Ik wou niet flauw doen om flauw te doen hoor.
Is nu te laat 😜
Ik stelde me even een scenario voor dat iemand zijn/haar eerste stripje LSD of 1P koopt bijvoorbeeld en dan jouw post leest of deze in het achterhoofd heeft. En dan denken dat het nodig is om honderden ug's te doen, terwijl dat helemaal niet zo is. Je doet niet LSD pas goed als je zulke hoge doseringen neemt en het is ook niet nodig voor diepe inzichten. Misschien was het dat voor jou maar dan ben je eerder een uitzondering denk ik. Anders lag het gemiddelde of de aanbevolen dosering toch wel op meerdere honderden ug's?
Zou eerlijk met je zijn ik ga niks aanraden op dit forum kwa LSD dat laat ik aan jou over.
Jij hebt het meeste verstand van LSD.
Maar ik heb met zoveel mensen LSD gedaan dat ze het voor de eerste keer deden..
Bij mij krijgen ze een zegel van 250ug altijd!
En vertel dat dit een goede dosis is.
De ene keer dat een trip niet leuk was toen wou iemand 100ug hebben.
Hebben we samen 100ug gedaan dat was een zware bodyload maar geen fijne trip.
Zo een net niet trip!
Gewoon K** hij vond het ook niks aan en maar zwaar.
Alle 250ug trips gingen lkkrr...
Dus ja als je met mij een eerste trip doet gaan we ook trippen..
Geen half gedoe daar doe ik niet aan.
Ga je echt ff door een hell? Is dat natuurlijk ook niet leuk voor mij maar ik zorg wel voor je.
Kan mijn trip aan de kant schuiven.
Ik verlies het niet..
Blijf best wel mezelf.
Kan me ook laten gaan heb gehuild en gelachen.
Maar als ik mezelf wil terug roepen doe ik dat.
Kan gewoon naar de supermarkt en dat soort dingen in me trip en normaal doen.
Maar dit artikel gaf aan dat mensen van extreem hoge dosis de beste effecten hebben gekregen daar haakte ik op in.
De dosis die hun vertellen was pas ziek!
Maar snapte de redenatie wel.