#1
De hele reeks is ver overdreven. De kern structuur van deze toxiciteit is echt een (des)-PCE groep. Van bijv PCP en xMXE reeksen is het bijna geen gevaar, ook Opioïde arylcyclohexylamines zoals Bromadol, 3HO-PCP derivaten hebben geen negatieve uitwerking op de blaas.Dit is niet alleen bij ketamine maar waarschijnlijk bij de hele reeks arylcyclohexylamines!
Groene thee of EGCG kan beschermend werken voor de blaas volgens een studie in ratten.
Linkie naar de studie : https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1879522615004157
ketamine zichzelf wordt pas schadelijk na intensief gebruik, dag in dag uit voor maanden. Het toxicologisch profiel van ketamine is best geruststellend, het is wederom de media die het laat lijken dat als je 1x ketamine doet, je blaas al meteen dood is.
