Jezus wat een kneuzen. Lekker eigen schuld zou ik zeggen.
Vooral doorgaan met spuiten, dan is de wereld snel af van dit soort mongolen.
#7
Hahahah lol
Het is lang geleden dat ik nog een filmpje heb gezien waar ik nog niet totaal ongevoellig door ben geworden.
Vooral als die pen tegen die ellepijp aan tikt
Lekkah hoor, guts and gore.
#8
Weet iemand eigenlijk hoe het is afgelopen met deze mongolen? Moet dat niet geamputeerd worden ofzo?
#9
Gekke mensen tegenwoordig xD
Nja, 'k kan er wel om lachen
Ze heeft zelf gespoten, dan moet ze zelf de verantwoordelijkheid voor dragen, ga ik niet moeilijk om doen om 't te aanschouwen
Enige waar 'k de (neutrale?) kriebels bij kreeg was toen Doc. besloot om met een watje lekker in mevrouw d'r dijbeen te porren, 't is visueel gelijk aan de welbekende klank van nagels, schrapend en piepend over het schoolbord :')
#10
drugs are bad mkay...
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.