul je bedoelen
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
J0rrit zei:
Flameon zei:
10 ton das nog een hoop, lef als je dat durft te vervoeren
Klik om te vergroten...

Lef? Achterlijk zul je bedoelen
Klik om te vergroten...

Hoezo achterlijk ?

voor 1kg en dus enkele duizenden dollars profit levenslang krijgen in zuid amerika dat is achterlijk. Bolletjes slikken voor enkele 100en dollars profit en het risico lopen dat er eentje kapot gaat, dat is achterlijk. Risk/reward ratio is dit verre van achterlijk vergeleken met waarschijnlijk nagenoeg alle drugssmokkel opties die je nog tegenkomt in de wereld.

Wat ik alleen niet begrijp is als je spullen vervoerd met een waarde van tientallen tot honderden miljoenen dat je dat met een half-assed net onder het wateroppervlak onderzeeertje doet ipv op zijn minst een wat meer high tech ding dat wel diep kan en ze niet zomaar vinden. Misschien kun je wel gewoon een echte kopen in rusland ofzo met dat soort geld.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het geniaal, het is een hele nieuwe manier van drugs vervoeren... Onder water! En zoals Wacky al zei, als er een groepje al rijk genoeg is voor een échte onderzeeër. Of de connecties er voor heeft, dan word het een groot succes voor vele jaren.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat wordt een weekendje overslaan voor frisko..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."