Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProvinciale staten: waar hebben jullie op gestemd?

Provinciale staten: waar hebben jullie op gestemd?

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:

Dafuq?
Klik om te vergroten...
Hahahahahahahahahaha

Mijn politiecologenhart bloedt maar wel vermakelijk.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
GroenLinks en Partij voor de Dieren.

Waarom? Omdat onze natuur en dus ons land het keihard nodig heeft. Vanuit rechts worden er onwaarheden verteld en loze beloften gedaan rondom bijvoorbeeld stikstof. Logische overwinning, zeker gezien het politieke talent van Caroline. Maar ik ben blij dat zoveel anderen ook inzagen hoe belangrijk het is dit alles te behouden, verbeteren en anders in te richten. Juist ook om te kunnen blijven boeren.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lemmy zei:

Dafuq?
Klik om te vergroten...
Hahahhahahahahhahahahahahahahah
M
MysteriousMysteryLid
01-01-2024, 00:00
#4
drugsmaatschappij zei:
Zoals de titel zegt. En waarom? Ik zelf op het CDA. Mijn ouders een proteststem op Partij voor de Dieren en mijn vriendin op D66.
Klik om te vergroten...
GroenLinks, weg met grote kapitalistische partijen. Vooral na het grote falen van dit kabinet.
d
drugsmaatschappijLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
Ja iemand moet het doen.
Klik om te vergroten...
Ach ja. Ben nooit zo van de politiek geweest. Nieuwe inzichten zijn dus altijd welkom!
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#6
drugsmaatschappij zei:
Ach ja. Ben nooit zo van de politiek geweest. Nieuwe inzichten zijn dus altijd welkom!
Klik om te vergroten...
Waarom CDA?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
GroenLinks en Partij voor de Dieren.
Klik om te vergroten...

Same, GL (provincie) en PvdD voor de waterschappen. En vier keer PvdD in totaal voor mijn beide ouders (machtiging) die in het buitenland zijn. :shamrock: Nog nooit zoveel hokjes in één keer moeten inkleuren en zoveel formulieren in de bus moeten gooien. :')
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Nog nooit zoveel hokjes in één keer moeten inkleuren
Klik om te vergroten...
@Roze Olifant : Wel juiste kleur gebruikt, hoop ik !
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Party of the animals! Willen we meer of minder pillen door het voer!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
BelowTheFlow zei:
@Roze Olifant : Wel juiste kleur gebruikt, hoop ik !
Klik om te vergroten...

Roze natuurlijk! 💓
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Same, GL (provincie) en PvdD voor de waterschappen. En vier keer PvdD in totaal voor mijn beide ouders (machtiging) die in het buitenland zijn. :shamrock: Nog nooit zoveel hokjes in één keer moeten inkleuren en zoveel formulieren in de bus moeten gooien. :')
Klik om te vergroten...

Hopelijk loopt irritante Klaver weer niet weg. :smirk:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een rondje ingekleurd op de linkerwand van het stemhokje, zo links heb ik gestemd. Stemhokje om het biljet heen gevouwen en in de container geschoven
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Partij Voor De Dieren
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14

Dafuq?
d
drugsmaatschappijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoals de titel zegt. En waarom? Ik zelf op het CDA. Mijn ouders een proteststem op Partij voor de Dieren en mijn vriendin op D66.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit topic gaat uit de hand lopen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
drugsmaatschappij zei:
Zoals de titel zegt. En waarom? Ik zelf op het CDA.
Klik om te vergroten...

Ja iemand moet het doen.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#18
PvdD voor beide
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beestjes partij
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja21.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."