#1
Die had ook niet veel vrienden.
Opnieuw lijk in Den Helder
In Den Helder is het stoffelijk overschot gevonden van een 51-jarige man. Vermoedelijk heeft het lijk enkele weken in de woning van de man gelegen.
Volgens de politie was het stoffelijk overschot in verregaande staat van ontbinding. Een misdrijf is uitgesloten. Een buurtbewoner van de overleden man ontdekte het lijk. Hij was op verzoek van familieleden van de man gaan kijken. Ze hadden al enige tijd niets meer van hem gehoord.
Vorige week werd er ook al een overleden man in Den Helder gevonden wiens stoffelijk overschot enkele weken in diens woning was blijven liggen.
Oom Klaas zei:Kop van Noord Holland is zo gezellig![]()
Ja arme kerel is alleen dood gegaan en heeft ook nog eens een tijd lichaamssappen liggen lekken op zijn vloer/bank/bed/wasbak/tafel/etc.Sublimo zei:Die had ook niet veel vrienden.
Opnieuw lijk in Den Helder
Een buurtbewoner van de overleden man ontdekte het lijk. Hij was op verzoek van familieleden van de man gaan kijken.
Manonnie zei:Mijn buurman is ook al een oude man, maar ik zie hem nog elke avond op de bank tv kijken. Zodra ik hem dan ook niet zie is het gelijk: mama weet jij waar de buurman is?
Chris Pontius zei:Manonnie zei:Mijn buurman is ook al een oude man, maar ik zie hem nog elke avond op de bank tv kijken. Zodra ik hem dan ook niet zie is het gelijk: mama weet jij waar de buurman is?
Ik hoop niet dat ik ook zo in de gaten word gehouden; ik zou spontaan psychotisch worden.
Oom Klaas zei:Of je voor de grap verstoppen en als iemand dan binnen komt om te zoeken ze achterlijk hard laten schrikken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."