Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing (Red Alert) voor XTC Pillen van type Audi/RS

Waarschuwing (Red Alert) voor XTC Pillen van type Audi/RS

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me net eigenlijk al af toen ik de melding kreeg, waarom niet een sport red alart in df is geintregeerd

Ow bestaat al
k
kipzonderkopzoektkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is zojuist met push-melding een red alert uitgegaan voor Audi/RS pillen. Een foto van het type pil en meer informatie kan gevonden worden op de zwarte lijst website van het Trimbos. De pillen zouden een extreem hoge dosering (>300mg p/pil) bevatten en zijn daarmee levensgevaarlijk.

dangerpil.JPG
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mij leken dit soort knallers altijd ideaal. Als een soort Xanax bar die je makkelijk in vieren kan breken.

Immers tot 1 pil wordt je niet vervolgd. Dus dan maar zorgen dat je hele ravenacht in één pil gereed lag, was de gedachtegang.

Maarja, je zal maar een mafkees hebben die pillen altijd in hele neemt. Dan gaat dit niet goed natuurlijk 😅
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#4
kipzonderkopzoektkop zei:
Er is zojuist met push-melding een red alert uitgegaan voor Audi/RS pillen. Een foto van het type pil en meer informatie kan gevonden worden op de zwarte lijst website van het Trimbos. De pillen zouden een extreem hoge dosering (>300mg p/pil) bevatten en zijn daarmee levensgevaarlijk.

Bekijk bijlage 55756
Klik om te vergroten...
Ik heb bijna dezelfde pillen in mijn voorraad liggen maar die zijn 220mg
audi zonder de rs op de achterkant
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vincent A zei:
Ik heb bijna dezelfde pillen in mijn voorraad liggen maar die zijn 220mg
audi zonder de rs op de achterkant
Klik om te vergroten...
Een RS6 is ook een stuk sneller dan een A6, logisch toch. 🤔😝
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#6
MarcieMarc zei:
Een RS6 is ook een stuk sneller dan een A6, logisch toch. 🤔😝
Klik om te vergroten...
😂😂 ja maar niet zwaarder zover ik weet 😂😂 sws in kleine delen nemen
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk dat heel veel mensen niet bezig zijn met hoeveel mg er in een pil zit, die gebruiken het aantal pillen als maatstaf (bijv. altijd 2 of 3 per avond). Daar is die waarschuwing voor bedoeld
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Opzich niks mis met de pil. Zuivere mdma en je kan hem in 4 stukken breken. Dan kom je op 75mg per kwartje. Voor velen een goede dosis denk ik. En kun je een heel feest doen met 1 pil. Maar een 300mg waarschuwing op de achterkant was niet verkeerd geweest. Verder denk ik dat het gevaar relatief meevalt. Want ze zullen wel een stukje duurder zijn. Dan vraagt men zich toch af waarom. Nou daarom dus.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
TheRealKoekert zei:
Opzich niks mis met de pil. Zuivere mdma en je kan hem in 4 stukken breken. Dan kom je op 75mg per kwartje. Voor velen een goede dosis denk ik. En kun je een heel feest doen met 1 pil. Maar een 300mg waarschuwing op de achterkant was niet verkeerd geweest. Verder denk ik dat het gevaar relatief meevalt. Want ze zullen wel een stukje duurder zijn. Dan vraagt men zich toch af waarom. Nou daarom dus.
Klik om te vergroten...
Het is gewoon altijd belangrijk dat je weet hoeveel mg er in een pil zit maaknie uit welke drugs. Daarom goeie voorbeeld wrrm je nooit een hele xtc moet nemen als je ze niet kent / ze niet getest zijn
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Mij leken dit soort knallers altijd ideaal. Als een soort Xanax bar die je makkelijk in vieren kan breken.

Immers tot 1 pil wordt je niet vervolgd. Dus dan maar zorgen dat je hele ravenacht in één pil gereed lag, was de gedachtegang.

Maarja, je zal maar een mafkees hebben die pillen altijd in hele neemt. Dan gaat dit niet goed natuurlijk 😅
Klik om te vergroten...
Ik heb die regel nooit gesnapt want als je zo'n sterke pil in tweeën breekt, heb je dan twee pillen?

Een beetje zoals Jezus maar brood en visch bleef breken zodat iedereen een stuk had.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
als je zo'n sterke pil in tweeën breekt, heb je dan twee pillen?
Klik om te vergroten...
Precies dat !

Dus inderdaad, een stevige lading is geen probleem zolang die lading maar in adequate stukjes valt te breken.

Maar ja, de meeste mensen denken in pillen en niet in millligrammen.
Halveren lukt vaak, kwarteren minder goed. Maar dan is juist 350 mg een fijne deal voor de prijs van een single use tabeltje.

Us benne zunnig hoor !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."