Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke... not even once?

coke... not even once?

27 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
Zal ik voor jullie anders ook een apart topic aanmaken in het onzin forum? :P. Maargoed alle gekheid op een stokje, elkaar negeren is ook een optie heren! Verder heb ik gezegd wat ik wilde zeggen en dus ook geen zin me hier verder nog mee te bemoeien, dat duidelijk is in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Mm goeie deëscalerende reactie, nèt niet waar ik op hoopte. :P

OT: Wie is er nou arrogant?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
MusicIsLife zei:
Oh en voor iemand met zo'n goede opleiding:
SirErick zei:
mijn punt dat ik wilde maken
Klik om te vergroten...
Mag je wel verwachten dat de grammatica goed zit.
Klik om te vergroten...
Als Nederlands mijn moedertaal zou zijn dan wel ja, maar dat is niet het geval.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooscaar zei:
Jullie drugspauzes (Erick: 24 uur geen coke, Smartie: een maand helemaal niets) maken jullie humeur kapot :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
ooscaar zei:
Jullie drugspauzes (Erick: 24 uur geen coke, Smartie: een maand helemaal niets) maken jullie humeur kapot :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Inmiddels ben ik weer een levend mens in plaats van een chagrijnige zombie.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mij valt op dat veel verslaafde coke gebruikers super arrogant worden.. (Helemaal niet op jou bedoeld SIRErick). Bij speed merk ik dit veel minder.
Is hier een verklaring voor of beeld ik me het gewoon in?

En nu terug allemaal lief zijn voor elkaar en laten we het hier gezellig houden :beer:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
LoveQuality zei:
Mij valt op dat veel verslaafde coke gebruikers super arrogant worden.. (Helemaal niet op jou bedoeld SIRErick). Bij speed merk ik dit veel minder.
Is hier een verklaring voor of beeld ik me het gewoon in?

En nu terug allemaal lief zijn voor elkaar en laten we het hier gezellig houden :beer:
Klik om te vergroten...
Dat hebben vrij veel niet-verslaafde gebruikers van het betreffende spul ook al. Precies de reden waarom ik niet zo'n fan ben van cocaïne. Alhoewel het wel een lekker gevoel is. :P
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#7
LoveQuality zei:
Mij valt op dat veel verslaafde coke gebruikers super arrogant worden.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad een feit, maar of dat alleen door de coke komt durf ik niet te zeggen.

LoveQuality zei:
(Helemaal niet op jou bedoeld SIRErick).
Klik om te vergroten...
Ik voel me niet aangesproken hoor, dus het is niet nodig om je te verontschuldigen.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaa maar het feit dat hier wat discussie was metjou zei ik het al maar voor de zekerheid :)
Misschien worden arrogante mensen meer aangetrokken tot coke ipv andere drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."