#1
Ach ja het zat er aan te komen.
Chris Pontius zei:Manonnie zei:Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.
Zeikert![]()
daar kan je elke maand mee naar Roger Waters gaan 
Die 200 is incl. mijn zaterdag werkIvoos zei:Chris Pontius zei:Manonnie zei:Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Teh fuck...
Ik moet het met 250 per maand doen, maar mag ook mijn eigen eten en drinken betalen.
Zeikert![]()
Ik kreeg tot vorig jaar 200 per maand om 5 dagen per week eten van te kopen, en alles van drank/uitgaan ook...
Is echt goed doenbaar hoor.
200 euro per maand zonder dat je je eten moet kopen en daar nog eens zaterdagwerk bovenopdaar kan je elke maand mee naar Roger Waters gaan
![]()
Stage, blij dat ik dat nooit gehad heb inderdaad...Octogonapus zei:ik werk een half jaar 40 uur per week onbetaald![]()
omdat ze het niet ''werken'' noemen maar ''stage''.
terwijl ik toch alles zelf uitzoek enz.
en dan daarnaast uiteraard ook nog echt werken, maar als 17 jarige verdien je niet een heel bijzonder hoog bedrag![]()
heb geen ov omdat ik mbo doe, en krijg ook geen studiefinancering (me ouders betale dan wel school)
Octogonapus zei:ik werk een half jaar 40 uur per week onbetaald![]()
omdat ze het niet ''werken'' noemen maar ''stage''.
terwijl ik toch alles zelf uitzoek enz.
Ja, ik ken het. En het bedrijf waar je stage loopt stuurt je vervolgens mee als monteur en verdient 40 euro in het uur met je!
en dan daarnaast uiteraard ook nog echt werken, maar als 17 jarige verdien je niet een heel bijzonder hoog bedrag![]()
heb geen ov omdat ik mbo doe
Je krijgt je OV als je 18 bent, ook al doe je MBO, en krijg ook geen studiefinancering (me ouders betale dan wel school)
Ze zijn opzich wel verplicht, omdat zij hier kinderbijslag voor krijgen.
Xeloc zei:Octogonapus zei:ik werk een half jaar 40 uur per week onbetaald![]()
omdat ze het niet ''werken'' noemen maar ''stage''.
terwijl ik toch alles zelf uitzoek enz.
Ja, ik ken het. En het bedrijf waar je stage loopt stuurt je vervolgens mee als monteur en verdient 40 euro in het uur met je!
en dan daarnaast uiteraard ook nog echt werken, maar als 17 jarige verdien je niet een heel bijzonder hoog bedrag![]()
heb geen ov omdat ik mbo doe
Je krijgt je OV als je 18 bent, ook al doe je MBO, en krijg ook geen studiefinancering (me ouders betale dan wel school)
Ze zijn opzich wel verplicht, omdat zij hier kinderbijslag voor krijgen.
Goeie (y)Chris Pontius zei:http://www.dumpert.nl/mediabase/1211191/21a589c3/frits_bolkestein_is_tegen_bezuinigingen_op_kunst_en_cultuur.html
kaasbaas zei:Bovendien zal dit de strijd tegen piraterij ook niet bevorderen.
Manonnie schreef:
Oja, neem jij maar 200 euro per maand, en zorg jij maar dat jij je maand uitzingt. Eten en drinken krijg ik wel van mijn ouders, kleren, schoenen, sigaretten, wiet, feesten, alles betalen van 200 euro. Ik ben blij dat ik een spaarrekening heb, maargoed dat is eigenlijk ook weer bedoeld voor een autoo'tje
Haha, maakt niet uit wat er gebeurd het is nooit goed. Het extra geld voor kunst en cultuur haal ik bij ontwikkelingshulp vandaan.Chris Pontius zei:http://www.dumpert.nl/mediabase/1211191/21a589c3/frits_bolkestein_is_tegen_bezuinigingen_op_kunst_en_cultuur.html
Octogonapus zei:en voetbal blijft 6%.....
wat mij apart schaffe ze dat hele voetbal gebeure af, scheelt ook hoop relle etc.
Je wilt niet weten hoeveel mensen er in een stadion zitten, volgens mij krijgen ze met die 6% genoeg binnen om de beveiliging te betalen.Flameon zei:Octogonapus zei:en voetbal blijft 6%.....
wat mij apart schaffe ze dat hele voetbal gebeure af, scheelt ook hoop relle etc.
inderdaad, ik wil niet weten wat sommige risico wedstrijden kosten
Petrovic zei:Je wilt niet weten hoeveel mensen er in een stadion zitten, volgens mij krijgen ze met die 6% genoeg binnen om de beveiliging te betalen.Flameon zei:Octogonapus zei:en voetbal blijft 6%.....
wat mij apart schaffe ze dat hele voetbal gebeure af, scheelt ook hoop relle etc.
inderdaad, ik wil niet weten wat sommige risico wedstrijden kosten
Ik denk dat ze dat ook wel doen met alle btw die op de drank en het eten staat bij festivals... Voetbal blijft natuurlijk meer dan "gewoon" een sport voor de meeste nederlanders. En om voor zo'n gigantisch grote doelgroep de prijs te verhogen? Oeh.. ik zou maar oppassen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."