Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstreinramp belgie

treinramp belgie

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
je mag alleen grappen over een ongeluk maken als er meer dan 500 mensen zijn gestorven

The death of few people is a tragedy. The death of 500+ people is a funny joke.

HA-HA
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
BRUSSEL - De treinramp in het Belgische Halle heeft zeker aan achttien mensen het leven gekost, vijftien mannen en drie vrouwen.
inmidels rond de 25 is die trein machinist nou zo dom! dat hij expres het rode ligt heeft genegeerd.


iemand nog goede mop ?
of te vroeg ?
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#3
De conducteur bestuurd de trein niet, lieverd, dus die heeft ook het rode liCHt niet genegeerd. De persoon die de trein bestuurd heet de machinist.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vast een Belg.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is nooit te vroeg voor een goede grap.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
blu zei:
De conducteur bestuurd de trein niet, lieverd, dus die heeft ook het rode liCHt niet genegeerd. De persoon die de trein bestuurd heet de machinist.
Klik om te vergroten...



ja dat is wel een stonede foutje :P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
blu zei:
De conducteur bestuurd de trein niet, lieverd, dus die heeft ook het rode liCHt niet genegeerd. De persoon die de trein bestuurd heet de machinist.
Klik om te vergroten...
Je bedoelt 'bestuurT'? Oh en zowel conducteur als treinbestuurder zijn in België wat wij hier een machinist noemen. Hun conducteur noemen ze treinbegeleider. Als je verbetert doe het dan goed.

Wel zonde van die mooie treinstellen trouwens.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hellraiser_[NL] zei:
BRUSSEL - De treinramp in het Belgische Halle heeft zeker aan achttien mensen het leven gekost, vijftien mannen en drie vrouwen.
inmidels rond de 25 is die trein machinist nou zo dom! dat hij expres het rode ligt heeft genegeerd.


iemand nog goede mop ?
of te vroeg ?
Klik om te vergroten...
Waar staat dat hij expres het rode licht heeft genegeerd? Misschien had de man er al een hele dienst op zitten, was hij moe, verlangde hij naar een bed en heeft zitten doezelen. Weet jij veel?

Ik geloof 100% zeker (mijn broer is trein machinist) dat een machinist weet wat hij doet maar dat het gewoon mensen blijven en mensen maken fouten.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hellraiser_[NL] zei:
BRUSSEL - De treinramp in het Belgische Halle heeft zeker aan achttien mensen het leven gekost, vijftien mannen en drie vrouwen.
inmidels rond de 25 is die trein machinist nou zo dom! dat hij expres het rode ligt heeft genegeerd.


iemand nog goede mop ?
of te vroeg ?
Klik om te vergroten...

een goede mop..

gekunt licht nog niet eens goe schrijven...

zieligaard!

:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jij vergeet een D bij goed, en "gekunt" klinkt toch ook niet man.

Manneke.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou waar blijven die moppen?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
dzN zei:
Hellraiser_[NL] zei:
BRUSSEL - De treinramp in het Belgische Halle heeft zeker aan achttien mensen het leven gekost, vijftien mannen en drie vrouwen.
inmidels rond de 25 is die trein machinist nou zo dom! dat hij expres het rode ligt heeft genegeerd.


iemand nog goede mop ?
of te vroeg ?
Klik om te vergroten...

een goede mop..

gekunt licht nog niet eens goe schrijven...

zieligaard!

:wave:
Klik om te vergroten...
Jij kan je, goed en zieligerd niet goed schrijven. En je bent van hetzelfde volk dat met opzet mensen doodmaakt door geen beveiligingssysteem te hebben van enige waarde. Ik denk dat jij erger bent dan hij.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#13
deadlock zei:
dzN zei:
Hellraiser_[NL] zei:
BRUSSEL - De treinramp in het Belgische Halle heeft zeker aan achttien mensen het leven gekost, vijftien mannen en drie vrouwen.
inmidels rond de 25 is die trein machinist nou zo dom! dat hij expres het rode ligt heeft genegeerd.


iemand nog goede mop ?
of te vroeg ?
Klik om te vergroten...

een goede mop..

gekunt licht nog niet eens goe schrijven...

zieligaard!

:wave:
Klik om te vergroten...
Jij kan je, goed en zieligerd niet goed schrijven. En je bent van hetzelfde volk dat met opzet mensen doodmaakt door geen beveiligingssysteem te hebben van enige waarde. Ik denk dat jij erger bent dan hij.
Klik om te vergroten...


Sure... Denk je dat jullie beveiligingssysteem dan zo anders is? Dus jullie hebben nog nooit zo iets voorgehad? en what the fuck mensen met opzet doodmaken? Jonge jonge...

Kan deze grote jongen zich zelf niet verdedigen misschien?
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kom jij uit België, DzN? :beer:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#15
SittaMan zei:
Kom jij uit België, DzN? :beer:
Klik om te vergroten...

ja gvd! :tongueout:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#16
dzN zei:
SittaMan zei:
Kom jij uit België, DzN? :beer:
Klik om te vergroten...

ja gvd! :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dacht ik al :tongueout:
Ik ook ze, ma wrs zeide ze daarom da ge je en zieligerd ni kon type :tongueout:
ma zo wordt da gwn gezegt in belgie denk'k? ;p
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#17
SittaMan zei:
dzN zei:
SittaMan zei:
Kom jij uit België, DzN? :beer:
Klik om te vergroten...

ja gvd! :tongueout:
Klik om te vergroten...
Dacht ik al :tongueout:
Ik ook ze, ma wrs zeide ze daarom da ge je en zieligerd ni kon type :tongueout:
ma zo wordt da gwn gezegt in belgie denk'k? ;p
Klik om te vergroten...

Jup kdenket ook. ^^
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
dzN zei:
Sure... Denk je dat jullie beveiligingssysteem dan zo anders is? Dus jullie hebben nog nooit zo iets voorgehad? en what the fuck mensen met opzet doodmaken? Jonge jonge...

Kan deze grote jongen zich zelf niet verdedigen misschien?
Klik om te vergroten...
:grin: Nou ik kan hier een hele verhandeling gaan houden over de verschillen tussen het Nederlandse ATB systeem en het Belgische Crocodile/Memor onderwerpen waar ik veel van weet, maar ik denk dat het volstaat met; Nee, met een dergelijke snelheid is dat hier onmogelijk, zoals je hier kan zien: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chronologi ... _Nederland is het al weer sinds 1992 zo geweest dat er onder de doden reizigers waren. Dat komt omdat we hier wel weten hoe het moet.

En inderdaad; Opzettelijk. Willens en wetens laten ze de huidige situatie voortduren. InfraBel moet het allemaal regelen en daarna moet de NMBS weer het een en ander doen. Het is gewoon een ondoorzichtige ruksituatie waar niemand meer grip heeft.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#19
deadlock zei:
dzN zei:
Sure... Denk je dat jullie beveiligingssysteem dan zo anders is? Dus jullie hebben nog nooit zo iets voorgehad? en what the fuck mensen met opzet doodmaken? Jonge jonge...

Kan deze grote jongen zich zelf niet verdedigen misschien?
Klik om te vergroten...
:grin: Nou ik kan hier een hele verhandeling gaan houden over de verschillen tussen het Nederlandse ATB systeem en het Belgische Crocodile/Memor onderwerpen waar ik veel van weet, maar ik denk dat het volstaat met; Nee, met een dergelijke snelheid is dat hier onmogelijk, zoals je hier kan zien: http://nl.wikipedia.org/wiki/Chronologi ... _Nederland is het al weer sinds 1992 zo geweest dat er onder de doden reizigers waren. Dat komt omdat we hier wel weten hoe het moet.

En inderdaad; Opzettelijk. Willens en wetens laten ze de huidige situatie voortduren. InfraBel moet het allemaal regelen en daarna moet de NMBS weer het een en ander doen. Het is gewoon een ondoorzichtige ruksituatie waar niemand meer grip heeft.
Klik om te vergroten...


tja...Toch liggen de ongevallencijfers in België zelfs lager dan het Europese gemiddelde...

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... elde.dhtml
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#20
deadlock zei:
Ja t/m vorig jaar :') Reken 2010 daar eens bij?
Klik om te vergroten...


mmm we'll see..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."