Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(concert)tickets stuk duurder vanaf 1-1-11

(concert)tickets stuk duurder vanaf 1-1-11

56 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lauu zei:
Ik dacht gelezen te hebben dat de prijs van bioscoop kaartjes niet veranderd.
Klik om te vergroten...
Klopt, die bioscopen hebben het heden ten dagen toch al zwaar
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Lauu zei:
Ik dacht gelezen te hebben dat de prijs van bioscoop kaartjes niet veranderd.
Klik om te vergroten...
Klopt, die bioscopen hebben het heden ten dagen toch al zwaar
Klik om te vergroten...
Net als de videotheken. Er zijn hier al 2 gesloten in korte tijd.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het wel jammer, ik houd wel van een concert op z'n tijd, maar die kaartjes kosten meestal ook al wel aardig wat..
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
pascal828 zei:
Flameon zei:
Lauu zei:
Ik dacht gelezen te hebben dat de prijs van bioscoop kaartjes niet veranderd.
Klik om te vergroten...
Klopt, die bioscopen hebben het heden ten dagen toch al zwaar
Klik om te vergroten...
Net als de videotheken. Er zijn hier al 2 gesloten in korte tijd.
Klik om te vergroten...

Vind ik niet gek als je bekijkt wat een dagfilm huren kost, gek zijn ze...
Bioscopen zelfde verhaal...hier kost één kaartje makkelijk 12 euro. Leuk als je met z'n 2en gaat :( Koop ik liever de Blu-ray als die uit is. Net zo duur of zelfs goedkoper.
Maar wel goed dat er nu 3-D in de bioscoop is, dat is wel een extra dimensie en toevoeging op de films en dit zal meer bezoekers trekken denk ik.

Dat concertkaartjes duurder worden is een schande, het uitgaan is al duur genoeg, maarja, ik zal er niet minder door uitgaan. Uitgaan doe ik toch wel :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Andrew zei:
Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Klik om te vergroten...
Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Manonnie zei:
Andrew zei:
Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Klik om te vergroten...
Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.
Klik om te vergroten...

Dan geef je je pa toch gewoon de schuld? Ik zie het probleem niet :sunglasses:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manonnie zei:
Andrew zei:
Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Klik om te vergroten...
Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.
Klik om te vergroten...
Dan moet je maar gewoon goed met je geld omgaan en sparen en niet zo janken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Andrew zei:
Dan moet je maar gewoon goed met je geld omgaan en sparen en niet zo janken.
Klik om te vergroten...
Lekker kort door de bocht. Van wie zou 'ie dat nou hebben?
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fresh zei:
Manonnie zei:
Andrew zei:
Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Klik om te vergroten...
Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.
Klik om te vergroten...

Dan geef je je pa toch gewoon de schuld? Ik zie het probleem niet :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Ja, is mogelijk, denk alleen dat hij er niet vrolijk van wordt, gezien ik wel nog thuis woon :P
Andrew zei:
Manonnie zei:
Andrew zei:
Boeiend dat de tickets duurder worden, als je iets echt vet vindt dan speelt geld toch meestal geen rol? Ik bedoel kijk bijvoorbeeld naar lowlands hoeveel artiesten daar staan en hoe weinig je eigenlijk ervoor betaald..
Klik om te vergroten...
Als je 19 bent en nog op school zit, zonder studiefinanciering omdat vaders daar een te hoog salaris voor heeft, en alleen op zaterdagen kan werken en met een beetje geluk savonds doordeweeks, en je het daarvan moet betalen, dan kost alles toch ineens wel wat, en speelt geld toch degelijk een rol.
Klik om te vergroten...
Dan moet je maar gewoon goed met je geld omgaan en sparen en niet zo janken.
Klik om te vergroten...
Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met 200 euro per maand red ik het makkelijk hoor :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Knap, ik niet :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moet je stoppen met roken en blowen :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
Moet je stoppen met roken en blowen :)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: klopt
Stoppen met roken, al geprobeerd, I fail :(
Stoppen met blowen zal me waarschijnlijk zo lukken, maar ik doe het voornamelijk uit verveling :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manonnie zei:
Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Klik om te vergroten...

Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.

Zeikert :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Manonnie zei:
Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Klik om te vergroten...

Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.

Zeikert :)
Klik om te vergroten...
Jij gaat nooit naar een concert :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Prioriteiten stellen he.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Chris Pontius zei:
Manonnie zei:
Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Klik om te vergroten...

Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.

Zeikert :)
Klik om te vergroten...

Ik kreeg tot vorig jaar 200 per maand om 5 dagen per week eten van te kopen, en alles van drank/uitgaan ook...
Is echt goed doenbaar hoor.


200 euro per maand zonder dat je je eten moet kopen en daar nog eens zaterdagwerk bovenop :rolleyes: daar kan je elke maand mee naar Roger Waters gaan :rolleyes:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik werk een half jaar 40 uur per week onbetaald :rolleyes:
omdat ze het niet ''werken'' noemen maar ''stage''.

terwijl ik toch alles zelf uitzoek enz.

en dan daarnaast uiteraard ook nog echt werken, maar als 17 jarige verdien je niet een heel bijzonder hoog bedrag :wink:

heb geen ov omdat ik mbo doe, en krijg ook geen studiefinancering (me ouders betale dan wel school)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ivoos zei:
Chris Pontius zei:
Manonnie zei:
Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Klik om te vergroten...

Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.

Zeikert :)
Klik om te vergroten...

Ik kreeg tot vorig jaar 200 per maand om 5 dagen per week eten van te kopen, en alles van drank/uitgaan ook...
Is echt goed doenbaar hoor.


200 euro per maand zonder dat je je eten moet kopen en daar nog eens zaterdagwerk bovenop :rolleyes: daar kan je elke maand mee naar Roger Waters gaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Die 200 is incl. mijn zaterdag werk :)
Octogonapus zei:
ik werk een half jaar 40 uur per week onbetaald :rolleyes:
omdat ze het niet ''werken'' noemen maar ''stage''.

terwijl ik toch alles zelf uitzoek enz.

en dan daarnaast uiteraard ook nog echt werken, maar als 17 jarige verdien je niet een heel bijzonder hoog bedrag :wink:

heb geen ov omdat ik mbo doe, en krijg ook geen studiefinancering (me ouders betale dan wel school)
Klik om te vergroten...
Stage, blij dat ik dat nooit gehad heb inderdaad...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."