Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDouwe Bob laat zich opnemen ivm alcohol probleem

Douwe Bob laat zich opnemen ivm alcohol probleem

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje dubbele gevoelens hierover.
Aan de ene kant ben ik voor transparantie en laten zien dat ‘Bn’ers’ ook maar gewoon mensen zijn.

Aan de andere kant hou ik niet zo van BN’ers aandacht geven en in de spotlight zetten en kots ik ze bijna allemaal uit en denk ik

“wie de fuck is Douwe Bob?”
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Douwe Bob heeft blijkbaar een serieus probleem met alcohol;

www.rtlnieuws.nl

Douwe Bob laat zich opnemen: 'Deze verslaving maakt alles kapot'

Douwe Bob (30) laat op Instagram aan zijn volgers weten dat hij zich per direct gaat laten behandelen voor zijn alcoholverslaving. De zanger schrijft dat deze verslaving alles kapot maakt.
www.rtlnieuws.nl www.rtlnieuws.nl

Goed dat hij zich laat helpen. En dat hij er voor uit komt.
De zoveelste BNN'er die hulp nodig heeft mbt verslaving
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Who cares.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
N3K0 zei:
Who cares.
Klik om te vergroten...
@Kordie cares
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
''Slow down brother...''
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetalGuy zei:
''Slow down brother...''
Klik om te vergroten...

Dat.
En "fine wine" is ook een pakkend liedje.

Maar goed, doel van het topic:
Goed dat hij zijn probleem in ziet en er gelijk werk van gaat maken. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.
En wel opvallend, de zoveelste BNN'er die kampt met een serieuze verslaving.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
APESHIT13 zei:
Beetje dubbele gevoelens hierover.
Aan de ene kant ben ik voor transparantie en laten zien dat ‘Bn’ers’ ook maar gewoon mensen zijn.

Aan de andere kant hou ik niet zo van BN’ers aandacht geven en in de spotlight zetten en kots ik ze bijna allemaal uit en denk ik

“wie de fuck is Douwe Bob?”
Klik om te vergroten...
Dat roepen al zijn kinderen ook over een paar jaar
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DjYella zei:
al zijn kinderen
Klik om te vergroten...
AL zijn kinderen?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij dronk wel eens stiekem!
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#10
APESHIT13 zei:
AL zijn kinderen?
Klik om te vergroten...
Hij schijnt een groot verwekker te zijn
www.omroepbrabant.nl

3 vrouwen tegelijk zwanger van Douwe Bob: 'Het leven is een wervelwind'

Het is het gesprek van de dag: Douwe Bob heeft drie kinderen bij drie vrouwen. De 29-jarige zanger kreeg op 9 december een dochtertje, Bobby Lou, met kunstenares Loes van Delft (30) uit Drunen. Op Facebook maakte hij bekend dat hij in december nog een dochtertje heeft gekregen met een andere nog...
www.omroepbrabant.nl
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjYella zei:
Hij schijnt een groot verwekker te zijn
Klik om te vergroten...

Drie kinderen in een half jaar tijd meen ik
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Maar goed, doel van het topic:
Goed dat hij zijn probleem in ziet en er gelijk werk van gaat maken. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.
Klik om te vergroten...
Absoluut!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Geen idee wie deze dude is
Klik om te vergroten...

Bekende zanger / singer-songwriter sinds een jaar of tien.
Presenteert tegenwoordig ook geloof ik.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Maar goed, doel van het topic:
Goed dat hij zijn probleem in ziet en er gelijk werk van gaat maken.
Klik om te vergroten...
Toevallig een beetje in hetzelfde schuitje als Bob? Of valt dat nog wel mee?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manu76 zei:
Toevallig een beetje in hetzelfde schuitje als Bob? Of valt dat nog wel mee?
Klik om te vergroten...

Gelukkig niet :)
Ondanks dat ik alcohol een mooi ontspanningsmiddel vindt heb ik gelukkig wel een rem.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Manu76 zei:
ok, ja ik ben verder wel als Bob, maar heb alcohol vervangen door wiet en met alcohol was het geen echt ontspannen leven meer op den dure. (ik en bijna iedereen die ik kende waren week-einde drinkers nu ben ik met een meid die ook geen alcohol gebruikt, maar wel dagelijks de THC)
Klik om te vergroten...

Als je "door slaat" in de alcohol is het niet anders dan een andere harddrugs denk ik. De jacht naar, het sneaky gedrag etc.
Ik moet er ook mee uitkijken. Maar je hebt ook geluk of pech dat je het verslavingsgen hebt denk ik.
Ik heb na een periode veel drinken bv van de een op andere minuut kunnen stoppen en dan drink ik maanden gewoon 0.

Wat ik vooral interessant vindt aan een bob artikel:
Hoe kan dit? Zo'n bekende Nederlander?
Maar goed, gebeurd dus genoeg :)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Gelukkig niet :)
Ondanks dat ik alcohol een mooi ontspanningsmiddel vindt heb ik gelukkig wel een rem.
Klik om te vergroten...
ok, ja ik ben verder wel als Bob, maar heb alcohol vervangen door wiet en met alcohol was het geen echt ontspannen leven meer op den dure. (ik en bijna iedereen die ik kende waren week-einde drinkers nu ben ik met een meid die ook geen alcohol gebruikt, maar wel dagelijks de THC)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geen idee wie deze dude is, maar hoe meer BN’ers uitkomen voor hun verslaving en behandeling hoe sneller het stigma erop zal slinken. Bestwel cool dus.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manu76 zei:
ok, ja ik ben verder wel als Bob, maar heb alcohol vervangen door wiet en met alcohol was het geen echt ontspannen leven meer op den dure. (ik en bijna iedereen die ik kende waren week-einde drinkers nu ben ik met een meid die ook geen alcohol gebruikt, maar wel dagelijks de THC)
Klik om te vergroten...

Als je "door slaat" in de alcohol is het niet anders dan een andere harddrugs denk ik. De jacht naar, het sneaky gedrag etc.
Ik moet er ook mee uitkijken. Maar je hebt ook geluk of pech dat je het verslavingsgen hebt denk ik.
Ik heb na een periode veel drinken bv van de een op andere minuut kunnen stoppen en dan drink ik maanden gewoon 0.

Wat ik vooral interessant vindt aan een bob artikel:
Hoe kan dit? Zo'n bekende Nederlander?
Maar goed, gebeurd dus genoeg :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."