#1
Ik vroeg me net eigenlijk al af toen ik de melding kreeg, waarom niet een sport red alart in df is geintregeerd
Ow bestaat al
Ow bestaat al

Ik heb bijna dezelfde pillen in mijn voorraad liggen maar die zijn 220mgEr is zojuist met push-melding een red alert uitgegaan voor Audi/RS pillen. Een foto van het type pil en meer informatie kan gevonden worden op de zwarte lijst website van het Trimbos. De pillen zouden een extreem hoge dosering (>300mg p/pil) bevatten en zijn daarmee levensgevaarlijk.
Bekijk bijlage 55756
Een RS6 is ook een stuk sneller dan een A6, logisch toch. 🤔😝Ik heb bijna dezelfde pillen in mijn voorraad liggen maar die zijn 220mg
audi zonder de rs op de achterkant
😂😂 ja maar niet zwaarder zover ik weet 😂😂 sws in kleine delen nemenEen RS6 is ook een stuk sneller dan een A6, logisch toch. 🤔😝
Het is gewoon altijd belangrijk dat je weet hoeveel mg er in een pil zit maaknie uit welke drugs. Daarom goeie voorbeeld wrrm je nooit een hele xtc moet nemen als je ze niet kent / ze niet getest zijnOpzich niks mis met de pil. Zuivere mdma en je kan hem in 4 stukken breken. Dan kom je op 75mg per kwartje. Voor velen een goede dosis denk ik. En kun je een heel feest doen met 1 pil. Maar een 300mg waarschuwing op de achterkant was niet verkeerd geweest. Verder denk ik dat het gevaar relatief meevalt. Want ze zullen wel een stukje duurder zijn. Dan vraagt men zich toch af waarom. Nou daarom dus.
Ik heb die regel nooit gesnapt want als je zo'n sterke pil in tweeën breekt, heb je dan twee pillen?Mij leken dit soort knallers altijd ideaal. Als een soort Xanax bar die je makkelijk in vieren kan breken.
Immers tot 1 pil wordt je niet vervolgd. Dus dan maar zorgen dat je hele ravenacht in één pil gereed lag, was de gedachtegang.
Maarja, je zal maar een mafkees hebben die pillen altijd in hele neemt. Dan gaat dit niet goed natuurlijk 😅
Precies dat !als je zo'n sterke pil in tweeën breekt, heb je dan twee pillen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."