#1
Het niet krijgen van kinderen heeft ook een groot nadeel.
Er zijn bevolkingsgroepen, die uit Afrika komen, en deze mensen nemen 5, 6 kinderen.
Het gevolg ervan is groot.
wij raken ons land kwijt, en de Sharia komt in beeld..
Alsof xenofobie ooit wat oplost. Als iedereen vrienden is met zn buren is er geen oorlog. Dan lijkt mij de prioritijt dus er hard aan te werken vertrouwen in elkaar te krijgen. Niet wantrouwen te verspreiden.