#1
Als het alleen om overlast zou gaan van drugstoeristen, dan zou die wietpas best kunnen helpen. Volgens mij is alleen de achterliggende gedachten om het gedogen van wiet steeds verder in de verdomhoek te drukken om het uiteindelijk te kunnen verbieden. Als zo'n pas zou werken, verzinnen ze wel weer een andere reden om op termijn het gedoogbeleid af te schaffen.
