Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVijftig kilo cocaïne onderschept op Schiphol

Vijftig kilo cocaïne onderschept op Schiphol

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
De marechaussee en de douane hebben 50 kilo cocaïne onderschept uit een bagagecontainer van een vlucht uit de Dominicaanse Republiek. De partij harddrugs heeft volgens een woordvoerder van de marechaussee een waarde van 4,5 miljoen euro.

De drugsvangst werd woensdag gedaan, maar vandaag pas bekendgemaakt. De coke was verstopt in een dubbel plafond dat in de container was gemaakt. De douane zag bij een steekproef dat de bovenkant van de container er afwijkend uitzag. Nadat een drugshond was ingeschakeld, werd duidelijk dat er verdovende middelen in moesten zitten.

De marechaussee onderzoekt of er mogelijk medewerkers van of op Schiphol bij deze drugssmokkel betrokken zijn.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt wel of er de laatste tijd veel meer berichten zijn dat drugs zijn onderschept dan voorheen, helaas!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Agh, die coke zal ik toch niet missen.
En sowieso geeft de berichtgeving geen goede indicatie over het gele aanbod.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze worden inderdaad steeds slimmer om drugs op te sporen, zeker van die vanuit die landen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
laatst ook al 71kg in een auto in Halfweg...
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zonde van dat wit :openmouth: Deel het dan gelijk uit!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
En kruip jij maar lekker terug in je grot.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
En kruip jij maar lekker terug in je grot.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Zonde weeral, 50kg onversneden coke naar de kanker. Gelukkig is er genoeg! :grin: Wel dom om via Schiphol te smokkelen natuurlijk.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat zulke onderscheppingen goed zijn voor de mensheid... Coke is de duivel. Speed is god!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daarom moeten ze het mij onderscheppen :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Zonde weeral, 50kg onversneden coke naar de kanker.
Klik om te vergroten...
Klaar om hier versneden te worden. :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laatst hier in de buurt 300kg in beslag genomen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar gaat m'n pensioen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."