Die site is overgegaan naar een andere oudere.
Gefuseerd.
Voor mij geen deepweb shit meer.
Je krijgt eerste keer goede en daarna rotzooi.
Beter zoek je goede dealer in de buurt.
Die wilt geen rotzooi verkopen want dan gaat zijn reputatie naar de maan.
Op dat deepweb zie je gasten die in 1maand 1000 5 sterren reviews hebben. Doorgestoken kaart, die kopen zelf en beïnvloeden zo hun score. En dan heb je zogenaamd ff naam kwijt dat gedoe dat je geld terug kunt krijgen, escrow shit.
Maar dat is dan vaak pas na 5 aankopen of iets. Oplichters. Haat aan!
En dan die prijzen lol fuck off.
En allemaal hebben ze zogenaamd 92% puur. Wat niet eens mogelijk is
![:tearsofjoy:]()
en die gasten moet je dan vertrouwen ?
Als ze in hun advertentie al liegen?
Leuk voor mensen buiten NL maar hier in NL liggen de prijzen iets anders! En de kwaliteit ook!
Lekker dealer in de buurt zoeken, veel beter!
Maar oke er zijn wel goede, maar zie die maar eens te vinden tussen de 786 aanbieders op dat deepweb.
Succes ermee!