Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGezellige kerstborrel

Gezellige kerstborrel

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
(Novum) - Een 28-jarige medewerker van een bedrijf in Oss is woensdagnacht opgepakt omdat hij weigerde na een kerstborrel weg te gaan. Toen de directeur van de onderneming aan de Merwedestraat rond middernacht de beveiliging opdracht had gegeven het pand te sluiten, kwam de man nog uit de toiletruimte.

De man was dronken en ondanks dat de beveiliging hem meerdere keren vroeg zijn biezen te pakken, weigerde hij te vertrekken. Daarop alarmeerde de beveiliging de politie. Uiteindelijk lukte het de beveiligers de man het pand uit te werken, maar daarna wilde hij het terrein niet verlaten.

Toen agenten hem daarbij wilden 'helpen', verzette hij zich. Hierop werd hij aangehouden wegens huisvredebreuk en voor een nacht in een cel gezet.

:tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Held :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk voor je baas :P
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, wat een gozer :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar waarom dan? Voor hetzelfde geld flikkerde de beveiliging hem eruit, maar lag z'n tas nog binnen.

Maar dat zetten ze er niet bij!
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zal vast niet zo simpel zijn als een tas vergeten. Welke beveiliger laat je nu niet even je spullen pakken en dan gaan. Het is de basisschool niet he...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een man zal wel geen tas bij zich hebben op een feestje en dit klinkt wel verdacht veel als "ik heb de nek nog niet vol, we blijven nog even hangen" :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Een man zal wel geen tas bij zich hebben op een feestje en dit klinkt wel verdacht veel als "ik heb de nek nog niet vol, we blijven nog even hangen" :P
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof je er weet van hebt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Een man zal wel geen tas bij zich hebben op een feestje en dit klinkt wel verdacht veel als "ik heb de nek nog niet vol, we blijven nog even hangen" :P
Klik om te vergroten...
En als ``La la la laaaaaaaaaa lala la lala lala laaaaaaaa!``
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Flameon zei:
Een man zal wel geen tas bij zich hebben op een feestje en dit klinkt wel verdacht veel als "ik heb de nek nog niet vol, we blijven nog even hangen" :P
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof je er weet van hebt.
Klik om te vergroten...

Ik ben inderdaad meestal de laatste die naar buiten gaat op een bedrijffeestje.
Maar ga dan wel gewoon naar buiten :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Drientje zei:
Flameon zei:
Een man zal wel geen tas bij zich hebben op een feestje en dit klinkt wel verdacht veel als "ik heb de nek nog niet vol, we blijven nog even hangen" :P
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof je er weet van hebt.
Klik om te vergroten...

Ik ben inderdaad meestal de laatste die naar buiten gaat op een bedrijffeestje.
Maar ga dan wel gewoon naar buiten :)
Klik om te vergroten...
Niet per ongeluk je tas vergeten?

Ik heb nooit bedrijfsfeestjes op de zaak. De baas huurt gewoon een lokale kroeg af.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee nooit een tas laten liggen, zover ik me kan herinneren niks mafs meegemaakt :wink:
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een keer het volgende meegemaakt tijdens een kerstborrel.

Een collega was zo dronken, dat hij over een plantenbak struikelde.

Bij die valpartij viel zijn toupet van zijn hoofd.

(Voor die tijd had niemand in de gaten dat hij een toupet droeg.)

Vervolgens zette hij de toupet weer op, maar dan wel andersom....

Hij had zelf niets in de gaten, en heeft zo de rest van de avond verdwaasd rondgelopen.

:confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaha das een goeie :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."