Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHousefeest op Lijn 54 :-D

Housefeest op Lijn 54 :-D

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebeurt in Berlijn op de Ringbahn erg vaak. Maar daar mag je dan ook drinken en publique
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet een lange lijn zijn geweest dan.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha! Daar wil ik ook wel heen :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel tof dat de GVB er niet helemaal negatief tegenover staat.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ravers in de metroRuim honderd ravers maakten zaterdagavond de Amsterdamse metro onveilig met een housefeest.

Medewerkers van vervoersbedrijf GVB hielden de raveparty in de gaten. Er deden zich geen gevaarlijke situaties voor.

Toen er twee metrostellen vol zaten met feestvierders, hebben GVB-medewerkers gevraagd te stoppen met de party. Aan dat verzoek voldeden ze en vervolgens zijn ze uitgestapt bij Metrostation Amstel.


Housecollectief Infaders had eerder opgeroepen voor het metrofeest, maar zag daar later toch vanaf omdat het vervoersbedrijf zich zorgen maakte over de veiligheid. Ongeveer 2600 personen hadden op Facebook laten weten naar de raveparty toe te komen.

Het housecollectief wilde met deze actie protesteren tegen de bezuinigingen in het openbaar vervoer.

Laatste update: 13 februari 2011 om 22:57
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
http://www.at5.nl/artikelen/57267/polit ... ste-vriend

:tearsofjoy:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
http://www.at5.nl/artikelen/57267/politie-is-niet-lang-mijn-beste-vriend

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

godver
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha geniaal. Ik zit bijna dagelijks in die lijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
TRAVOLTA zei:
Drientje zei:
http://www.at5.nl/artikelen/57267/politie-is-niet-lang-mijn-beste-vriend

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

godver
Klik om te vergroten...
Was vast zijn eerste pilletje. Hoi mam!
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
http://www.at5.nl/artikelen/57267/politie-is-niet-lang-mijn-beste-vriend

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha prachtig!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Copyright 2011, Novum

GVB niet blij met metrohouseparty

(Novum) - Het Amsterdamse vervoersbedrijf GVB ziet het plan om een houseparty te geven in een metro niet zitten. Het bedrijf maakt zich zorgen over de veiligheid en doet een dringend beroep op de organisatie om het feest af te blazen.

Een groep jongeren roept mensen via Facebook op om zaterdag 'los te gaan in de ondergrondse'. De actie is bedoeld om de GVB te steunen in de strijd tegen de geplande miljoenenbezuinigingen. De feestvierders pakken om 21.16 uur op Centraal Station de metro naar Gein en willen vervolgens de hele avond heen en weer 'raven'.

Dinsdagmiddag gaven al 1800 mensen aan naar het feest te komen. Maar volgens een GVB-woordvoerder is dat veel te veel. Een metrostel is berekend op driehonderd reizigers. "Het is een sympathiek gebaar, maar liever niet in onze voertuigen."

Het vervoersbedrijf hoopt snel contact te krijgen met de organisatie. Uit voorzorg treft het bedrijf maatregelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."