Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNew Kids dronken flink op filmset

New Kids dronken flink op filmset

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar dat ze veel zuipen had ik je ook nog wel kunnen vertellen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
deadlock zei:
Immo zei:
Eerste seizoen vond ik wel goed, voor dat ze nog bekend waren.
Klik om te vergroten...
'dpsjf;sdjkfhgldksfjhgkh
dflsgh;sdkjhgkjsfhg

dge5rput03458utosjgk;sjhvdlkfjhbgsl/dkfjSDGJODLFGHSDLFUHGREOUS:grin:LFKASDL:JFASL:KFHGRLEUIG
Klik om te vergroten...
Haha. My thoughts, exactly.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Maar dat ze veel zuipen had ik je ook nog wel kunnen vertellen...
Klik om te vergroten...
Waar staat dat ze veel zuipen? Er staat dat ze bier dronken op de filmset. Niets meer, niets minder.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
deadlock zei:
cropp zei:
Maar dat ze veel zuipen had ik je ook nog wel kunnen vertellen...
Klik om te vergroten...
Waar staat dat ze veel zuipen? Er staat dat ze bier dronken op de filmset. Niets meer, niets minder.
Klik om te vergroten...
Als ik zeg dat ik ze al jaren ken, geloof je me dan?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
New Kids is geweldig :hearteyes: kan niet wachten om de film te zien
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacelord zei:
New Kids is geweldig :hearteyes: kan niet wachten om de film te zien
Klik om te vergroten...

Likewise :grin: Kijk nog even of het bios word of thuis als ie misschien snel rondvliegt ergens :confused: Voordeel is dan dat je lekker met je blowtje en biertje het kijken kan, oja bier kan daar ook nou ik zie wel. Heb toch nog bios bonnen zie ik net :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
joint roken terwijl de reclames vooraf bezig zijn en een tas vol blikken meenemen voor zelfde effect
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
joint roken terwijl de reclames vooraf bezig zijn en een tas vol blikken meenemen voor zelfde effect
Klik om te vergroten...

Je wint! Bios word het :wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
25tolife zei:


De acteurs uit de film New Kids Turbo sloegen soms flink wat bier achterover tijdens het draaien van scènes. Dat deden de makers in het belang van de film.

New Kids dronken flink op filmset

(Novum) - De acteurs uit de film New Kids Turbo sloegen soms flink wat bier achterover tijdens het draaien van scènes. Dat deden de vijf hoofdrolspelers, die hun eigen regisseur waren, in het belang van de film. Na wat uitproberen kwamen de makers tot de conclusie dat er echt bier moest worden gebruikt voor de opnames.

"We wilden eerst de blikken met water vullen, maar je wilt het in een shot open maken en dan moet het spuiten. En je wilt dat er schuim aan je snor blijft hangen enzo", legt acteur Flip van der Kuil in Metro uit. Dat betekende dat er soms meerdere biertjes per scène doorheengingen. "Ja, als het vaak over moest."

New Kids Turbo gaat over hangjongeren in het Brabantse Maaskantje. Reinout Oerlemans nam met Eyeworks de productie voor zijn rekening. De film gaat donderdag in première.
© novum
Klik om te vergroten...

Lol of ligt dat aan mij :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
Als ik zeg dat ik ze al jaren ken, geloof je me dan?
Klik om te vergroten...
Ja. Waarom moet je dat op een manier vragen waardoor je de vraag verdacht maakt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11


De acteurs uit de film New Kids Turbo sloegen soms flink wat bier achterover tijdens het draaien van scènes. Dat deden de makers in het belang van de film.

New Kids dronken flink op filmset

(Novum) - De acteurs uit de film New Kids Turbo sloegen soms flink wat bier achterover tijdens het draaien van scènes. Dat deden de vijf hoofdrolspelers, die hun eigen regisseur waren, in het belang van de film. Na wat uitproberen kwamen de makers tot de conclusie dat er echt bier moest worden gebruikt voor de opnames.

"We wilden eerst de blikken met water vullen, maar je wilt het in een shot open maken en dan moet het spuiten. En je wilt dat er schuim aan je snor blijft hangen enzo", legt acteur Flip van der Kuil in Metro uit. Dat betekende dat er soms meerdere biertjes per scène doorheengingen. "Ja, als het vaak over moest."

New Kids Turbo gaat over hangjongeren in het Brabantse Maaskantje. Reinout Oerlemans nam met Eyeworks de productie voor zijn rekening. De film gaat donderdag in première.
© novum
Klik om te vergroten...

Lol of ligt dat aan mij :tearsofjoy:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond ze vroegar veel leuker, op tv is 't nu allemaal zo braaf. Maar ik heb wel dinsdag een gratis knoeperd (snack uit een new kids aflevering ofzo) in de friettent gekregen :rock:.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ligt aan jou
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
ligt aan jou
Klik om te vergroten...

Het ligt idd aan hem. Zinloze troep dat new kids.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neuh ligt niet aan jou :grin:

bonus-lolletje: middelste twee woorden van topic titel verwisselen
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#16
kaasbaas zei:
Ik vond ze vroegar veel leuker, op tv is 't nu allemaal zo braaf. Maar ik heb wel dinsdag een gratis knoeperd (snack uit een new kids aflevering ofzo) in de friettent gekregen :rock:.
Klik om te vergroten...

Het meest geniale vind ik alsnog gewoon als Steffen & Flip in die serie The Trip. Die andere 2 mannetjes waren dan weer een stuk minder grappig, helaas.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#17
OnderDeEik zei:
Steffen & Flip in die serie The Trip
Klik om te vergroten...


[youtube]LR-99_SIFjw[/youtube]

:hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nathaniel zei:
OnderDeEik zei:
Steffen & Flip in die serie The Trip
Klik om te vergroten...


[youtube]LR-99_SIFjw[/youtube]

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha, ik ben 't met je eens :tearsofjoy:.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
Zinloze troep dat new kids.
Klik om te vergroten...

Het maakt mensen aan het lachen. is lachen zinloos? Zit jij weer in je emo-periode?
Zoveel vragen!!!


D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
soms glimlach ik wel met new kids maar ik vind het meestal nou niet echt grappig hoor..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."