Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat er gebeurt als je 550 doses lsd neemt ~ VICE

Wat er gebeurt als je 550 doses lsd neemt ~ VICE

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind dit best bijzonder:
😝😝

www.vice.com

Wat er gebeurt als je 550 doses lsd neemt

Per ongeluk een overdosis lsd nemen is niet leuk. Maar op sommige mensen heeft het een onverklaarbaar positief effect.
www.vice.com www.vice.com
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze is ook mooi man https://www.vice.com/nl/article/qkq...dembed_vice.com&utm_campaign=pkeqd8&site=vice
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zie zojuist dat dit artikel zondag al geplaatst is door iemand anders.. oops
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeelanddude zei:
Deze is ook mooi man https://www.vice.com/nl/article/qkq...dembed_vice.com&utm_campaign=pkeqd8&site=vice
Klik om te vergroten...
Hahaha inderdaad! Lachen

Ik heb zelf nog nooit LSD gehad, maar ben wel nieuwsgierig. Misschien die microdosering proberen hahahaha
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Echt een typisch vice artikel. Allemaal anekdotisch gelul.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Echt een typisch vice artikel. Allemaal anekdotisch gelul.
Klik om te vergroten...
Ja vind je?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb meer dan 400ug gehad een keer dat veranderd je wel en ten goede.
Een 100ug trip is niks voor mij.
Zware bodyload weinig inzichten.
Als je LSD doet doe het goed.
Een hoge dosis is wel de manier ook al gaat iemand door een hell dan was dat waarschijnlijk nodig om zijn inzicht te krijgen.
Dit is hoe ik het zie.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
https://erowid.org/references/texts/show/3266docid2867
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Heb meer dan 400ug gehad een keer dat veranderd je wel en ten goede.
Een 100ug trip is niks voor mij.
Zware bodyload weinig inzichten.
Als je LSD doet doe het goed.
Een hoge dosis is wel de manier ook al gaat iemand door een hell dan was dat waarschijnlijk nodig om zijn inzicht te krijgen.
Dit is hoe ik het zie.
Klik om te vergroten...
Ik hoop alleen dat je met dit soort berichten niet mensen het idee geeft dat zij dat soort doseringen moeten nemen om een betekenisvolle trip te krijgen. De meeste mensen zullen inzichten krijgen op gewoon 100 - 150 ug (normale LSD dosering).
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Ik hoop alleen dat je met dit soort berichten niet mensen het idee geeft dat zij dat soort doseringen moeten nemen om een betekenisvolle trip te krijgen. De meeste mensen zullen inzichten krijgen op gewoon 100 - 150 ug (normale LSD dosering).
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf nog geen LSD geprobeerd hoewel dit nog wel zal gebeuren in de toekomst, maar heb de indruk dat dit hetzelfde is als bij alle andere psychedelica. Zet je je mentaal zo dat je het nodig hebt om hogere dosissen te nemen voor het iets zal doen , dan zal dit zo zijn en moet je dit doen. Accepteer je de stof en ben je ok met elke vorm van invloed en effect kan je dit al in veel lagere dosissen ervaren.
Het is een leerproces en zoals je leert tekenen en steeds beter wordt, leer je trippen op een stof. Natuurlijk zal een hoge dosis je effect geven, of je daar dan dezelfde of evenveel lessen uit haalt dan wanneer je de kunst van het trippen eerst opbouwt en leert is de vraag.
Iedereen volgt zijn eigen weg natuurlijk, dat is het mooie.

You gotta do what you gotta do 😊
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Precies. Ik vind de "psychedelica nemen is ALTIJD goed" redeneringen gevaarlijk. Het kan goed zijn voor je maar ook slecht afhankelijk van hoe je het aanpakt. Ik denk dat het uit een soort tegenreactie op de "psychedelica nemen is ALTIJD slecht" redeneringen van de doorsnee mens komt.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ik hoop alleen dat je met dit soort berichten niet mensen het idee geeft dat zij dat soort doseringen moeten nemen om een betekenisvolle trip te krijgen. De meeste mensen zullen inzichten krijgen op gewoon 100 - 150 ug (normale LSD dosering).
Klik om te vergroten...

Er staat ook voor mij..
Maar mensen kunnen het best beginnen met wat jij zegt maar vind wel een goede trip is wel het ding dat werkt. Zoals dit artikel beschrijfd.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Er staat ook voor mij..
Maar mensen kunnen het best beginnen met wat jij zegt maar vind wel een goede trip is wel het ding dat werkt. Zoals dit artikel beschrijfd.
Klik om te vergroten...
Ja dat zag ik, maar er staat ook:

Revolutionair zei:
Als je LSD doet doe het goed.
Een hoge dosis is wel de manier ook al gaat iemand door een hell dan was dat waarschijnlijk nodig om zijn inzicht te krijgen.
Klik om te vergroten...
Ik wou niet flauw doen om flauw te doen hoor. Ik stelde me even een scenario voor dat iemand zijn/haar eerste stripje LSD of 1P koopt bijvoorbeeld en dan jouw post leest of deze in het achterhoofd heeft. En dan denken dat het nodig is om honderden ug's te doen, terwijl dat helemaal niet zo is. Je doet niet LSD pas goed als je zulke hoge doseringen neemt en het is ook niet nodig voor diepe inzichten. Misschien was het dat voor jou maar dan ben je eerder een uitzondering denk ik. Anders lag het gemiddelde of de aanbevolen dosering toch wel op meerdere honderden ug's?


Ralou zei:
Ik heb zelf nog geen LSD geprobeerd hoewel dit nog wel zal gebeuren in de toekomst, maar heb de indruk dat dit hetzelfde is als bij alle andere psychedelica. Zet je je mentaal zo dat je het nodig hebt om hogere dosissen te nemen voor het iets zal doen , dan zal dit zo zijn en moet je dit doen. Accepteer je de stof en ben je ok met elke vorm van invloed en effect kan je dit al in veel lagere dosissen ervaren.
Het is een leerproces en zoals je leert tekenen en steeds beter wordt, leer je trippen op een stof. Natuurlijk zal een hoge dosis je effect geven, of je daar dan dezelfde of evenveel lessen uit haalt dan wanneer je de kunst van het trippen eerst opbouwt en leert is de vraag.
Iedereen volgt zijn eigen weg natuurlijk, dat is het mooie.

You gotta do what you gotta do 😊
Klik om te vergroten...
Klopt ja, het is hetzelfde principe. Ik heb ook wel getript met mensen die hele hoge doseringen "nodig" hadden, maar volgens mij was dat omdat ze een hele dikke barrière om hun gevoel heen hadden gebouwd. Voor wat voor reden dan ook. Ik wil niet zeggen dat dat het geval bij Revolutionair is, dat weet ik namelijk helemaal niet. Het kan ook een lichamelijk iets zijn. Maar sommige mensen zijn ook juist heel erg gevoelig, dus je kunt imo nooit zeggen "een hoge dosis is de manier". Dat verschilt helemaal per persoon.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ik wou niet flauw doen om flauw te doen hoor.
Klik om te vergroten...

Is nu te laat 😜

Mindless zei:
Ik stelde me even een scenario voor dat iemand zijn/haar eerste stripje LSD of 1P koopt bijvoorbeeld en dan jouw post leest of deze in het achterhoofd heeft. En dan denken dat het nodig is om honderden ug's te doen, terwijl dat helemaal niet zo is. Je doet niet LSD pas goed als je zulke hoge doseringen neemt en het is ook niet nodig voor diepe inzichten. Misschien was het dat voor jou maar dan ben je eerder een uitzondering denk ik. Anders lag het gemiddelde of de aanbevolen dosering toch wel op meerdere honderden ug's?
Klik om te vergroten...

Zou eerlijk met je zijn ik ga niks aanraden op dit forum kwa LSD dat laat ik aan jou over.
Jij hebt het meeste verstand van LSD.
Maar ik heb met zoveel mensen LSD gedaan dat ze het voor de eerste keer deden..
Bij mij krijgen ze een zegel van 250ug altijd!
En vertel dat dit een goede dosis is.
De ene keer dat een trip niet leuk was toen wou iemand 100ug hebben.
Hebben we samen 100ug gedaan dat was een zware bodyload maar geen fijne trip.
Zo een net niet trip!
Gewoon K** hij vond het ook niks aan en maar zwaar.
Alle 250ug trips gingen lkkrr...

Dus ja als je met mij een eerste trip doet gaan we ook trippen..
Geen half gedoe daar doe ik niet aan.
Ga je echt ff door een hell? Is dat natuurlijk ook niet leuk voor mij maar ik zorg wel voor je.
Kan mijn trip aan de kant schuiven.
Ik verlies het niet..
Blijf best wel mezelf.
Kan me ook laten gaan heb gehuild en gelachen.
Maar als ik mezelf wil terug roepen doe ik dat.
Kan gewoon naar de supermarkt en dat soort dingen in me trip en normaal doen.

Maar dit artikel gaf aan dat mensen van extreem hoge dosis de beste effecten hebben gekregen daar haakte ik op in.
De dosis die hun vertellen was pas ziek!
Maar snapte de redenatie wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."