Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmerikaan verliest arm na ongeluk met fornuis

Amerikaan verliest arm na ongeluk met fornuis

23 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Als hij er zich maar goed bij voelt...
Klik om te vergroten...
Als zijn arm alsnog geamputeerd moest worden en hij zou zonder die kapotte arm ook gevonden zijn, zal hij vast wel balen :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Als hij er zich maar goed bij voelt...
Klik om te vergroten...
Als zijn arm alsnog geamputeerd moest worden en hij zou zonder die kapotte arm ook gevonden zijn, zal hij vast wel balen :grin:
Klik om te vergroten...
Och, die Amerikanen zijn wel wat gewend.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zou maar vast komen te zitten in je eigen fornuis...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Je zou maar vast komen te zitten in je eigen fornuis...
Klik om te vergroten...
Dan ga je je toch afvragen wat hij aan het doen was...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Z'n big mac was erachter gevallen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
Z'n big mac was erachter gevallen.
Klik om te vergroten...
Hij zat vast in zijn fornuis.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Z'n big mac was erin gevallen.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
KoxBox zei:
Z'n big mac was erin gevallen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Oke. Maar dan ga ik me afvragen wat iemand aan het doen is, wil hij een big mac in zijn fornuis kunnen laten vallen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
KoxBox zei:
Z'n big mac was erin gevallen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Oke. Maar dan ga ik me afvragen wat iemand aan het doen is, wil hij een big mac in zijn fornuis kunnen laten vallen.
Klik om te vergroten...
Weet ik veel wat die Amerikanen allemaal doen met hun voedsel. Niet veel soeps alleszins.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Je zou maar vast komen te zitten in je eigen fornuis...
Klik om te vergroten...
Dan ga je je toch afvragen wat hij aan het doen was...
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad...
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Je zou maar vast komen te zitten in je eigen fornuis...
Klik om te vergroten...
Dan ga je je toch afvragen wat hij aan het doen was...
Klik om te vergroten...

Ja, inderdaad...
Klik om te vergroten...

Ach ja, er zijn vele manieren om iets op te warmen als het met simpel handwerk niet lukt :tearsofjoy:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Het is inderdaad nogal raar geschreven. Contradictions ftw! :grin:
Klik om te vergroten...
Hij probeerde zijn arm af te zagen, maar faalde, maar moet toch als held worden neergezet.
Dan krijg je dit blijkbaar.
Klik om te vergroten...

Net zoiets als "hij probeerde clean te worden"... HELD! :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
r@r@ zei:
Exceptional Insight zei:
KoxBox zei:
Het is inderdaad nogal raar geschreven. Contradictions ftw! :grin:
Klik om te vergroten...
Hij probeerde zijn arm af te zagen, maar faalde, maar moet toch als held worden neergezet.
Dan krijg je dit blijkbaar.
Klik om te vergroten...

Net zoiets als "hij probeerde clean te worden"... HELD! :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, hij probeerde het, en begreep maar niet hoe die drugs toch maar elke keer weer in zijn neus terecht kwam :tearsofjoy:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zie je zo gek is het nog niet dat ik niet met een fornuis kan omgaan. :openmouth: Gevaarlijke shit..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
iSmokex zei:
Zie je zo gek is het nog niet dat ik niet met een fornuis kan omgaan. :openmouth: Gevaarlijke shit..
Klik om te vergroten...

Ja, ik ga toch oppassen met koken straks ! :openmouth:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#16
(Novum/AP) - Een Amerikaan die ten minste drie dagen met zijn arm vastzat in een fornuis heeft zijn eigen arm er bijna afgezaagd. De man, Jonathan Metz, rook dood weefsel en gebruikte zijn eigen gereedschap om zijn arm vlak onder de schouder door te zagen.

Volgens een arts van het Sint Francisziekenhuis, waar Metz is opgenomen, heeft hij met zijn actie waarschijnlijk zijn leven gered, maar moet hij onbeschrijfelijke pijn hebben doorstaan.

Metz kwam met zijn arm klem te zitten in het fornuis toen hij aan het apparaat werkte. Hij probeerde dinsdag zijn eigen arm te amputeren, maar kon zichzelf nog steeds niet bevrijden. Hij werd woensdagnacht gered, nadat vrienden hem als vermist hadden opgegeven.

Brandweerlieden moesten het apparaat openbreken om Metz uit zijn benarde positie te bevrijden.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sodejuu het zal je maar gebeuren ..... wat zal die kerel een pijn hebben gehad.
Tsja dat heb je als je alleen woont, als je dan iets gebeurd ben je nog niet 123 gered
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Arme kerel, heeft ie toch lang volgehouden.
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vreemd verhaal... Ik zou niet weten wat ik gedaan zou hebben.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hij heeft zijn arm bijna afgezaagd.

Hij heeft zijn arm afgezaagd.

Hij heeft daarmee zijn leven gered.

Hij werd gered omdat zijn vrienden hem als vermist hadden opgegeven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."