#1
Je bent toch te dom om te poepen als je dit gebruikt tijdens rijden. Maarja ook deze mensen lopen hier rond, normaal ben ik niet zo. Maar dit is toch survival of the fittest
Helaas redt intelligentie je ook niet als je overhoop wordt gereden door zo'n malloot die high gaat autorijden.Je bent toch te dom om te poepen als je dit gebruikt tijdens rijden. Maarja ook deze mensen lopen hier rond, normaal ben ik niet zo. Maar dit is toch survival of the fittest
Ja, rijden onder onvloed is ten allen tijde strafbaar, dus ook op de fiets.Hoe zit dit eigenlijk met fietsen? In principe neem je dan ook deel aan het verkeer en kan dat ook voor gevaarlijke situaties zorgen (als is de kans dat je iemand dood rijdt nihil). Kun je daar ook voor beboet worden of niet?
Dat was in NL volgens mij ook vroeger. Toch?Ja, rijden onder onvloed is ten allen tijde strafbaar, dus ook op de fiets.
Vroeger kon je in België zelfs je rijbewijs kwijt raken als je bedwelmd op je fiets zat.
Even geen Belgengrappen nu. https://www.druglijn.be/drugs-abc/a...gen/riskeer-rijbewijs-verliezen-dronken-fiets
Het zou me niets verbazen... (NL'ers hebben weer hun eigen grappige gedrag)Dat was in NL volgens mij ook vroeger. Toch?
Eentje erbij van mij!Het zou me niets verbazen... (NL'ers hebben weer hun eigen grappige gedrag)
Over grappig gesproken, nog 6 likes en ik heb 666 likes.
Weer een stapje dichter bij de hel!!Eentje erbij van mij!
There you goHet zou me niets verbazen... (NL'ers hebben weer hun eigen grappige gedrag)
Over grappig gesproken, nog 6 likes en ik heb 666 likes.
Helaas niet heel lang van mijn 666 momentje kunnen genieten.There you go![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."