#1
Ik ben zelf een voorstander van bepaalde drugs, maar coke gebruikers wil ik liever niet in de buurt hebben om een voor mij niet duidelijke reden.
Ik weet echt niet precies waarom ik zoveel moeite heb met cocaine-snuivers maar agressief gedrag, egoïstische trekjes en narcisme volgens mij..
Maar dat gezegd hebbende, zolang je niet bij mij in de buurt bent, mag iedereen snuiven wat ie wilt.
Ik weet echt niet precies waarom ik zoveel moeite heb met cocaine-snuivers maar agressief gedrag, egoïstische trekjes en narcisme volgens mij..
Maar dat gezegd hebbende, zolang je niet bij mij in de buurt bent, mag iedereen snuiven wat ie wilt.