Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTumor in linker long blijkt plantje

Tumor in linker long blijkt plantje

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
Aalpoepert zei:
Het is komkommertijd mensen, dit is een broodje aap verhaal dat eens in de zoveel tijd terugkomt, het staat zelfs in mijn broodje aap-scheurkalender.
Het is niet waar, in het menselijke lichaam kunnen zaden niet ontkiemen, dat laat onze interne flora en fauna niet toe.
Klik om te vergroten...

Hmmm. Er zijn verschillende berichten van een baby, die onder het mes van een chirurg een grasspriet op d'r long bleek te hebben groeien. Dat bericht stamt uit 2007. ;o

Dacht ergens gelezen te hebben dat gras tijdelijk zonder zonlicht kan groeien, tot de resterende energie welke in de zaadlob aanwezig was op is. Of dat waar is weet ik niet, maar ik geloof 't best.

Alsnog vind ik 't lache bericht. =)

Dat er geen plant kan groeien in je maag is natuurlijk duidelijk, simpelweg het maagzuur alleen al zou 't fataal worden.
A
AalpoepertLid
TeKNoZem zei:
Aalpoepert zei:
Het is komkommertijd mensen, dit is een broodje aap verhaal dat eens in de zoveel tijd terugkomt, het staat zelfs in mijn broodje aap-scheurkalender.
Het is niet waar, in het menselijke lichaam kunnen zaden niet ontkiemen, dat laat onze interne flora en fauna niet toe.
Klik om te vergroten...

Hmmm. Er zijn verschillende berichten van een baby, die onder het mes van een chirurg een grasspriet op d'r long bleek te hebben groeien. Dat bericht stamt uit 2007. ;o

Dacht ergens gelezen te hebben dat gras tijdelijk zonder zonlicht kan groeien, tot de resterende energie welke in de zaadlob aanwezig was op is. Of dat waar is weet ik niet, maar ik geloof 't best.

Alsnog vind ik 't lache bericht. =)

Dat er geen plant kan groeien in je maag is natuurlijk duidelijk, simpelweg het maagzuur alleen al zou 't fataal worden.
Klik om te vergroten...
Al zou het wel kunnen, probeer jij eerst maar eens een erwt te inhaleren :wink: (en niet via je neus)
T
TeKNoZemLid
Haha, mja das dan weer wel zo. xD
t
tomz0rLid
Sinds wanneer hebben planten geen licht meer nodig om te kunnen groeien?
Zal hopelijk vast ook wel in de reacties hier staan, heb ze niet gelezen.
K
KoxBoxLid
Dat ook nog.
L
LADdLid
dus hij zou bij het eten een erwt hebben geïnhaleerd...
meneer eet blijkbaar graag ongekookte erwten (een gekookte erwt ontkiemt niet :rolleyes: )
S
SublimoLid
Normaal gezien gaat zoiets ontsteken, dus probeer dat maar niet. :wink:
T
TeKNoZemLid
BREWSTER - Een Amerikaan uit Massachusetts die al maanden aan hoestbuien leed, dacht dat hij een longtumor had. De artsen hadden een verrassing in petto: er groeide een plantje in zijn linkerlong.

Volgens de artsen in Brewster was er een erwt in de long van Ron Sveden terechtgekomen. Dat was gaan ontkiemen en uitgegroeid tot een plantje van twee centimeter.

Twee weken lang hadden de artsen niets kunnen vinden, nadat Sveden thuis, na weer een hoestbui, was ingestort. Zijn linkerlong had het begeven, maar naar de oorzaak bleef het zoeken. Na weer een scan stuitten zij op de ontkiemde erwt.

Mogelijk is de erwt bij een maaltijd van Sveden via 'het verkeerde keelgat' in zijn long geschoten. Hoe dat kan, is niet duidelijk. Het kan de Amerikaan ook weinig schelen. Hij is vooral blij dat hij niet aan kanker lijdt.
Klik om te vergroten...

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... long.dhtml

AHAHAHAHAHAHAHA

Vroeger altijd al afgevraagd of dat kon als je een pitje doorslikte. Blijkbaar is het mogelijk, je moet 'm alleen in je long krijgen. xD Nieuwe manier om je planten te verstoppen? =)
K
KoxBoxLid
Een gekookte erwt kan toch niet meer ontkiemen...
S
SublimoLid
KoxBox zei:
Een gekookte erwt kan toch niet meer ontkiemen...
Klik om te vergroten...

Daar heb je een punt. :grin:
A
AalpoepertLid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."