#1
Hahahahahahahahahaha
Dafuq?
Mijn politiecologenhart bloedt maar wel vermakelijk.
Hahahahahahahahahaha
Dafuq?
Hahahhahahahahhahahahahahahahah
Dafuq?
GroenLinks, weg met grote kapitalistische partijen. Vooral na het grote falen van dit kabinet.Zoals de titel zegt. En waarom? Ik zelf op het CDA. Mijn ouders een proteststem op Partij voor de Dieren en mijn vriendin op D66.
Ach ja. Ben nooit zo van de politiek geweest. Nieuwe inzichten zijn dus altijd welkom!Ja iemand moet het doen.
Waarom CDA?Ach ja. Ben nooit zo van de politiek geweest. Nieuwe inzichten zijn dus altijd welkom!
GroenLinks en Partij voor de Dieren.
@Roze Olifant : Wel juiste kleur gebruikt, hoop ik !Nog nooit zoveel hokjes in één keer moeten inkleuren
@Roze Olifant : Wel juiste kleur gebruikt, hoop ik !
Same, GL (provincie) en PvdD voor de waterschappen. En vier keer PvdD in totaal voor mijn beide ouders (machtiging) die in het buitenland zijn.Nog nooit zoveel hokjes in één keer moeten inkleuren en zoveel formulieren in de bus moeten gooien. :')
Zoals de titel zegt. En waarom? Ik zelf op het CDA.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."