#1
Partij Voor De Dieren
Zoals de titel zegt. En waarom? Ik zelf op het CDA.
Hahahahahahahahahaha
Dafuq?
Hahahhahahahahhahahahahahahahah
Dafuq?
GroenLinks, weg met grote kapitalistische partijen. Vooral na het grote falen van dit kabinet.Zoals de titel zegt. En waarom? Ik zelf op het CDA. Mijn ouders een proteststem op Partij voor de Dieren en mijn vriendin op D66.
Ach ja. Ben nooit zo van de politiek geweest. Nieuwe inzichten zijn dus altijd welkom!Ja iemand moet het doen.
Waarom CDA?Ach ja. Ben nooit zo van de politiek geweest. Nieuwe inzichten zijn dus altijd welkom!
GroenLinks en Partij voor de Dieren.
@Roze Olifant : Wel juiste kleur gebruikt, hoop ik !Nog nooit zoveel hokjes in één keer moeten inkleuren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."