Vraag me af of ze echt pas tot 2022 wachten met die wet pushen om een boel RC illegaal te maken.
Ga nou niet down the rabbithole joh, de politiek loopt gewoon achter de feiten aan zoals gewoonlijk IMHO 😐Je zou bijna gaan denken dat ze doelbewust de mensen naar de knoppen willen. 3-mmc brengt niet veel goeds met zich mee de laatste tijd.
Als kind had ik wel iets beters te doen dan drugs. Buiten spelen, dingen doen met vriendjes.
je hoeft echt niet depressief te zijn voor dit spulIk heb het idee dat het probleem niet 3mmc is, maar dat mensen depresief zijn ofzo. Waarom heb je anders stimulerende middelen nodig?
Als kind had ik wel iets beters te doen dan drugs. Buiten spelen, dingen doen met vriendjes.
Nieuwsgierigheid.Ik heb het idee dat het probleem niet 3mmc is, maar dat mensen depresief zijn ofzo. Waarom heb je anders stimulerende middelen nodig?
Idem.Als kind had ik wel iets beters te doen dan drugs. Buiten spelen, dingen doen met vriendjes.
Ik denk dat de schrijver van het artikel in ieder geval niet zelf bekend is met het middel.
Eerst 3mmc dan 3mcc, de 4mmc en 4mcc worden ook door elkaar gebruikt😂
Dat zal wel gebeuren. Allicht dat je een a twee jaar na de ban nog wat op het darkweb kan vinden maar daarna is het sloes waarschijnlijk. Maar wanneer het gebanned zal worden weet je dat ruimstreeks van te voren en ik verwacht dat je wel een grammetje of 100 voor een euro of 3 per gram op de kop kan tikken, want ze moeten er toch van af.Maar ik hoop dan niet dat het net als 4-FA totaal van de markt verdwijnt. Voor de gelegenheids gebruiker zoals ik is het namelijk wel vervelend dat het verbannen gaat worden.
Maar ik hoop dan niet dat het net als 4-FA totaal van de markt verdwijnt. Voor de gelegenheids gebruiker zoals ik is het namelijk wel vervelend dat het verbannen gaat worden.Ik hoop dat 3-MMC binnenkort lekker verbannen wordt zodat de overige designer drugs weer buiten schot blijven. RC's krijgen een veelte slechte naam door abusende achterhoekers.
Maar ik hoop dan niet dat het net als 4-FA totaal van de markt verdwijnt. Voor de gelegenheids gebruiker zoals ik is het namelijk wel vervelend dat het verbannen gaat worden.
Ja dat is ook mijn plan inderdaad, ik heb totaal geen moeite om er van af te blijven.Als je er mee kan om gaan een klein voorraadje aankopen voor de ban in gaat. Volgens mij zal het wel verdwijnen met een ban. 3-mmc dealers kopen wrs ook in Bulk via een Vendor.
Ja dat is ook mijn plan inderdaad, ik heb totaal geen moeite om er van af te blijven.
Maar vind het moeilijk in te schatten wat een goeie voorraad is, en het idee dat het dan daarna op is😅
Daarnaast ben ik ook een beetje te vrijgevig naar vrienden, zo heb ik mijn laatste 4-fa pil weggegeven😭
😂😂😂Berekening maken. Hoeveel gebruik je per sessie + hoeveel deel je ongeveer uit x hoeveel keer wil je gebruik op een jaar/in jouw leven = zoveel KILOgram bestellen 😏.
Dondersss postNL bezorgt maar tot 30 kilo 😱
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."