#1
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2242542/zuid-koreaanse-haalt-rijbewijs-960-pogingen.html
Die gekke aziaten ook altijd
.
Die gekke aziaten ook altijd
.
.Maar dat doen ze niet, omdat ze er geld voor krijgen.Petrovic zei:Dan doe je het er gewoon om. Na 10 keer zakken moet je gewoon verboden worden om te rijden.
Misschien iets voor de overheid.pascal828 zei:Maar dat doen ze niet, omdat ze er geld voor krijgen.Petrovic zei:Dan doe je het er gewoon om. Na 10 keer zakken moet je gewoon verboden worden om te rijden.![]()
Of heel je leven met de taxi, volgens mij zit je er dan zelfs onder.Bored zei:Volgens mij had ze beter van al dat geld iemand kunnen omkopen of een vals rijbewijs laten maken, zou een stuk sneller en waarschijnlijk ook nog goedkoper geweest zijn.
Petrovic zei:Of heel je leven met de taxi, volgens mij zit je er dan zelfs onder.
Hoe weet je dat zo zeker?iSmokex zei:Blij dat die niet hier rond rijdt.

Ja dat zou inderdaad kunnen, maar ik acht die kans dusdanig klein dat ik me hier geen zorgen over maak :Ppascal828 zei:Hoe weet je dat zo zeker?iSmokex zei:Blij dat die niet hier rond rijdt.
Misschien migreert ze naar jou straat! You never know...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."