Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpnieuw lijk in Den Helder

Opnieuw lijk in Den Helder

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die had ook niet veel vrienden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opnieuw lijk in Den Helder

In Den Helder is het stoffelijk overschot gevonden van een 51-jarige man. Vermoedelijk heeft het lijk enkele weken in de woning van de man gelegen.

Volgens de politie was het stoffelijk overschot in verregaande staat van ontbinding. Een misdrijf is uitgesloten. Een buurtbewoner van de overleden man ontdekte het lijk. Hij was op verzoek van familieleden van de man gaan kijken. Ze hadden al enige tijd niets meer van hem gehoord.

Vorige week werd er ook al een overleden man in Den Helder gevonden wiens stoffelijk overschot enkele weken in diens woning was blijven liggen.
Klik om te vergroten...

Kop van Noord Holland is zo gezellig :sunglasses:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Kop van Noord Holland is zo gezellig :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Tja we moeten nog even over een piek van de vergrijzing heen. De nakomelingen van de baby boomers vlak na de 2e wereldoorlog zullen nu met trossen tegelijk beginnen te sterven. We gaan dit helaas vaker terugzien.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Die had ook niet veel vrienden.
Klik om te vergroten...
Ja arme kerel is alleen dood gegaan en heeft ook nog eens een tijd lichaamssappen liggen lekken op zijn vloer/bank/bed/wasbak/tafel/etc.

Ooit lang geleden was er ook zo'n nieuws bericht dat er een lijk in een huis was gevonden en aan de hand van de krant die voor zijn neus lag konden ze zien dat hij al 4 jaar dood was.

Sociale controle is ook ver te zoeken daar.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, inderdaad. Ik vindt dat toch maar een raar fenomeen. Iemand zou toch moeten merken dat die persoon niet meer rondloopt.

Ik snap niet hoe het komt dat die mensen in zo een isolement leven dat werkelijk niemand het merkt als ze er niet meer zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
't Is Den Helder, 95% daar is gewoon kut.
De overige vijf procent is dan juist weer erg gezellig en is er ook daadwerkelijk gemeenschapsgevoel in de wijk.

Den Helder is verpaupering op een plek die ooit echt bloeide.
D
Donaldduck88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hee daar woon ik (niet bij die kerel hoor) haha
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Triestig ook..
Toch snap ik dat ook niet van familieleden, je hebt al een tijd niets vernomen, nou dan zal ik zeggen ga eens ''spontaan'' op bezoek. Ergens in je achterhoofd verwacht je zo iets dan toch wel, oké 51 jaar is wel erg jong.
Maar ik zal het wel weten, als ik en mijn zusje allebei het huis uit zijn en 1 van mijn ouders komt te overlijden. Die ander zal geen dag rust hebben :smilingimp: .
Nee dat is onzin maar zeker om de dag wel contact hebben vind ik helemaal geen overbodige luxe, waarvoor heb je tegenwoordig anders auto's, telefoons, computers noem maar op..
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Opnieuw lijk in Den Helder

Een buurtbewoner van de overleden man ontdekte het lijk. Hij was op verzoek van familieleden van de man gaan kijken.
Klik om te vergroten...


Mijn buurman is ook al een oude man, maar ik zie hem nog elke avond op de bank tv kijken. Zodra ik hem dan ook niet zie is het gelijk: mama weet jij waar de buurman is?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Manonnie zei:
Mijn buurman is ook al een oude man, maar ik zie hem nog elke avond op de bank tv kijken. Zodra ik hem dan ook niet zie is het gelijk: mama weet jij waar de buurman is?
Klik om te vergroten...

Ik hoop niet dat ik ook zo in de gaten word gehouden; ik zou spontaan psychotisch worden.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoop dat jij nog geen 85 bent? :tearsofjoy:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog een paar jaartjes :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Manonnie zei:
Mijn buurman is ook al een oude man, maar ik zie hem nog elke avond op de bank tv kijken. Zodra ik hem dan ook niet zie is het gelijk: mama weet jij waar de buurman is?
Klik om te vergroten...

Ik hoop niet dat ik ook zo in de gaten word gehouden; ik zou spontaan psychotisch worden.
Klik om te vergroten...

Of je voor de grap verstoppen en als iemand dan binnen komt om te zoeken ze achterlijk hard laten schrikken :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Of je voor de grap verstoppen en als iemand dan binnen komt om te zoeken ze achterlijk hard laten schrikken :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Kan je de ander ineens af laten voeren haha.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie weet had die beste man geen familie meer / geen sociale contacten.
Dan kun je lang liggen ... zeker ook als je geen contact hebt met de buren.
Ik zie mijn buren ook soms niet dagelijks
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker, zo'n woning opruimen waar alle stank en lichaamssappen in de meubels, vloer en muren heeft kunnen trekken.

Vind 't wel sneu voor die mensen die zo alleen sterven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."