#1
Klopt, die bioscopen hebben het heden ten dagen toch al zwaarLauu zei:Ik dacht gelezen te hebben dat de prijs van bioscoop kaartjes niet veranderd.
Klopt, die bioscopen hebben het heden ten dagen toch al zwaarLauu zei:Ik dacht gelezen te hebben dat de prijs van bioscoop kaartjes niet veranderd.
Net als de videotheken. Er zijn hier al 2 gesloten in korte tijd.Flameon zei:Klopt, die bioscopen hebben het heden ten dagen toch al zwaarLauu zei:Ik dacht gelezen te hebben dat de prijs van bioscoop kaartjes niet veranderd.
pascal828 zei:Net als de videotheken. Er zijn hier al 2 gesloten in korte tijd.Flameon zei:Klopt, die bioscopen hebben het heden ten dagen toch al zwaarLauu zei:Ik dacht gelezen te hebben dat de prijs van bioscoop kaartjes niet veranderd.
Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.Andrew zei:Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Manonnie zei:Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.Andrew zei:Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Dan moet je maar gewoon goed met je geld omgaan en sparen en niet zo janken.Manonnie zei:Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.Andrew zei:Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Lekker kort door de bocht. Van wie zou 'ie dat nou hebben?Andrew zei:Dan moet je maar gewoon goed met je geld omgaan en sparen en niet zo janken.
Ja, is mogelijk, denk alleen dat hij er niet vrolijk van wordt, gezien ik wel nog thuis woon :PFresh zei:Manonnie zei:Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.Andrew zei:Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Dan geef je je pa toch gewoon de schuld? Ik zie het probleem niet![]()
Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tjeAndrew zei:Dan moet je maar gewoon goed met je geld omgaan en sparen en niet zo janken.Manonnie zei:Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.Andrew zei:Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Andrew zei:Moet je stoppen met roken en blowen![]()
Manonnie zei:Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Jij gaat nooit naar een concert :PChris Pontius zei:Manonnie zei:Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.
Zeikert![]()
Chris Pontius zei:Manonnie zei:Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.
Zeikert![]()
daar kan je elke maand mee naar Roger Waters gaan 
Die 200 is incl. mijn zaterdag werkIvoos zei:Chris Pontius zei:Manonnie zei:Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.
Zeikert![]()
Ik kreeg tot vorig jaar 200 per maand om 5 dagen per week eten van te kopen, en alles van drank/uitgaan ook...
Is echt goed doenbaar hoor.
200 euro per maand zonder dat je je eten moet kopen en daar nog eens zaterdagwerk bovenopdaar kan je elke maand mee naar Roger Waters gaan
![]()
Stage, blij dat ik dat nooit gehad heb inderdaad...Octogonapus zei:ik werk een half jaar 40 uur per week onbetaald![]()
omdat ze het niet ''werken'' noemen maar ''stage''.
terwijl ik toch alles zelf uitzoek enz.
en dan daarnaast uiteraard ook nog echt werken, maar als 17 jarige verdien je niet een heel bijzonder hoog bedrag![]()
heb geen ov omdat ik mbo doe, en krijg ook geen studiefinancering (me ouders betale dan wel school)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."