iSmokex zei:
Zoiets kan je toch zo goed als niet inschatten? Kan ook betekenen dat er gewoon minder word opgerolt. Dat is wel een goede zaak :P
Wel mee eens, dan kunnen ze nog wel "grondig" onderzoek hebben gedaan, maar het OM kan alleen conclusies trekken op grond van de handeltjes die de AIVD e.d. opgerold hebben, als zij denken 10% van de XTC-handel in NL opgerold te hebben, kan dat net zo goed maar 1% zijn.
Niet dat het me verder boeit wie het label grootste drugsproducent op z'n voorhoofd heeft, laat die drugshonden maar lekker hun oogjes op Canada houden. Maar toch vind ik het een beetje dubieus en ben blij dat er mensen zijn die er kritisch over durven te denken, zoals hier.
En die phony "War on drugs" is inderdaad een hypocriete grap, het zou beter zijn als ze een gedoogbeleidje invoeren, zoals bij THC, in mijn ogen de énige manier om grip op de zaak te krijgen. Al die mensen die zó hard tegen drugsgebruik in gaan zijn
altijd de figuren die het zelf nog nooit ervaren hebben. Lekker hoor. 90% van de mensen hebben sowieso altijd keiharde meningen en standpunten zonder ook maar énige fundamentele kennis of ervaring, daar kan ik me persoonlijk erg kwaad om maken.
![:angry:]()