Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMan rukt ballen af van partners lichaam

Man rukt ballen af van partners lichaam

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
zou dat nu ook kraken? :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
AMSTERDAM - Een 45-jarige Duitser raakte zo gefrustreerd dat zijn vriend niet opgewonden werd dat hij zijn balzak van zijn lichaam trok en uit het raam wierp.
De 120 kilo zware dader van de vreselijke seksmarteling, Hans O., moet zich verantwoorden voor de rechtbank in Düsseldorf voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen.
Het incident vond afgelopen september plaats in de plaats Neuss, nabij Düsseldorf, na een avond stappen. Zowel dader als slachtoffer, Alexander J., waren dronken. Toen Hans O. merkte dat zijn pogingen om Alexander te verleiden mislukten werd hij woest.
Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer. Zwaargewond begaf Alexander zich naar zijn huis, twee kilometer verderop. Daar werd een ambulance ingeschakeld. Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..
Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling. (nu.nl)
Klik om te vergroten...


Wowwwwwwww hoe gek moet je dan wel niet zijn hahaha!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wtf..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat er meer gebruikt is als een biertje :):wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling. (nu.nl)
Klik om te vergroten...

Niet alleen dat hoop ik, maarja nederland kennende zal de straf niet meer worden
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat. klinkt. best. pijnlijk.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Flameon zei:
Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling. (nu.nl)
Klik om te vergroten...

Niet alleen dat hoop ik, maarja nederland kennende zal de straf niet meer worden
Klik om te vergroten...

Leesleeslees. Duitsland :grin: daar zijn ze voor zover ik weet een stukje strenger.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
Flameon zei:
Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling. (nu.nl)
Klik om te vergroten...

Niet alleen dat hoop ik, maarja nederland kennende zal de straf niet meer worden
Klik om te vergroten...
ffs ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Las het vanmiddag ja, best wel sick! :openmouth:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..
Klik om te vergroten...

a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
dat hij zijn balzak van zijn lichaam trok en uit het raam wierp
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Auch.

F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo rond-draaien deden ze vroeger bij koeien toch ook ? In ieder geval lijkt het mij machtig goor.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer.. (nu.nl)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:openmouth: Krijg spontaan pijn in mn kruis. Daar is een woord voor... nouja ben t kwijt. Maar dit gaat echt veel te ver.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Was een goeie actie voor pedo's en verkrachters
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik moet er niet aan denken dat het me overkomt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou me niet eens willen voorstellen hoe pijnlijk en vernederend dat wel niet moet zijn... :openmouth:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
In de krant had dit als titel iets met ''Man haalt klotestreek uit'', vond ik wel leuk. :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is dan wel weer humor ja. :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wilde het zojuist gaan posten hier. Maar ik was niet de enige die in total awe het nieuws las.

Poeh. Gekke Duitsers.

Olle
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
En die vraag was retorisch.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stond nog in de Spits ook, bah Spits. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."